خرید کتاب کمک درسی با 50% تخفیف + ارسال رایگان فرآموز | ketabko

خرید کتاب کمک درسی با 50% تخفیف + ارسال رایگان فرآموز | ketabko بستر تبلیغ بر پایه بن هدیه و آفر، علاوه بر کمک به بهتر شناخته شدن فروشگاه ها در صحنه رقابت و افزایش بازدید و آمار فروش آن‌ها، باعث کاهش هزینه و ایجاد تجربه‌ای لذت بخش از خریدی ارزان تر در ذهن مشتریان خواهد شد. چنین کمپین های تبلیغی و تخفیفی ضمن جذب مشتریان جدید باعث ترغیب کاربر به خرید مجدد شده و توسعه و رونق کسب و کار در فضای آنلاین را در پی خواهد داشت. بعضی از کتاب های کمک درسی نیز برای موضوعات خاصی می باشند ، به عنوان مثال لغات درس زبان انگلیسی یا آرایه های ادبی ادبیات فارسی که امکان دارد به عنوان یک کتاب جداگانه باشد . در این کتاب ها مطالب به زبان ساده و روان به دانش آموزان آموزش داده شده است ، دانش آموزانی که می خواهند مطالب کتاب درسی را به زبان ساده یاد بگیرند بهتر است به سراغ مطالعه ی این کتاب ها بروند .

  • بر همین اساس شما به راحتی می‌توانید برایخرید بهترین کتاب‌هابا هر موضوعی اقدام کنید و این آثار را به صورتکتاب پی دی اف ،کتاب صوتیوکتاب الکترونیکیبیابید.
  • کلیه ی ناشران کمک آموزشی کشور ( گاج ، خیلی سبز ، مهروماه ، قلم چی ، کاگو ، گلواژه ، مبتکران ، منتشران ، خواندنی ، الگو ، کلاغ سپید ، و …) با عشق کتاب همکاری داشته و شما می توانید کلیه ی اطلاعات مربوط به کتاب های کمک آموزشی را در سایت عشق کتاب بررسی نمایید.
  • دانش آموزان برتر ایران زمین هر جای کشور که باشند می توانند به راحتی با خرید اینترنتی کتاب از طریق سایت merciketab.com به کتاب های کمک آموزشی و کنکوری دسترسی کاملی پیدا کنند.
دانش لند به روزترین و کامل ترین بانک کتاب کمک آموزشی که فعالیت خودش در زمینه توزیع محصولات آموزشی رو از سال 1376 شروع کرد و در تیر ماه 1397 وبسایت دانش لند راه اندازی شد. در کنار این محصولات بیش از 1000 عنوان لوازم التحریر اعم از دفتر مشق، دفتر زبان، دفتر نقاشی و پلنر های در ادامه الیپون وجود دارد. عشق کتاب ، کامل ترین فروشگاه اینترنتی کتاب های کمک آموزشی کشور، با بیشترین تخفیف خرید کتاب ، تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی را برای شما تداعی می کند. ارسال ٢٤ ساعته برای تهران و سه روز کاری برای شهرستان ها حاصل تجربه ی چندین ساله ی این فروشگاه اینترنتی است. شما می توانید کلیه کتاب های کمک آموزشی خود را در مقاطع پیش دبستانی ، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، کنکور با بیشترین تخفیف ممکن از سایت عشق کتاب خریداری نمایید.

کتاب جامعه شناسی جامع انسانی: کتاب‌های کنکور دهم، یازدهم، دوازدهم

برای خرید بهترین کتاب های کمک درسی با ارسال رایگان به اقصی نقاط شهر تهران و سایر مراکز استان‌ها و همچنین پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی سفارش‌ها، فقط کافی ا‌ست خرید خود را در سایت ثبت کنید. کتاب های کمک درسی مبتکران از نظر کیفیت آموزش، یک کتاب کمک آموزشی بسیار خوب برای دانش آموزان محسوب می‌شوند. در کتاب‌های کمک درسی مبتکران سؤالات و تمرینات زیادی براساس مطالب مهم کتاب درسی ارائه شده است. آموزش مفهومی مطالب کتاب درسی، ارائه مثال‌های متنوع و توجه به نکات مهم دروس مختلف از مهمترین نقاط قوت کتاب‌های کمک آموزشی مبتکران است. شما با خرید کتاب کمک درسی مبتکران از یک منبع کمک آموزشی قوی بهره‌مند می‌شوید.

فروش کتاب با تخفیف‌های ویژه

با افزایش قیمت کاغذ و بالا رفتن قیمت کتاب های کمک آموزشی به تبع آن، بسیاری از افراد در خرید کتاب های کمک آموزشی و عمومی دچار مشکل شدند و یکی از دغدغه های فکری دانش آموزان تخفیف کتاب های کمک آموزشی است. چی بخونم در همه ایام سال دارای تخفیف های متنوع و قابل توجهی بر روی کتاب های کمک آموزشی است. این تخفیف ها در مناسبت ها، اعیاد و روزهای خاص به بیشترین تخفیف می رسند و کد تخفیف های چی بخونم از طریق سایت و شبکه های مجازی به اطلاع مشتریان بزرگوار چی بخونم می رسند. انتشارات گاج را دانش آموزان همه مقاطع می‌شناسند و کسی نیست که از این کتاب‌های کامل و عالی استفاده نکرده باشد.

کتاب شب امتحان سلامت و بهداشت دوازدهم

درس نامه های مختصر و مفیدی در کتاب های میکرو طبقه بندی وجود دارد که نکات ریز تستی را ارائه داده اند. بعد از درس نامه ها، تست های مربوط به هر مبحث به همراه پاسخ های تشریحی آمده اند که بسیار مفید و کاربردی هستند. همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید… ✓ ارائه سوالات مربوط به هر مبحث برای سنجش کیفیت یادگیری دانش آموزان، آزمون‌های تالیفی انتهای هر فصل و آزمون‌های تالیفی میان ترم و پایان ترم هم بدون شک برای شما مفید خواهند بود. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج