دیزل ژنراتور قیمت نحوه انتخاب مشخصات فنی گازوئیلی

تنها عیب این نوع خرید، نیاز به حصول اطمینان از معتمد بودن فروشنده و منبع حرفه ای که پرسنل و تخصص فنی را برای اجرای مناسب روند بازسازی دارد و از پس جزئیات خیلی دقیق بر می آید است. قطعا در تولید و پشتیبانی دیزل، برخی از بهترین تکنسین های دیزل صنعت حضور دارند و بیش از 23 سال به بازسازی موتورهای دیزل مشغول می باشند. امروزه طیف وسیعی از ژنراتورها و موتورهای دست دوم و نو برای خریداران بالقوه در بازار موجود است. برای مثال تجهیزات برقی سنگین، تولید برق پشتیبان اضطراری، برق آماده به کار یا اصلی، و… . سپس نوبت انجام تحقیق و تحلیل برای تعیین نیازمندی‌ها و مشخصات است. از آنجایی که بیشتر ژنراتورها قیمت قابل توجهی دارند، وجود افراد حرفه ای و سازمان قابل اطمینان به هنگام خرید دیزل ژنراتور ضروری است.

از آنجایی‌که کالایی که خریداری می‌کنید به احتمال زیاد برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می‌شود (چه ژنراتور اصلی و چه ژنراتور آماده به کار) ، لذا نباید با مسامحه و یا حدس و گمان کار را پیش برد. جهت خرید و استعلام لیست قیمت دیزل ژنراتور و اجاره دیزل ژنراتور با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید. کشتی ها معمولاً از دیزل ژنراتور نیز استفاده می کنند ، بعضی اوقات نه تنها برای تأمین نیروی کمکی برای چراغ ها ، فن ها ، وینچ ها و غیره بلکه در مصارف غیرمستقیم برای پیشرانه اصلی نیز فعالیت می کنند. با استفاده از نیروی محرکه الکتریکی ، ژنراتورها را می توان در یک موقعیت مناسب قرار داد ، تا بار بیشتری توسط کشتی حمل شود. کنترل پنل دیزل ژنراتور شامل ابزارهای کنترل و مدیریت دیزل ژنراتور می باشد که اپراتور می تواند از طریق این قسمت کارکرد بخش های مختلف دیزل ژنراتور را مدیریت کند و بر ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور نظارت داشته باشد. ‫از محصولات شركت كامینز، دیزل ژنراتورها به دو صورت كوپله فابریک شركت كامینزپاور انگلیس و كوپله شركت نیروآفرینان قدر قابل ارائه است.

این در حالی است که زمان تعویض روغن دیزل ژنراتور برق اضطراری نباید بیشتر از ۲۰ ماه باشد. هر دیزل ژنراتور به طور معمول دارای مخزن سوخت، برد کنترل و رادیاتور است. دیزل ژنراتورها از جمله تجهیزات کوچک تولید کننده برق می باشند که به نیروگاه های کوچک شهرت یافته اند و گازوئیل سوخت اصلی موتور این دستگاه ها محسوب می شود.این دستگاه از مجموعه ای از قطعات مختلف تشکیل شده است.

مولد دائم (continuous)[ویرایش]

دیزل ژنراتور قیمت نحوه انتخاب مشخصات فنی گازوئیلی این ایده یک اختراع جدید بود که با نام موتور احتراق تراکمی داخلی شهرت یافت. با افزایش دور موتور از مقدار1000، مصرف سوخت دیزل ژنراتور کاهش می یابد. در حالی که ما کمترین میزان مصرف سوخت را در مقادیر دور موتور 1500 تا 1800داریم؛ افزایش دور موتور بیشتر از این مقدار، باعث افزایش میزان مصرف سوخت می شود. همانطور که می دانید توجه به میزان مصرف سوخت در دیزل ژنراتور ها، برای افرادی که قصد استفاده از آن یا خرید انواع دستگاه های صنعتی را دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به نوسانات نرخ ارز و تغییر موجودی انبار خواهشمند است درخواست خود را درون سربرگ رسمی شرکت محترم تان از طریق ارسال ایمیل و تلفن های مجموعه پیگیری بفرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی دقیق نیاز شما باشند. خسارات ناشی از قطع برق شبکه سراسری در مزارع پرورش ماهی که اثر قطع عملکرد سیستم هوادهی نهایتا منجر به تلفات سنگین ماهی ها در اثر کمبود اکسیژن آب میگردد. در همین راستا مفتخریم ضمن همکاری درانجام پروژه های گوناگون کشور عزیزمان ایران نظیر صنایع سـاختمان، نفـت وگـاز، پتروشـیمی، غذایی ، کـشاورزی ، دامپروری، طیور ،آب فاضـلاب و …. با ارائه کالاها و خدمات مناسب سـابقه درخشان مجموعه در بازار صنعتی را در جلب رضایت مصرف کنندگان حفظ نماییم.

  • مصارف خاص متفاوت هستند اما یک پلنت دیزل جدید بین ۰٫۲۸ تا ۰٫۴ لیتر از سوخت هر کیلووات ساعت را در ترمینال‌های ژنراتور مصرف خواهد کرد.
  • این مورد بسیار سریع تر نسبت به بار پایه توان است که می‌تواند ۱۲ ساعت از سرما بگیرد و سریعتر از توربین گازی است که می‌تواند زمان زیادی را مصرف کند.
  • این دستگاه‌ها در عملیات استخراج معادن در سطح جهان به صورت بسیار گسترده‌ای کاربرد دارند.
  • دزل ژنراتورهای کانتینری بیشتر در مجموعه ها و کارخانه های بسیار بزرگ کاربرد دارند.
  • تغییرات در سیستم های الکترونیکی، مانند ژنراتور گازوئیلی توسط نوسات و سیگنال های الکتریکی قابل سنجش می باشد.

برای افزودن احتیاط برای تضمین عدم وجود قطعی برق ناگهانی ، ممکن است لازم باشد که این تست تا سه بار تکرار شود. ژنراتورها اغلب مانند ماشین‌ها هستند و چیزی شبیه کیلومتر شمار دارند که به آن ساعت کارکرد دستگاه می گویند. ممکن است این ساعت شمار آنالوگ باشد و ممکن است روی کنترل پنل نمایش داده بشود.

در واقع می‌توان گفت که موتور دیزل، قلب تپنده دستگاه ژنراتور می‌باشد. شرکت مکالته که در حدود 70 سال در طراحی و ساخت ژنراتورهای دیزلی فعالیت دارد، یک برند فرانسوی بوده که دستگاه‌های خود را با توان‌های بسیار متنوع به بازار ارائه می‌کند. داشتن سیاست قیمت گذاری یک هنر است که سبب ایجاد روابط مشخصی بین عرضه، تقاضا و قیمت می‌گردد. فروشگاه دشت نور دیزل با داشتن این مزیت، موجب اطمینان و آسودگی خاطر شما در زمان خرید دستگاه دیزل ژنراتور و دیگر موارد مورد نیاز شما خواهد شد.

شرکت راد دیزل که در واقع می توان گفت برند صنعتی کمپانی پایا صنعت تجارت رادوین به حساب می آید؛ این شرکت در طول زمان فعالیت خود، پیشرفت و توسعه صنعت کشور عزیزمان را یکی از اهداف اصلی خود قرار داده است. دیزل ژنراتور در اصل ترکیبی از ژنراتور الکتریکی با یک موتور دیزل می باشد. در این مقاله کوشیدیم کم مصرف ترین دیزل ژنراتور را به شما معرفی نماییم؛ لطفا تا انتها با ما همراه باشید. برای مثال، اگر یک شرکت 15 دستگاه دیزل ژنراتور 220 kW را به صورت عمده خریداری کند ، در حالی که تنها به 10 ژنراتور نیاز داشته است ، 5 ژنراتور اضافی به احتمال زیاد فروخته خواهد شد. یکی از هوشمندانه ترین خریدها ، خرید ژنراتور مازاد با قیمت معقول است. تنها عیب این نوع خریداری این است که گاهی قیمت ، بسیار نزدیک به قیمت یک ژنراتور نو است و در صورت وجود مشکل مالی ، بهترین راه انتخاب یک ژنراتور دست دوم با ساعت استفاده کم است.

وجود شرایط آب و هوایی نامناسب و حیوانات موزی یکی از مهم‌ترین موارد آسیب دیدگی دستگاه می‌باشند. بنابراین همواره مکان قرارگیری دیزل ژنراتور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این قطعه مهم می‌تواند هم‌زمان اطلاعاتی را از سنسورهای وابسته گرفته و با تعیین کردن شرایط لحظه‌ای دستگاه، فرمانی ارائه داده تا از این طریق مقدار تزریق سوخت و زمان کاراسهند آن مشخص گردد. هر ECU سنسورهایی دارد که در قسمت‌های متفاوت موتور دیزل هستند و در رابطه با نحوه کارکرد دستگاه اطلاعاتی را مخابره می‌کنند تا در شرایط بحرانی وضعیت موتور راحت‌تر تشخیص داده شود. به طور کلی قیمت این دستگاه‌ها ثابت نیست و با توجه به نوسانات بازار امکان تغییراتی در نرخ این محصول وجود دارد.

تابلوی کنترل

به طور معمول در ازای هر کیلووات ساعت میزان مصرف سوخت دیزلی ژنراتور برابر با ۲۱۰ گرم در نظر گرفته می شود. مخزن سوخت موتور دیزل ژنراتور بر اساس قدرت آن سایزهای مختلفی دارد که این خود موجب تفاوت ظرفیت انواع ژنراتورهای دیزلی می شود. بنیانگزار مجموعه صنعتی کاشانی، جناب آقای محمد عصار کاشانی در سال 1322 خورشیدی در خانواده ای صنعتگر در شهر زیبای کاشان چشم به دنیا گشودند . پدر ایشان کارخانه دار و از پیشروان صنعت و کشاورزی مدرن در زمان خود بودند. با توجه به پیش زمینه خانوادگی و علایق شخصی، وی از دوران کودکی و نوجوانی در زمینه صنعت شروع به کسب تجربه و فعالیت نمودند. وی پس از فارغ التحصیلی از هنرستان فنی و کارآموزی نزد مهندسین برق آمریکایی ، در بزرگترین نیروگاه برق خاورمیانه (نیروگاه برق فرح آباد واقع در خزانه تهران) بعنوان سرپرست اتاق فرمان، شروع به فعالیت نمودند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج