خرید ارزان پیراهن مردانه نخی با تخفیف

فاصله بین یقه لباس تا گردن باید به اندازه ای باشه که دو انگشت دست به راحتی از آن عبور کند. فروشگاه اینترنتی تونت شاپ با چنین سال تجربه موفق در زمینه فروش اینترنتی توانسته است با ارسال سریع سفارشات و کمترین میزان مرجوعی امتیاز خوبی از رضایت مشتریان را کسب نماید. من معمولا اسمال میپوشم ولی یه سایز بزرگتر گرفتم اندازه م شد.

از خصوصیات دیگر پیراهن نخی این است هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کند و تقریبا شستشو و لکه گیری آن به سادگی انجام می‌شود. استفاده از پیراهن نخی برای مراسم‌های رسمی زیاد انتخاب خوبی نیست، چون پیراهن نخی زود چروک می‌شود و ظاهر خوبی را به شخص نمی‌دهد. یکی از را ه‌های تشخیص پارچه نخی از الیاف مصنوعی این است که الیاف طبیعی، براق بودن کم‌تری دارند. پیراهن های آستین کوتاه هم در فصل تابستان به ما کمک می کند که انواع تیپ ها را در عین خنکی و راحتی داشته باشیم. برای خریدی مطمئن تمام محصولات ما دارای جدول راهنمای سایز می باشند و همچنین امکان مرجوع کالاها تا 7 روز پس از تحویل در صورت رعایت شرایط امکان پذیر است. چهارخانه ریز در استایل های نیمه رسمی کاربرد بیشتری دارد و می توان آن را با شلوارهای کتان ست کرد.

محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، تولید، پخش و خرده فروشی پوشاک به ارائه‌ محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد. در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم. این نوع پیراهن نسبت به پیراهن اسلیم فیت قواره نسبتا آزادتری دارد. برای ست کردن با شلوار پارچه ای مردانه مدل راسته این مدل پیراهن مناسب است. در پیراهن مجلسی قابلیت استفاده از دکمه سر دست نیز وجود دارد. خرید پیراهن مردانه سفید رسمی برای تکمیل تیپ رسمی مردانه ضروری است.

خرید ارزان پیراهن مردانه نخی با تخفیف

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید پیراهن مردانه آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ پیراهن مردانه ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این پیراهن ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. امروزه پیراهن مردانه تبدیل به پوشش اول آقایان خوش پوش برای دورهمی های دوستانه و یا مجالس رسمی شده است. به عنوان سخن پایانی می‌توان عمدباکس را بهترین و آسان‌ترین راه برای خریده عمده پیراهن مردانه معرفی کرد.

درباره خرید پیراهن مردانه نکات و مسائلی وجود دارد که در ادامه این مقاله به آنان خواهیم پرداخت. شما نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و در صورت وجود هرگونه پرسش، آن را با واحد پشتیبانی و فروش ما در میان بگذارید. من از این مدل پیراهن سه تا با رنگهای متفاوت خریدم و متاسفانه اون دوتای دیگه اندازه م نشد و مرجوع کردم ولی این رو مرجوع نمی‌کنم عاشق رنگشم، هدیه ش میکنم به پدرم. جنس نسبتاً ضخیم و خوبی داره که بیشتر برای فصل پاییز و زمستون مناسب هستش. این پیراهن مردانه یکی از باکیفیت ترین پیراهن های مردانه موجود در بازار می باشد که توسط یکی از برندهای موفق ایرانی تولید و به بازار عرضه شده است.

  • علاوه بر این عناصر، باید به نام و شهرت سازنده این محصولات نیز توجه کافی داشت.
  • اگر تا به حال به رنگ پوشاکی که مورد استفاده قرار می دادید دقت نمی کردید، باید بگوییم که بهتر است از همین لحظه توجه به این نکته را شروع کنید.
  • برند Levi`s را همه به شلوارهای جین‌ و پیراهن‌های جین آن می‌شناسند.
  • کاسپین مد واسطه‌ها را کنار زده و با بهره‌وری بالا در زمینه تولید انبوه پوشاک مردانه فعالیت دارد.
  • با شنیدن پوشاک مردانه یکی از اولین گزینه هایی که به ذهن هرکس می رسد پیراهن مردانه است.
  • در میان پیراهن های مردانه تک رنگ، پیراهن آبی روشن پس از پیراهن سفید محبوب‌ترین رنگ در میان آقایان است.
نوع لباس، رنگ پیراهن و شلوار و کفش و در فصول سرد رنگ و نوع پوشش زمستانه کاملا در نمایش لباس اورجینال شما موثر است. پیراهن بلند به پیراهنی گفته میشود که قد آن از ۷۵ به بالا میباشد . دوستان قد بلند میتوانند در بین پیراهن های نخی و لی دنبال پیراهن های قدبلند بگردند. پیراهن های قد بلند معمولا هم در قد لباس و هم در قد آستین بلند میباشند .

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج