رالی قیمت یورو/دلار آمریکا متوقف شد، PMI ساخت ISM ایالات متحده چشم

جفت ارز EUR/USD پس از ناکامی در ماندن در زیر سطح روانی 1.08 افزایش یافت. نزدیک بود به خط میانه بالایی چنگال نزولی (uml) برخورد کند. این نشان دهنده یک مقاومت پویا (موانع بالا) است. بنابراین، آزمایش و آزمایش مجدد این سطح ممکن است فروش جدیدی را اعلام کند. نقطه محوری هفتگی 1.0840 نشان دهنده اولین هدف نزولی است.

  • جفت EUR/USD تقریباً در آستانه رسیدن به مقاومت پویا است.
  • داده های ایالات متحده می تواند در کوتاه مدت احساسات را تغییر دهد.
  • پس از افت شدید آن، یک بازگشت طبیعی بود.

قیمت یورو/دلار آمریکا

اساساً، ارزش دلار در کوتاه‌مدت کاهش یافت زیرا شاخص قیمت اصلی PCE ایالات متحده تنها 0.3 درصد در مقابل رشد 0.4 درصدی مورد انتظار افزایش یافت، در حالی که احساسات مصرف کننده تجدیدنظر شده UoM به 62.0 واحد زیر 63.1 واحد در روز جمعه رسید.

از نظر فنی، تنها یک شکست معتبر از طریق خط میانه بالایی (uml) ممکن است رشد بیشتر به سمت اوج های قبلی را اعلام کند. با این حال، تا زمانی که در بدنه چنگال نزولی باقی بماند، جفت EUR/USD می تواند توسط خط میانه (ml) جذب شود. با این حال، تا زمانی که این سناریو بسیار بالاتر از پایین ترین سطح امروز 1.0788 معامله می شود، صحبت در مورد این سناریو زود است.

بعداً، ارقام اقتصادی ایالات متحده باید اقدامات بیشتری انجام دهند. شاخص PMI تولید ISM نشان دهنده یک رویداد پر تاثیر است و انتظار می رود در 47.5 امتیاز در مقابل 47.7 امتیاز در دوره گزارش قبلی قرار گیرد. PMI نهایی تولید می تواند در 49.3 واحد ثابت بماند، در حالی که قیمت های تولید ISM ممکن است از 51.3 به 51.2 واحد کاهش یابد. علاوه بر این، اطلاعات هزینه های ساخت و فروش کل خودرو نیز منتشر خواهد شد.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت EUR/USD: مقاومت پویا

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فارکس، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌عنوان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌عنوان معامله‌گر پروپوزال، و به‌عنوان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns


منبع: https://www.forexcrunch.com/eur-usd-price-rally-halts-us-ism-manufacturing-pmi-eyed/

امروز، PMI نهایی تولید منطقه یورو به 47.3 در مقابل 47.1 مورد انتظار رسید، در حالی که PMI نهایی تولید آلمان 44.7 واحد گزارش شد که بالاتر از 44.4 واحد مورد انتظار بود.

قیمت EUR/USD در کوتاه مدت افزایش یافت و امروز به 1.0877 رسید. دلار آمریکا با شروع هفته به طور قابل توجهی کاهش یافت که به یورو کمک کرد تا شتاب بیشتری بگیرد.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران رمزنگاری هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد حساب های مدیریت شده فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر