دریچه کولر چیست؟ بررسی انواع دریچه کولر آبی و گازی سینا تکنیک ایمن فن سینا

این محصول در متریال های آلومینیومی،آهنی،چوبی و پلاستیکی تولید می شود. جلوگیری از آسیب دیدن محصول دریچه کولر، اعم از خردگی، رنگ پریدگی، خم شدن و… با استفاده از بسته بندی مناسب و با کیفیت امری دست یافتنی است. شرکت تهران دما آرکا با توجه به ارسال محصولات خود به تمامی نقاط کشور ایران، در نظر گرفته است، بسته بندی محصولات سایر شهرها را به صورت ویژه و ضخیم اعمال نماید. به کمک این کار دریچه کولرهای ارسالی به شهرها را در برابر خطرات ایمن می کنیم. دریچه کولر درپوش دار پلاستیکی علاقه مندان زیادی در سراسر ایران دارد.

یکی دیگر از کاربردهای محصول دریچه هوا، پوشاندن دستگاه های داکت اسپیلت، هواساز و فن کوئل های نصب شده بر روی سقف ها دریچه کولر می باشد. که در این موارد اغلب از دریچه کولر زیر فن کوئلی و یا بازدید چفتی و قفل زیمنس دار استفاده می کنند. دریچه کولر خطی 30 درجه همانطور که از نامش پیداست به صورت 30 درجه رو به پایین ساخته می شود. برای مشتریانی که دریچه کولر و دریچه تنظیم هوای شیک و با دوام نیاز دارند، دریچه تنظیم هوای 30 درجه توصیه می شود. طراحان داخلی ترجیح می‌دهند در ساختمان‌های مسکونی و اداری کوچک از دریچه‌ کولر پلاستیکی استفاده کنند. چراکه این نوع دریچه‌ها، علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن به زیبایی محیط داخلی کمک شایانی می‌کند.

پس از آن به اندازه طول و عرض داحلی کانال کولر توری را برش می زنیم. سپس تور را قبل از اینکه دریچه کولرمان را نصب کنیم به داخل کانال کولر با استفاده از چسب مخصوص می چسبانیم. بعد از اینکه توری کاملا چسبید دریچه کولر را در جای خود نصب می کنیم. پس از این دیگر هیچ حشره ای به درون محیط زندگی و کار ما ورود نخواهد کرد. این شرکت با توجه به پیشنهادات و درخواست های مشتریانش اقدام به تولید محصولات ویژه نموده است. این محصولات از نظر کیفیت و نوع با سایر محصولات دریچه کولر تهران دما برابر هستند.

این محصول در محل هایی اجرا می شود که دستگاه های فن کوئل داکت اسپیلت نصب شده باشد. دریچه کولر زیر فن کوئلی گریل دار همانند سایر دریچه های زیر فن کوئلی می باشد. تنها یک تفاوت وجود دارد و آن وجود گریل در حاشیه و یا در وسط این محصول است. گریل جهت انتقال هوای دستگاه های فن کوئل و یا داکت اسپیلت می باشد. یکی دیگر از کارهایی که دریچه کولر گریل دار انجام می دهد، مکش هوای داخل محیط ها به بیرون از خانه می باشد. برای پوشش برخی از نقاط در ساختمان ها از دریچه کولر بازدید استفاده می نمایند.

  • این دریچه‌ها مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و گرما در مدت استفاده از خود نشان می‌دهند.
  • هر کدام از دریچه‌های کولر به پخش بهتر جریان هوای خنک در محیط مورد استفاده کمک شایانی خواهند نمود.
  • معمولا در زمستان ها برای اینکه هوای گرم داخل از طریق کانال های کولر بیرون نرود دریچه ها را می بندیم.
  • دریچه های کولر آبی جدید به راحتی تنظیم می شوند، به طوری که مشتریان می توانند هوا را به جهت های راست و چپ و بالا و پایین محیط هدایت کنند.
  • مورد استفاده این دمپرها زمانی است که کانال کولر مشترکی بین اتاق ها دارید و یکی از اتاق ها بدون استفاده است.

پس از اینکه کولر آبی تولید شد، افراد کارشناس در این حوزه اقدام به طراحی کانال سازی کولر و نیز دریچه کولر نمودند. آنها بعد از بررسی های کارشناسانه متوجه این موضوع شدند که برای انتقال هوا می بایست کانال کولر طراحی و اجرا شود. در نهایت آنها برای تنظیم جهت باد دریچه کانال کولر را تولید کردند. دریچه به دلیل رفع مشکل و بهبود عملکرد کولر آبی توانست به سرعت جایگاه مناسبی را در صنعت کانال سازی کسب کند. در این بخش بهترین روش اندازه گیری ابعاد دریچه کولر را ارائه می دهیم.

از جمله متریال های تولید شده در این شرکت می توان به دریچه کولر آلومینیومی، دریچه کولر آهنی و انواع مختلفی از دریچه تنظیم هوای چوبی درپوش دار اشاره نمود. تهران دما تمامی محصولات خود را در سایزهای متنوع و سفارشی نیز تولید می نماید. تمرکز طراحان و سازندگان دریچه کولر بر روی ساخت و عرضه اقلام تهویه هوا و تهویه مطبوع می باشد. لذا با توجه به نیازها و سلایق مختلف مشتریان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط و فضای داخل ساختمان، انواع مختلف این محصول طراحی و به بازار عرضه شده است.

نصب دریچه کولر

دریچه کولر چیست؟ بررسی انواع دریچه کولر آبی و گازی سینا تکنیک ایمن فن سینا لحاظ نکات اصولی و استاندارد در هنگام تولید دریچه کولر موجب بازدهی عالیه این محصول در محیط های مسکونی و صنعتی می شود. دریچه های آبی جدید به راحتی تنظیم می شوند، به طوری که مشتریان می توانند دما و هوای دریچه کولرهای آبی جدید را به جهت های راست و چپ و بالا و پایین هدایت کنند. بدین صورت با انجام این عمل می توان دمای تمامی فضا را به صورت یک دست هماهنگ نمود. شرکت تهران دما دریچه هوای دکوری زیبا را به سفارش مشتریانش تولید می کند. این محصول زیبایی چشم نوازی را در منازل مسکونی و مکان های اداری به وجود می آورد. محصولی که در بالا درباره ی آن مطلب خواندید، دریچه کولرهای چوبی از جنس ام دی اف شرکت تهران دما می باشد.

ویژگی های دریچه های کولری آلومینیومی

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج