حساب های معاملاتی و خطراتی که ایجاد می کنند را تمرین کنید

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/practice-trading-accounts-2/

معامله در یک حساب معاملاتی عملی مزایای زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها توانایی صیقل دادن پارامترهای شخصی است. استراتژی. با این حال، خطرات پنهان خاصی نیز وجود دارد که نیاز به بررسی دقیق‌تر نیز دارد.

با این حال، آنها باید در نظر داشته باشند که حتی پیچیده ترین پلتفرم برنامه ریزی شده نیز نمی تواند به شما یاد دهد که چگونه ترس های خود را مدیریت کنید یا حرص و طمع خود را کاهش دهید. یادگیری در مورد روانشناسی بازارها به زمان و تلاش نیاز دارد، و نیازمند تغییرات کوچک و افزایشی در رویکرد معاملاتی شما است که بر اساس تجربیات گذشته با پیامدهای دنیای واقعی تعیین می شود.

برای یک تازه کار بسیار آسان است که مجذوب امکانات به ظاهر بی حد و حصری شود که از چنین فرصت های نامحدودی ناشی می شود. با این حال، هر چند وقت یکبار یک بار اول تجربه خود را در بازار سرمایه با سپرده اولیه 50000 دلار آغاز می کند؟

کارگزاران تشخیص می‌دهند که بسیاری از معامله‌گران بی‌تجربه تصمیم می‌گیرند بر اساس برداشتی که از حساب عملی دارند، یک حساب معاملاتی واقعی را در پلتفرم‌های خود باز کرده و تأمین مالی کنند یا خیر. به همین دلیل برخی دلالان ممکن است تمایل داشته باشد که با پارامترهای این محیط شبیه سازی شده مداخله کند تا آن را جذاب تر کند. به عبارت دیگر، شانس سود دموی را به نفع مشتری نوک بزنید، چشمک، چشمک!

در حالی که در مورد کسب “سود آسان” در حساب عملی، معامله گران جدید و بی تجربه نیز می توانند، به اندازه کافی عجیب، از وزن موفقیت خود رنج ببرند. مبتدی ها می توانند به راحتی چندین معامله سودآور را پشت سر هم انجام دهند، که ممکن است به اندازه کافی قانع کننده باشد تا آنها را در مورد برتری مهارت های خود بدون هیچ راهی برای تأیید این موضوع متقاعد کند. بر این اساس، وزن از معاملات از دست دادن نمی توان به درستی هضم کرد زیرا باز هم پلتفرم دمو نمی تواند تاثیر عاطفی مخرب شرایط تجارت در دنیای واقعی را شبیه سازی کند.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، در خبرنامه ما ثبت نام کنید.

مسلماً، مضرترین عادتی که می توان در حساب عملی ایجاد کرد، عادت به معامله با صدها هزار دلار “تمرین” است. باز کردن یک حساب معاملاتی با 50 000 دلار یا 100 000 دلار با چند کلیک ساده امکان پذیر است. قبل از اینکه متوجه شوید، سفارش‌هایی را با اندازه‌هایی ارسال می‌کنید که در غیر این صورت حتی نخبگان وال استریت را دچار اضطراب می‌کنند.

مشکل اساسی استفاده نادرست از حساب‌های عملی ناشی از ناتوانی معامله‌گران در نتیجه‌گیری آگاهانه درباره ماهیت بنیادی معامله در اوایل دوره کاری خود است. شغل تجاری. معامله گران تازه کار به خصوص در ابتدا تأثیرپذیر هستند، به این معنی که آنها به دلیل ساده لوحی خود بدون اینکه متوجه باشند، بیشتر به عادت های بد دست می یابند.

آرم 5ers

از حساب‌های تمرینی برای صیقل دادن ورودی‌های خود در یک معامله، برای آزمایش انواع مختلف استفاده کنید شاخص های معاملاتی، برای ایجاد یک استراتژی جامع که متناسب با سبک شما باشد، اما به یاد داشته باشید که تجربه عمومی معاملات با میزان خوبی که می توانید از موقعیت های خود خارج شوید یا ورود کنید، تمام نمی شود.

وقتی با موقعیت‌هایی با حاشیه‌های نجومی برخورد می‌کنید، کسب چندین هزار دلار با حرکت قیمت تنها چند پیپ پس از مدتی به چیزی پیش پا افتاده تبدیل می‌شود. از طرف دیگر، منفجر کردن حساب شما نیز مشکلی ندارد، زیرا کارگزاران اطمینان حاصل می کنند که راه اندازی مجدد حساب تمرینی یک درصدی شما، تنها با چند کلیک ساده، به همین راحتی است.

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

این مقاله یک پست مهمان آموزشی است. این توسط پلامن استویانوف از Trendsharks نوشته شده است.

معامله گران تازه کار هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا آنها را ندارند استراتژی زمانی که مجبور شوند صرفاً بر جنبه فنی تجارت در یک پلتفرم دمو تمرکز کنند، در بلندمدت موفق خواهند بود. نگرش بی دغدغه خرید و فروش در یک پلتفرم شبیه سازی شده هیچ تصوری از میزان تمرین کافی برای معامله گر مبتدی برای جهش به سمت معامله با سرمایه واقعی ندارد.

👉 ما را از دست ندهید ایده های معاملاتی فارکس

نکته اصلی این است که بدون تهدید به مقابله با عواقب سرمایه از دست رفته، معامله گران انگیزه کمتری برای اعمال احتیاط در زمانی که ریسک اساسی وجود ندارد، هستند. مگر اینکه کسی بتواند خیلی محکم تلاش کند خود کنترلی، معامله در یک حساب عملی می تواند تصورات معامله گر را تا حدی تغییر دهد که تصوری کاملاً نادرست از مدیریت ریسک واقعاً به دست آورد.

در حالی که این موضوع ذاتاً خوب است که معامله‌گران آزادند تا هر تعداد که می‌خواهند رویکردهای جدید را آزمایش کنند، ایمنی پلتفرم آزمایشی می‌تواند فرد را با این همه آزادی آزمایش بدون عواقب خطا بی‌احتیاطی کند. این بدان معنا نیست که همه کسانی که برای اولین بار انجام می‌دهند باید فوراً به تجارت با پول واقعی جهش کنند تا وزن تصمیم‌گیری احساسی را از همان ابتدا درک کنند، نه اصلاً.

با شروع، اولین چیزی که مبتدیان باید در مورد حساب های عملی بدانند این است که آنها در درجه اول به عنوان کارت ویزیت کارگزاری در نظر گرفته شده اند. آنها به مشتریان احتمالی این فرصت را می دهند که با پلتفرم معاملاتی آشنا شوند و یک ایده کلی از خدمات ارائه شده توسط کارگزار خاص به دست آورند. مشتریان بالقوه کارگزار می توانند از این نسخه شبیه سازی شده از محیط واقعی بازار برای آزمایش تمام ویژگی های مهم پلتفرم کارگزار، مانند اسپرد پیشنهادات خرید، سرعت اجرای سفارش، کاربر پسند بودن پلت فرم و بیشتر.

کارگزاران می توانند به طور مؤثری رفتار قیمت را در پلتفرم های نمایشی خود به گونه ای تغییر دهند که برای معامله گر بسیار سودمند باشد تا بتواند این تصور را داشته باشد که معامله بسیار ساده و آسان است. کارگزاران کمتر معتبر حتی می توانند جهت عملکرد قیمت را در این محیط بازار شبیه سازی شده دستکاری کنند تا موقعیت های مشتری احتمالی را به سوددهی تبدیل کنند. به هر حال، چه کسی وسوسه نمی‌شود که با پول واقعی شروع به کار کند، اگر تصورشان از تجارت تجاری این باشد که فرصت‌های نامحدودی را به دنبال دارد؟

در نهایت، تسلط بر تجارت در یک حساب آزمایشی هدف نیست. آنها می توانند به تمرین استراتژی معاملاتی شما کمک کنند. اما به یاد داشته باشید، حساب‌های تمرینی می‌تواند منجر به درک نادرست از واقعیت شود.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که تسلط بر معامله در حساب عملی به خودی خود یک هدف نیست. در بهترین حالت، می توان از آنها به عنوان یک استفاده کرد ابزار پشتیبانی برای کمک به تکمیل جنبه های خاصی از استراتژی معاملاتی. در بدترین حالت، اتکای بیش از حد به حساب‌های عملی می‌تواند منجر به وابستگی به آنها و درک نادرست از واقعیت شود.

🔥فراموش نکنید وارسی فستیوال تجاری ما که در بریتانیا برگزار خواهد شد. این بزرگترین گردهمایی آموزشی در اروپا خواهد بود🔥

قدردانی از ارزش پول

شما نمی توانید احساسات را شبیه سازی کنید

در واقعیت، بیشتر مردم ترجیح می‌دهند در ابتدا چیزی در محدوده چند هزار دلار سرمایه‌گذاری کنند تا درک کنند که در صورت وجود سهام واقعی، کارها چگونه عمل می‌کنند. این تناقض عظیم به تنهایی کافی است تا روشن کند که این گونه گزارش های عملی چقدر از واقعیت جدا هستند.

در نهایت، حساب‌های عملی به بهترین وجه به عنوان یک ابزار پشتیبانی در زرادخانه معامله‌گری که از قبل می‌داند می‌خواهد به چه چیزی برسد و چگونه به آن برسد، استفاده می‌شود. با این حال، هنگامی که او دیدگاه کلی خود را در مورد تجارت صرفاً بر روی تجربه خود در یک حساب عملی قرار می دهد، آن معامله گر خود را به تصوری محدود می کند که کاملاً ریشه در جنبه فنی تجارت دارد.