خرید انواع دریچه زیر فن کویل و دریچه بازدید فن کویل قیمت

این دستگاه پر کاربرد در سیستم های تهویه مطبوع و در مکان های مختلف ساختمان ها، مراکز تجاری و مسکونی استفاده می شود. تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کمترین زمان، در بالاترین سطح کیفی و با نازل ترین قیمت انتظارات مشتریان گرامی را برآورده نماییم. مختار هستیم درب لولایی یا وزنه ای برگزینیم.اما اگر این فاصله کمتر از ده سانتیمتر باشد صرفا محدود به انتخاب درب به صورت لولایی هستیم. در ساختمانها و ابنیه ی عمومی و مسکونی برای تنظیم میزان هوای ورودیِ کولر به اتاقها یا هال و پذیرایی،از دریچه کولر استفاده میشود. جامع ترین و کاملترین نمونه کانال فلکسیبل عایقدار ،در میان انواع کانال فلکسیبل هوا، کانال فلکسیبل عایقدار الاستومری می باشد.

از لحاظ ساختاری تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و در صورت صلاح‌دید شخص نصاب و هارمونی عملکرد امکان استفاده از دریچه بازدید فن کویل برای دریچه داکت اسپلیت وجود دارد. با استفاده از رنگ کوره‌ای استاتیک به افزایش عمر دریچه کمک شده و همچنین ثبات رنگی دریچه فن کویل در اثر رطوبت، سرما، گرما، فرسایش و ضربه از بین نخواهد رفت. تنوع رنگی محصول دریچه زیر فن کویل برای طراحان داخلی ساختمان بسیار کارآمد بوده و آن‌ها با استفاده از طرح و نقش ویژه به دکور محیط داخلی ساختمان خواهند پرداخت. در سال‌های اخیر استفاده از متریال پلیمری پلاستیک ABS در صنعت هوارسانی به وفور استفاده شده و دریچه فن کوئل نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به کارکرد سیستم فن کویل با آب و احتمال نشت آب باید از محصولاتی با مواد اولیه مقاوم در برابر حوادث احتمالی بهره برد.

۹-دریچه زیر فن کویل آلومینیومی مختلط :

در واقع چه به لحاط رنگِ دریچه دسترسی فن کویل، چه به لحاط ابعادِ دریچه دسترسی فن کویل و چه به لحاظ تعداد دریچه دسترسی فن کویل محدودیتی برای ساخت وجود ندارد و این شرکت مفتخر است انواع دریچه دسترسی فن کویل را با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان تولید و دریچه زیر فن کویل آماده تحویل نماید. کُد رنگ هایی که برای نوعِ رنگ دریچه دسترسی فن کویل انتخاب می‌شود بسیار متنوع است و محدودیتی در انتخاب رنگ برای خریدار یا کارفرما وجود نخواهد داشت.البته به طور عُرفی از رنگ های سفید،کرم،قهوه‌ای،طوسی،مشکی و نقره‌ای بر روی سطوح دریچه دسترسی فن کویل استفاده می‌گردد. پس از اجرای عملیات رنگ و خارج کردنِ دریچه دسترسی فن کویل از کوره‌ی رنگ، برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی به ساختارِ دریچه دسترسی فن کویل در زمان انتقال دریچه دسترسی فن کویل تا محل پروژه از کاورِ مشماییِ ضخیم و ضدضربه استفاده می‌شود تا دریچه دسترسی فن کویل به صورت کاملا سالم در محل مورد نظر نصب و تعبیه شود. برای ساخت دریچه زیر فن کویل خطی لولایی ابتدا از ساخت فریم آغاز می کنیم. برای این کار باید ابعاد قاب فلزی اطراف حفره محل نصب را به طور دقیق اندازه گیری نماییم. سپس با احتساب نیم سانت بادخور از هر طرف شروع به ساخت فریم دریچه زیر فن کویل می کنیم.

می توان دسترسی داشت و در واقع دریچه زیر فن کویل پلاستیکی را در نمونه های لولایی و وزنه ای می توان در ابعاد مختلف تولید نمود. تمامیِ اجزای دریچه زیر فن کویل استیل از ورق استیل ساخته می شود.لذا فریم و درب دریچه زیر فن کویل که از ارکان دریچه زیر فن کویل هستند در ابتدا بر اساس سایز مورد نظر با نرم افزارِ مربوطه در سیستم طراحی شده و سپس بوسیله دستگاههای سی ان سی با دقت تمام برش داده می شوند و در مرحله بعد بوسیله دستگاههای خم کاری و مونتاژ اجزای دریچه زیر فن کویل استیل را به انجام می رسانیم. به دریچه بازدید، دریچه دسترسی، دریچه فن کویل هوا یا دریچه بازدید زیر فن کوئل نیز گفته می شود. در انتهایی ترین بخش فن کویل کانالی، که سیستم تهویه ای است، از جنس آلومینیومی یا پروفیل، و سیستم کویل و فن در آن نصب می شود و می تواند مجهز به موتور یا فیلتر باشد دریچه ایست دسترسی به سیستم را فراهم می کند و به آن دریچه فن کویل کانالی، دریچه فن کویل کانالی تهویه می گویند. دریچه های آلومینیومی که دارای بیشترین کاربرد و تنوع هستند قیمت نسبتا مناسبی دارند و دریچه های پلاستیکی به نسبت ارزان تر هستند.

  • با توجه به اینکه هر چه مکش بهتر باشد راندمان دستگاه بالاتر می رود انتخاب درست دریچه های زیر دستگاهی یکی از موارد کلیدی در مصرف بهینه دستگاه می باشد.
  • شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریچه های فن کویل ساده، با دوستان ما در تماس باشید و از این طریق به جالب ترین اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید.
  • این ویژگی ها باعث شده که دریچه فن کویل پلاستیکی در میان مشتریان این گروه کالا از اعتبار خوبی بهره مند باشد و جز پرفروش های بازار محسوب شود.
  • این دریچه ها خصوصیات ویژه و منحصر به فردی دارند که همین ویژگی ها موجب شده است تا امروزه بسیار پرفروش و پرکاربرد باشند.

عرض فریم دریچه زیر فن کویل مربوط به نمای بیرونی دریچه زیر فن کویل میباشد و در ابعاد داخلی دریچه زیر فن کویل دخالتی ندارد و عملیات اندازه گیری باید به صورت تو در توی قاب یا چهارچوب های که قرار است این محصول روی آن نصب شود انجام بپذیرد. شیارهای روی درب دریچه زیر فن کویل بسته به ابعاد دریچه بین ۹ تا ۱۸ سانت متغیر است . محل جانمایی شیارها عموماً در نزدیکی یکی از ابعاد طولی درب دریچه زیر فن کویل می باشد تا به نقطه ی مکش هوای دستگاه نزدیکتر باشد . جنس فریم دریچه زیر فن کویل شیار دار از پروفیل ۳ یا ۵ سانتی است .اما جنس درب دریچه زیر فن کویل شیار دار از ورق آلومینیوم است . پوشش انواع دریچه زیر فن کویل آلومینیومی از رنگ پودری استاتیکِ کوره ای و انواع دریچه زیر فن کویل چوبی از نوع پلی یورتان می باشد. نصب این دریچه آسان است و گاه در پشت فریم دریچه فن کویل پلاستیکی، فنرهایی نیز برای ساده تر کردن روند نصب تعبیه شده است.

البته در برخی مواقع می بایست این دریچه ها بدون گریل مکش و فقط جهت دسترسی باشند و برای مسیر برگشت کانال کشی جداگانه صورت گیرد تا هوای برگشت در محل مناسب مکش شود. که یکی از این موارد قرارگیری دستگاه در خارج از محل مورد نظر (مثلا در راهرو یا بیرون واحد) باشد. فریم دریچه زیر فن کوئل ساده در دو سایز ۳ و ۵ سانتیمتری ساخته می شود. شرکت تهویه نو آستیاک (مسئولیت محدود )با شماره ثبت ۴۳۴۲۰۰، از برترین مجری ها و تولید کننده های سیستم های شوتینگ ،کانال های انتقال هوا ( کانال سازی، کانال سازی کولر )،انواع دریچه های تنظیم هوا، دمپرهای صنعتی(دمپر دستی و ضد حریق) ،انواع لورر و دریچه گریل، عایق های حرارتی و برودتی و کلاهک های پره ای (کلبه ای) لوور هوارسان بامی و دیواری می باشد. این دریچه ها در دو مدل وزنه ای و لولایی تولید می شوند و قفل مورد استفاده در آنها، زیمنس است.

برای ساخت این نوع دریچه دسترسی فن کویل باید کار را به قسمت اساسی تقسیم کرد.اولین اقدام در ساخت دریچه دسترسی فن کویل ، طراحی و ساخت فریمِ دریچه دسترسی فن کویل است.برای ساخت فریم باید حتماً میزانِ بادخورِ ابعادِ کلافِ زیرکار را در نظر گرفت تا نصابِ دریچه دسترسی فن کویل در زمان نصب دریچه دسترسی فن کویل دچار مشکل نشود. فریم دریچه دسترسی فن کویل نیز از چهار ضلع پروفیلِ مخصوصِ آلومینیومی تشکیل شده که به وسیله‌ی گوشه های فلزی به صورت پِرِسی به هم متصل شده و تشکیل فریمِ چهارگوش را می‌دهند. پس از طراحی و ساخت فریم دریچه دسترسی فن کویل نوبت به ساخت درب دریچه دسترسی فن کویل می رسد.برای ساخت درب دریچه دسترسی فن کویل باید ابعاد داخیِ فریم دریچه دسترسی فن کویل را ملاک قرار داد و بر اساس این ابعاد اقدام به ساخت درب دریچه دسترسی فن کویل کرد. دریچه دسترسی فن کویل چوبی دارای دو جزءِ فریم و درب است،که هم فریم و هم بدنه درب دریچه دسترسی فن کویل هردو قابلِ طرح پذیری و در اصطلاح ابزار زدن می‌باشند. فریم دریچه دسترسی فن کویل با عرضهای گوناگون قابل ساخت و تعبیه در محلِ خود است.درب دریچه دسترسی فن کویل نیز به دوصورت وزنه‌ای و لولایی در محل خود جانمایی می‌شود.درصورت لولایی بودنِ درب دریچه دسترسی فن کویل استفاده از یراق آلاتِ مرغوب اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.رعایت همین موضوع باعث افزایش طول عمرمفید دریچه دسترسی فن کویل می‌شود.

پروفیل آلومینیومی فریم دریچه زیر فن کویل حتماً باید حالت سه پری داشته باشد تا پس از ایجاد چهار چوب فریم دریچه زیر فن کویل ، درب دریچه زیر فن کویل به راحتی در روی این نشیمن گاه جانمایی شود . فریم دریچه زیر فن کویل از چهار تکه تشکیل می شود که با گوشه های فلزی یا کرنر به هم وصل می شوند . اگر قرارباشد دریچه زیر فن کویل با پیچ از روی نما نصب گردد ، باید در این مرحله جای پیچ ها به وسیله ی پرس های مخصوص تعبیه شود .

دریچه بازدید داکت اسپلیت

خرید انواع دریچه زیر فن کویل و دریچه بازدید فن کویل قیمت از لحاظ هزینه و قیمت دریچه چهار فاکتور مدل، جنس، کیفیت رنگ و نوع درب دریچه در قیمت دریچه ها اثر می گذارد. بطور مثال قیمت دریچه های چوبی از آلومینیوم و پروفیل بالاتر است و رنج قیمت بنابر طرح و کاربرد دریچه ها متغیر است به عنوان مثال سقفی ها گرانترند و درب لولایی با قفل زیمنس هم از دریچه با درب وزنه ای قیمت بالاتری دارد. برای نمونه قیمت دریچه فن کویل در مدلهای گل سقفی بالاتر از قیمت دریچه زیر فن کویل در مدل های دیگر میباشد. کاربرد اصلی دریچه های بازدید فن کویل این است که دسترسی به دستگاه هایی از قبیل داکت ها و فن کویل ها و… را به نحوی تسهیل کنند. هنگامی که هواساز در هر ساختمانی نصب شده و شروع به انجام هوارسانی می کند؛ هر از چندگاهی باید به بخش های آن سرکشی کرده و از فعالیت درست فن کویل ها و داکت ها و… مطمئن شد.

معرفی انواع دریچه بازدید فن کویل

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج