دلار قبل از انتشار دقایق فدرال رزرو توسط Investing.com افزایش یافت

0.9% افزایش یافت و به 1.2075 رسید، با بازگشت پوند پس از افت 0.7% یک شبه. شاخص حساس به ریسک 2.1 درصد افزایش یافت و به 0.6871 رسید، در حالی که 0.5 درصد کاهش یافت و به 6.8811 رسید، علیرغم اینکه این کشور پس از کاهش چندین محدودیت ضد کووید در دسامبر، با افزایش شدید عفونت ها دست و پنجه نرم می کرد.


منبع: https://www.investing.com/news/forex-news/dollar-hands-back-gains-ahead-of-release-of-federal-reserve-minutes-2972811

شاخص دلار در روز سه‌شنبه با توجه به کاهش رشد اقتصادی در مناطق اصلی رشد اقتصادی آمریکا، اروپا و چین، با هشدار صندوق بین‌المللی پول درباره رکود اقتصادی احتمالی جهانی در سال 2023، احساسات را 1 درصد افزایش داد.

Investing.com – دلار آمریکا در روز چهارشنبه تضعیف شد و برخی از سودهای بیش از حد جلسه قبل را پس گرفت و معامله گران به دنبال سرنخ های تازه در مورد سیاست های پولی آینده ایالات متحده از صورتجلسه نشست دسامبر فدرال رزرو بودند.

با این حال، به نظر می رسد که این قدرت دلار تمام شده است و بازارها اکنون منتظر انتشار نشست فدرال رزرو از دسامبر در اواخر جلسه هستند.

افزایش نرخ بهره به میزان 50 واحد در ماه دسامبر، سرعت کمتری نسبت به چهار جلسه قبلی، و این صورتجلسات می تواند به روشن کردن آنچه سیاستگذاران برای اولین جلسه سال در ماه فوریه فکر می کنند کمک کند.

در ساعت 02:55 ET (07:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.7 درصد کاهش به 103.638 رسید.

با 0.7 درصد کاهش به 130.07 رسید، با وجود داده‌هایی که نشان می‌دهد فعالیت‌ها برای دومین ماه متوالی کاهش یافته است، که تحت تأثیر تورم ناپایدار و تقاضای ضعیف بین‌المللی قرار دارد.

توسط پیتر پرستار


© رویترز.

این هفته همچنین دارای داده‌های مربوط به مشاغل، از جمله ماهنامه رسمی در روز جمعه است. پیش از آن، گزارش مربوط به فرصت های شغلی برای ماه نوامبر اواخر چهارشنبه منتشر می شود و انتظار می رود 10 میلیون فرصت شغلی را نشان دهد که نسبت به ماه قبل کاهش خواهد یافت.

پس از افزایش فعالیت در این بخش برای دومین ماه متوالی در دسامبر، 0.6٪ افزایش یافت و به 1.0614 رسید، در حالی که به طور غیرمنتظره در دسامبر کاهش یافت و به 6.7٪ در طول ماه کاهش یافت که از 7.1٪ در نوامبر کاهش یافت. اقتصاددانان پیش بینی کرده بودند که این رقم اندکی به 7.2 درصد برسد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج