دانلود از اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر (آموزش ویدیویی)

در صورتی که بخواهید چندین تصویر یا ویدئو را به صورت همزمان و گروهی دانلود کنید، وب ابزار ۴k Stogram برای این کار مناسب است. برای دانلود ویدیو از اینستاگرام به وسیله این برنامه، مراحل زیر را طی کنید. آلبومهای عکس رسانههای اجتماعی و فایلهای ضبط شده را میتوان به صورت عمده از این طریق آن دانلود کرد. برای دانلود پست از سیستم عامل iOS در ادامه صحبت خواهیم کرد. یکی از برنامههای ضبط ویدیو برای اندروید ADV screen Recorder نام دارد که مراحل کار با آن به شکل زیر است. این برنامه امروزه محبوب ترین اینستا دانلودر بدون لاگین برای سیستم اندروید محسوب می شود و به شما کمک می کند تا تصاویر و ویدیوها را به صورت آنلاین استخراج کنید و در حساب شخصی خود داشته باشید. برای دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری در ادامه مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله دانلود مستقیم عکس و ویدیو از هر قسمت اینستاگرام را یاد خواهید گرفت.

Gram طوری طراحی شده است که استفاده از آن بر روی هر دستگاهی مانند موبایل، تبلت یا رایانه راحت باشد. مانند وبسایتهای دیگر دانلود از اینستاگرام در save-insta، باید لینک عمومی پروفایل یا پست را کپی کنید تا بتوانید فایل دلخواه را دانلود کنید. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که برای دانلود عکس، ویدیو، استوری و لایو اینستاگرام فقط برای پیج هایی که عمومی هستند می توانید اقدام کنید. در این مقاله به معرفی ۱۰ اینستا دانلودر آنلاین برای دانلود فیلم از اینستاگرام پرداختیم. W3toys بدون شک یک اینستا دانلودر آنلاین سریع برای دانلود از اینستاگرام است. سایت igram نیز یکی از سایت های خیلی خوب برای دانلود پست های اینستاگرامی است. با iGram میتوانید یک تصویر و همچنین چندین عکس اینستاگرام را دانلود کنید.

این برنامه میتواند برای شما هشتگ نیز تولید کند، با عکسهای Reels downloader Instagram شما کلاژ بسازد! قابلیت ارسال مجدد، کپی متن و هشتگ و … برای دانلود از اینستاگرام تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL ویدیو یا عکس را از اینستاگرام کپی کنید و آن را در کادر متن ورودی بالا قرار دهید. مرحله ۲: URL را در قسمت کادر متن بالا جایگذاری کنید. مرحله ۳: دکمه ” دانلود ” را فشار دهید. نکته: برنامه ” Ahasave Insta Downloader” برای دانلود پست از اکانت های عمومی نیاز به لاگین شدن ندارد؛ ولی برای دانلود از اکانت های خصوصی باید وارد اینستاگرام شوید اما از امنیت و قانونی بودن این برنامه خیالتان راحت باشد. Toolzu بهترین نرم افزار برای دانلود از اینستاگرام بدون افت کیفیت است که فقط با ۲ کلیک انجام میشود. انتخاب کیفیت فایلهایی که دانلود میکنید به عهده شماست.

برای مثال از سایتهایی که برای این کار طارحی شدند استفاده کرد یا به سراغ رباتهای دانلود از اینستا رفت. برای دانلود ویدیوها بدون آسیب رساندن به دستگاه خود، میتوانید به این برنامه اعتماد کنید. همچنین شما میتوانید از برنامه مشابه اینستا سیو نیز دیدن کنید. در ادامه لیستی از بهترین برنامههای دانلود از اینستا را برای شما آماده کردیم. ما در این بخش راههای متفاوت و کاربردی را برای دانلود پست از اینستاگرام به شما عزیزان معرفی میکنیم. پس اگر دنبال ساده ترین روش دانلود از اینستاگرام هستید تا انتهای این مقاله همراه من باشید. 3. پس لمس در صورتی که آن تصویر یا ویدیو بهصورت private نباشد، یک صفحه باز میشود. به طور معمول اگر قصد دانلود کلیپها و یا تصاویر را از پیج های عمومی داشته باشید با هیچ محدودیتی روبهرو نیستید، اما اگر قصد دریافت فایل از صفحات خصوصی رادارید پس باید به اکانت خود وارد شوید.

Inflact Downloader یک سرویس آنلاین است که از هر ابزاری در سراسر جهان قابل دسترسی است. دانلود کلیپهای اینستاگرام بهترین روش برای تماشای ویدیوها در زمان آفلاین یا زمانی که اتصال اینترنت ندارید. به همین راحتی میتوانید انواع ویدیوهای اینستاگرام را در کمترین زمان ممکن دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید. گاهی اوقات میخواهید داستانی را که دوست دارید بایگانی کنید و بعدها آن را مشاهده کنید که SnapInsta این امکان را برای شما فراهم کرده است. همانطور که از اسم آن هم مشخص است، این برنامه یک دانلودر اختصاصی برای شبکه اجتماعی اینستاگرام محسوب میشود. برنامه فوق به شما اجازه خواهد داد که بهسرعت تمامی فایلهای مولتیمدیا به اشتراک گذاشتهشده در اینستاگرام را بهآسانی دریافت کنید. وبسایت W3Toys یک برنامه کاملا رایگان است که نیازی به پرداخت هیچ هزینهای از شما ندارد. همچنین بد نیست بدانید که این برنامه هیچ وابستگی به شبکه اجتماعی اینستاگرام ندارد و به صورت کاملا شخصی طراحی و راهاندازی شده است. دانلود کننده کاملا رایگان است. به همین دلیل خیلی وقت ها ممکن است عکس یا ویدیویی را دوست داشته باشیم و همان لحظه بخواهیم آن را در حافظه گوشی خود ذخیره کنیم اما اینستاگرام بدجنس نمیذاره این کارو انجام بدیم. چون همان طور که می دانید بنا به هر دلیلی عکس ها و فیلم ها یا استوری ها ممکن است از اینستاگرام پاک شوند و دیگر نتوانیم به آن ها دسترسی داشته باشیم یا اینکه اصلا گمشون کنیم.

دانلود فیلم از اینستاگرام به صورت مستقیم ممکن نیست؛ زیرا این برنامه امکان دانلود محتوای خود را به کاربران نمیدهد. کار با برنامه دانلود از اینستا بسیار ساده است! برای دانلود و استفاده از تعداد نامحدودی عکس و ویدیو از اینستا به هیچ نرم افزار یا برنامهای نیاز ندار. برای ذخیره ویدئوی مورد نظرتان در اینستاگرام کافی است سه نقطه بالای آن پست را بزنید و سپس گزینه Copy Share URL، را از منویی که برای شما باز خواهد شد را انتخاب کنید. • سپس روی دکمه آبی دانلود کلیک کنید؛ این ویدیو در رایانه شما در نهابت ذخیره خواهد شد. این وبسایت کاملا رایگان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک پروفایل را کپی کنید و روی دانلود در آن سایت کلیک کنید. این پلتفرم کاملا قانونی و عاری از بدافزار است. این سرویس Instagram Downloader به سادگی در مرورگر شما اجرا می شود و کافیست لینک پست کپی شده را در داخل کادر مربوطه وارد کنید. با دانلود برنامه دانلودر اینستاگرام جدید 2022 Downloader for Instagram: Video Photo Story Saver امکان ذخیره پست و استوری و IGTV به سادگی فراهم است. همانطور که میبینید امکانات این برنامه بسیار بیشتر از یک برنامه دانلود از اینستاگرام است.

پیوند را به نوار جستجوی Video Downloader وارد کرده و روی دانلود ضربه بزنید. فقط در صورتی که آن ها را فالو کرده باشید می توانید با افزونه IG Stories for Instagram استوری ها و لایو های پیج های پرایوت را دانلود کنید. امروزه علاوه بر رباتها و نرمافزارهای مختلفی که وجود دارد، امکان دانلود از اینستاگرام توسط خود پلتفرم نیز فراهم شده است. راه حلهای مختلفی برای دور زدن این محدودیتها وجود دارد که بدون شک یکی از بهترین آنها استفاده از ابزار جانبی میباشد. برای استفاده از این وبسایت پیوند را در مکان تعیین شده باید جایگذاری کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید. تنها با کلیک روی یک دکمه، میتوانید فیلمها و تصاویر اینستاگرام را دانلود کنید. نه تنها قادر به دریافت پستهای معمولی و استوری ها هستید، بلکه امکان دانلود ویدئوهای IGTV و همچنین استوری های هایلایت نیز وجود دارد. البته برنامه های زیادی برای دانلود عکس و فیلم از اینستا وجود دارد که مختص به گوشی های اندرویدی و آی او اس است. برای دانلود از اینستاگرام، باید ۴ مرحله زیر را طی کنید. برای دانلود با استفاده از Toolzu تنها به اجرا کردن ۳ مرحله نیاز دارید. دیگر نیاز نیست برای ذخیره تصاویر از آنها اسکرینشات بگیرید.

اگر شما هم دوست دارید ویدیوهای جالب و سرگرمکننده را از هر پیجی که میبینید download کنید، دیگر لازم نیست غصه نبودن گزینه دریافت ویدیو را بخورید! شما میتوانید از این پلتفرم برای دانلود هر پستی که در دسترس عموم است استفاده کنید. همانند هر سوشال مدیا دیگری در اینستاگرام نیز با محدودیتهایی روبهرو هستیم؛ محدودیتهایی که گاها برای کاربران آزاردهنده هستند. 2.وارد سایت که شدید، کادری را مشاهده خواهید کرد که باید لینک ویدئو یا عکس موردنظر خود در اینستاگرام را، در این کارد Past کنید. ازجمله این محدودیتها میتوان به عدم دانلود تصاویر، کلیپهای ویدئویی، استوری ها و یا حتی ویدئوهای IGTV اشاره کرد. شما فقط باید پیوند را پیست کنید ، و به طور خودکار عکس یا فیلم را در دستگاه خود دریافت خواهید کرد.

دانلود ویدیوها از حسابهای خصوصی غیرممکن است، شما میتوانید محتوا را فقط از حسابهای باز و عمومی ذخیره کنید. از این ابزار برای ذخیره عکس پروفایل هایی که خصوصی هستند هم می توان استفاده کرد. ویدیوهای اینستاگرام را از حسابهای خصوصی ذخیره و دانلود کنید. مرحله ۱: URL عکسها و ویدیوهای اینستاگرام را کپی کنید. مرحله ۳: دکمه «دانلود» را برای دانلود ویدیوی اینستاگرام فشار دهید. استفاده از این برنامه برای دانلود ویدیو از اینستاگرام بسیار آسان است. یکی دیگر از بهترین برنامه های برای دانلود استوری اینستاگرام در گوشی های آی او اس Repost Story است که می توانید آن را به صورت کاملا رایگان از اپ استور دانلود کنید. با اینحال، برنامهها و وبسایتهای جانبی زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام میدهند. به همین خاطر ما در ادامه به معرفی دو اپلیکیشن معروف پرداختهایم که با استفاده از آنها به راحتی میتوانید از امکان دانلود کلیپهای اینستاگرام استفاده کنید. این وبسایت دانلود از اینستاگرام، دارای یک برنامه اختصاصی اندروید و یک افزونه گوگل کروم است که میتوانید از آن استفاده کنید. روی دریافت url عکس اینستاگرام (iOS) کلیک کنید یا نشانی اینترنتی اینستاگرام (اندروید) را در بالای پست کپی کنید، پیوند در کلیپ بورد شما ذخیره میشود.

وبسایت کیفیت فیلم اصلی را دانلود میکند، بنابراین مطمئن شوید که کیفیت ویدیو بهینه باشد. برنامه کارآمد و و قوی برای دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام با بالاترین کیفیت است و دیگر نیاز نیست که برای ذخیره تصاویر از انها اسکرین شات بگیرید. این روش برای سیو کردن لایو های زنده بیشتر کاربرد دارد. را پیدا کنید. از طریق مرورگر هم می توانید به این ربات وارد شوید. این اپلیکیشن بسیار ساده است و رابط کاربری جذابی هم دارد. شاید اولین روشی که برای ذخیره لایو دیگران به ذهنتان برسد این باشد که از لایو به صورت زنده فیلم بگیرید. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در رابطه با این برنامه برای ما یک دیدگاه ارسال کنید. سپس به برنامه برگردید و روی گزینه “Paste” ضربه بزنید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج