خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

لوله فلکسی دارای ابعاد، اندازه و مدل‌‌های مختلفی بوده و در ادامه مقاله با هر کدام از آن‌‌ها بیشتر آشنا خواهید شد. این لوله در سایزهای مختلفی ساخته می‌شوند و مصرف‌کنندگان می‌توانند بر اساس نیاز خود و محیطی که قرار است از آن استفاده کنند، سایز آن‌ها را انتخاب کنند. عمده‌ترین سایزهای این لوله‌ها که در بازار موجود هستند شامل سایز ۴، ۶، ۹، ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲، ۴۸، ۵۲، ۶۳، ۷۵ و ۱۰۰ هستند. محافظت از کابل شبکه و برق از محیط نم‌دار ، تابش آفتاب و موارد مشابه است. به عنوان یک محافظ اصلی از هادی های جریان برق در سیم کشی درون دیوار کاربرد فراوان دارد. به دلیل مقاومت بسیار بالا دربرابر رطوبت و اشعه خورشید براحتی در فضاهای خارجی ساختمان بکار گرفته می‌شود.

خرید لوله فلکسی روکش دار رهاورد

۵- برای استحکامِ بیشترِ ساختارِ لوله فلکسیبل صداگیر pu، هم مبی توان فنرِ لوله خرطومی را با قطر بالاتر تولید نمود و همچنین برای کاربردهای سنگین ضخامتِ خودِ بدنه لوله فلکسیبل صداگیر pu را افزایش داد. به‌دلیل قابلیت مقاومت بالا، استفاده آسان و قابلیت حمل بی‌دردسر به‌کارگیری از انواع لوله فلکسی در بخش کشاورزی نیز مرسوم شده است. لوله‌های رابط میان پمپ‌های آب و بخش‌های زراعی، استفاده در ماشین آلات جمع‌آوری محصولات کشاورزی بخشی از مصارف معمول این لوله است. همچنین با توجه به ایجاد پوششی خاص در موتور خودرو موجب حفاظت از قسمت‌های حساس در برابر اسید و روغن مخرب خواهد شد. مهم‌ترین استفاده‌های لوله فلکسی در صنعت تهویه هوا به‌عنوان رابط میان مبدا انتقال هوا به قسمت‌های داخلی ساختمان است. برخی از تجهیزات مصرفی در ساخت‌وساز از حساسیت و لطافت خاصی برخوردار بوده و جهت حفاظت از آن‌ها باید از پوششی محافظ بهره برد.

از این دسته لوله‌ها در مکان‌های تجاری، دوربین‌های مدار بسته برای پوشش دهی سیم و کابل‌ها استفاده می‌شود. این برزنت‌ها از مواد ضد اشعه آفتاب تشکیل شده‌اند که این امر سبب استفاده از لوله‌های خرطومی برزنتی در فضاهای باز می‌شود. UV بودن این نوع لوله‌ها باعث می‌شود تا هیچ نوع پوسیدگی در برابر آفتاب در آن‌ها به وجود نیاید. به دلیل بالا بودن استحکام لوله خرطومی برزنتی، از آن بیشتر در فضاهای صنعتی و خشن استفاده می‌شود.

این نوع از لوله‌ها دارای روکشی از جنس PVC هستند و به علت داشتن انعطاف‌پذیری بالای خود برای عبور دادن انواع سیم‌ها و کابل‌ها در محیط‌های بیرونی استفاده می‌شوند. با توجه به داشتن روکش پی‌وی‌سی می‌توان از این لوله‌ها حتی در مکان‌های مرطوب نیز بهره برد هرچند که استفاده در محیط‌های خشک می‌تواند طول عمر آن را بالا ببرد. همچنین این لوله هم قابلیت استفاده به صورت روکار و هم توکار را دارند و می‌توانند در صنایع مختلف به خرید لوله فلکسی کار برده شوند. گروه صنعتی نوین لوله تولید کننده لوله فلکسیبل نیز جهت رفاه حال مشتریان خود، امکان خرید محصولات خودرا به صورت حضوری و آنلاین را فراهم نموده است. این نوع دستگاه ها با توجه به تنوع کار انواع زیادی دارند بنابراین هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند. برای تولید فلکسی های برق چون دهانه لوله ها کوچکتر است باید از فلز گالوانیزه نازک تر استفاده شود تا به بهترین حالت در هم تابیده شود و انعطاف بیشتری داشته باشد.

لوله خرطومی نسوز – لوله آگرا

۱-وزن سبک و مقاومت بالا در برابرِ دما را می توان جزوِ خصوصیات بارزِ این محصول نام برد. همانطور که می‌دانید یکی از مسائل جدا نشدنی از تمام پروژه‌های برقی، بحث ایمنی می‌باشد. ضمن آنکه دوام سیم کشی‌های صورت گرفته و افزایش طول عمر آن‌ها نیز از دیگر عوامل مهم در این حوزه است.

۲- کاربرد در انواع سیستم های تهویه مطبوع اعم از مکش و دهش در پروژه های مسکنی،تجاری،اداری،صنعتی،تولیدی،بهداشتی . اما نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که در زمان خرید توجه بسیار زیادی به سایز لوله ها داشته باشید. به عنوان مثال اگر حجم سیم های برق در یک مسیر بالا باشد و شما بخواهید از یک لوله سایز کوچک برای پشتیبانی و حفاظت از این حجم از سیم استفاده کنید نه تنها سیم های برق آسیب خواهند دید بلکه عملیات برق رسانی نیز به خوبی انجام نخواهد شد. این نوع لوله بسیار قابل انعطاف بوده و پوشیده شدن آن توسط پی وی سی نیز مقاومت خوبی به این نوع لوله‌ها اضافه می‌کند. شما می‌توانید قیمت لوله‌های فلکسی رهاورد ایران را از سایت‌های معتبر فروشگاهی دریافت نمایید.

همچنین قبل از خرید و استفاده از این لوله‌ها باید از اندازه و سایز آن اطمینان داشته باشید. عوامل متعددی، قیمت لوله فلکسیبل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.از جمله این عوامل می‌توان به مهمترین آنان در زیر اشاره کرد. هنگامی‌که تکنسین‌های برق شروع به سیم کشی در محیط‌های مسکونی، تجاری و… می‌کنند، اولین چیزی که باید درنظر بگیرند نوع سیم کشی مورد استفاده است.

لوله فلکسیبل PG9

تمام مواد و جنس های بکار رفته در آن طبق استاندارد ها می باشد و لوله دارای روکش پی وی سی ضخیم می باشد. جنس اصلی این نوع لوله خرطومی از گالوانیزه بوده و مهم‌‌ترین شاخه آن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار است. در سایز، مدل و محل‌‌های متنوع به سیستم برق‌‌کشی شکل خاص و اصولی داده و با استفاده از پوشش اضافی، کابل‌‌های برق را مورد حفاظت قرار می‌‌دهند. فلکسی با ایجاد پوشش اضافی دور کابل، سیم و هر رسانای دیگر توان تحمل ضربه را افزایش خواهد شد.

  • جنس این تبدیلِ لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و ضخامت این ورق نیز به میزان قطر لوله فلکسیبل صداگیر در دو مقطعِ کوچک و بزرگ دارد.بدیهی است هرچه این مقاطع دارای قطر بزرگتری باشند ضخامت ورق تبدیلِ لوله فلکسیبل صداگیر نیز بیشتر می گردد.
  • به‌طور معمول امکان استفاده از فلکسی PL در مسیر هوای رفت داکت اسپلیت، هواساز و چیلر وجود دارد.
  • کاربرد این دسته از لوله‌ها در پروژه‌های ساختمانی و تغییر دکوراسیون می‌باشد.
  • با توجه به روکش دار بودن این لوله‌‌ها، امکان استفاده از آن در زیرزمین نیز وجود دارد.
این نوع لوله فلکسیبل از 3 لایه آلومینیوم در لایه‌های بیرونی و همچنین یک لایه پلی استر در لایه میانی تشکیل شده است. از این نوع لوله در سیستم ‌های مکش و دمنده به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و شعله استفاده می‌شود. این کانال‌ها عموما در مکان‌هایی قرارمی‌گیرند که در معرض نور مستقیم خورشید نیستند و برای استفاده در تابلو برق پلاستیکی رایج هستند. جنس این نوع از لوله‌ فلکسیبل پلی اتیلن 100% خالص بدون مواد افزودنی می‌باشد و از ویژگی‌های این لوله می‌توان به انعطاف پذیری بالا و محافظ در برابر نفوذ گرد و غبار اشاره کرد.

خرید لوله فلکسی نمره قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسیبل نمره 6 تا 63 تسلا کابل

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج