راهنمای ست کردن فرش قهوه ای با مبلمان

برای روی میز جلوی مبل، این دکوریهای شیک را بخرید. بهعنوان مثال اگر در فضای مدنظر خود مبلهای استیل و کلاسیک دارید، بهتر است که مانند تصویر بالا، میز جلوی آن را هم حکاکی و ظریفکاری شده خریداری کنید. بنابراین اگر دکوری جسورانه و شاد دوست دارید، میتوانید رنگ های گرم و شاد مانند زرد، قرمز و نارنجی را به این ترکیب اضافه کنید. 2. در صورتی که دکوراسیونی مدرن دارید، اما میخواهید جسارت، شادابی و طراوت را در این فضا به نمایش بگذارید، دست شما برای این کار باز است. قرار نیست که میز جلو مبلی دقیقا همرنگ و هم شکل با مبلمان انتخاب شود اما به هر حال رنگ آن بایستی به نوعی با مبلمان شما تناسب داشته باشد. انتخاب شکل: پس از اینکه سبک میز خود را انتخاب کردید، باید شکل آن را نیز تعیین کنید. پس میز جلو مبلی که انتخاب میکنید، باید از نظر سبک طراحی با دیگر وسایل نشیمن یا پذیرایی شما بخصوص مبلها، همخوانی داشته باشد.

جلو مبلی تاشو

در این حالت، دقت کنید که اثاثیه دیگر نشیمن و پذیرایی شما چه جنسی دارند. سه عدد میز عسلی این محصول جفضای یک میز عسلی را اشغال خواهند کرد و با توجه به وزن سبکی که دارند جابجایی آسانی را نیز فراهم می سازند . به دلیل روکش وکیوم شده کار قابلیت تغییر رنگ آن فراهم نیست از همین رو سه تم رنگی پر فروش و پر مصرف برای سبک های متنوع دکوراسیون داخلی منزل شما در نظر گرفته شده است. در گذشته نه چندان دور اکثر میز جلو مبلی ها از جنس چوب بودند اما با گذشت زمان معایب آن ها مشخص شد مثلا رنگ چوب از بین میرفت و یا چوب پوسیده میشد و ظاهر خوبی نشان نمیداد،از همین رو مردم به این قضیه پی بردند و از خرید میز جلو مبلی های چوبی خودداری کردند.اما در حال حاضر پر فروش ترین و پر طرفدار ترین جلو مبلی،جلو مبلی استیل هست.جلو مبلی استیل نه رنگ خود را از دست میدهد و نه پوسیده می شود،ظاهر خانه را به شدت زیبا و براق کرده وبا همه دکوراسیون ها منطبق می شود.

جلو مبلی عسلی

گاهی به علت فضای کم افراد از خرید میز عسلی صرفه نظر میکنند، اما بدانید وجود این میز در خانه علاوه بر اینکه برای پذیرایی میتواند میز کمکی شما باشد، زیبایی دکوراسیون شما را نیز بیشتر میکند. نمونه زیر ترکیبی از فلز و سنگ است و که دکوراسیون داخلی خانه را به خوبی شیک و لوکس کرده است. در عین حال فرش ماشینی یکی از نقاط کانونی قوی در خانه محسوب میشود و انتخاب آن در ابعاد نامناسب باعث میشود که بقیه المانها هم بهخوبی دیده نشوند.

فرش ماشینی قهوه ای بهتنهایی تاثیری در دکوراسیون ندارد؛ اما ترکیب آن با سایر المانها باعث میشود که فرش تبدیل به نقطه کانونی در خانه شود. فرش قهوه ای بهخوبی در فضا مینشیند و کار شما را در انتخاب سایر المانها راحت میکند؛ اما در عین حال باید به نورپردازی در اتاق هم دقت داشته باشید؛ در غیر این صورت با فضایی سنگین، دلگرفته و تاریک روبرو خواهید شد. برای داشتن یک میز جلو مبلی و میز عسلی خاص و شیک در عین حال باکیفیت بدیهی است که باید هزینه ی بیشتری بپردازید هرچند که برای ساخت تمامی محصولات درینو از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است ودرینو این امکان را برای شما فراهم کرده تا با قیمتی مناسب به خاص ترین دکور دست پیدا کنید و زیبایی ویژه ای برای منزلتان به ارمغان آورید. • به دلیل گرد بودن امکان استفاده از آن در فضاهای مختلفی وجود دارد.

پایه فلزی میز عسلی یکی از انواع پایه های فلزی مبلمان است که قابلیت تغییر ابعاد با توجه به نیاز مشتریان امکان پذیر است. برای انتخاب میز جلو مبلی اتاق پذیرایی بهتر است مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر هماهنگی با سبک مبلمانتان، با ابعاد و فضایی که در اختیار دارین تناسب داشته باشد. این مدل میزها با اکثر دکوراسیون دخلیها ست میشود و نمایی زیبا برای دکوراسیون خانه ایجاد میکند کافی است طرح و مدلی که با مبلمان شما ست میشود را پیدا یا به فروشگاهی سفارش دهید. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم هنگام خرید میز عسلی طرح و مدلهای مختلفی از میزهای عسلی موجود است، این شما هستید که انتخاب میکنید از چه مدلی باید استفاده کنید. طبق شنیده ها و نظریاتی که وجود دارد اولین و تاریخچه میز عسلی و جلو مبلی به دوره رسانس و به کشور انگلستان باز می گردد؛ اما موردی که وجود داشت ارتفاع زیاد میزهای جلو مبلی بود که باید بررسی می شد که آیا این نوع میزها جزو دسته میزهای عسلی نیز محسوب میشوند یا خیر!

جلو مبلی چوبی

برای مثال به فروشگاهی مراجعه و ست مبلمانی را خریداری کرده اید اما به دلیل اینکه میز جلو مبلی شیشه ای بوده است و شما به دنبال میز جلو مبلی توگو بوده اید تصمیم دارید از جای دیگری میز را خریداری کنید یا حتی برای اینکه هزینه کمتری بابت میز پرداخت کنید میتوانید در سایتها و اپلیکیشنهای معتبر میز جلو مبلی دست دوم خریداری کنید. نوع دیگری از میزهای جلو مبلی، میزهایی به سبک کلاسیک هستند این مدل میزها معمولا از چوب ساخته میشوند و دارای کنده کاریهایی با جزییات بسیار هستند که باعث شده اند به “میز جلو مبلی کلاسیک” معروف شوند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع میز جلو مبلی ترک جدید در حال ساخت و تولید است و شما به راحتی میتوانید ست مبلمان خود را خریداری کنید و پس از آن از فروشگاه و برند دیگری میز جلو مبلی و میز کنار مبلی که با مبلمان شما ست باشد را پیدا و خریداری کنید.

عسلی ویلاسازه

ابعاد استاندارد میز جلومبلی و عسلی کارین ، مشکلی از نظر فضا برای خریداران محترم ایجاد نمی کند و منازل با پذیرایی کوچک هم می توانند یک محصول شیک را در دل خود داشته باشند . این محصول که دارای وزنی سبک و ابعادی کاملا مناسب و استاندارد است بهراحتی در هر گوشه از پذیرایی منزل جای خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که پهن کردن فرشی به اندازه فضای اتاق بهطوری که کف اتاق را کاملا بپوشاند، باعث نشان دادن نمایی شلوغ و کوچک از نمای خانه خواهد بود.

میز عسلی جدید

در این صورت هم انتخابهای مختلفی پیش روی شما قرار دارد تا بدون دغدغه بتوانید دکور خانه را زیباتر کنید. رنگ سفید بهراحتی میتواند همه چیز را در کنار هم متعادل کند. البته توجه داشته باشید که در استفاده از رنگ طلایی زیادهروی نکنید. در عین حال برای ایجاد فضایی لوکس میتوانید رنگ طلایی را در سایر المانها به نمایش بگذارید. بهطور مثال جلو مبلی با پایههای طلایی رنگ، اکسسوری و لوازم تزئینی با رنگ طلایی و یا تابلوهایی با این رنگ بهترین انتخاب هستند. البته بهتر است بیشتر از دو یا سه رنگ در کنار فرش ماشینی قهوه ای استفاده نکنید؛ زیرا در این صورت ممکن است نما و چیدمان خانه شلوغ و نامرتب دیده شود.

فقط کافی است برخی از لوازم تزئینی این رنگ را به نمایش بگذارند تا دکور خانه به سمت نمایی لوکس و اشرافی حرکت کند. اگر دکوراسیونی مدرن برای فضای خانه انتخاب کردید، فرش ماشینی قهوه ای با طراحی مدرن پهن کنید و در کنار آن مبلمانی با رنگ های خنثی مانند کرمی، طوسی یا سفید قرار دهید. گیاهان آپارتمانی عضو ثابت هر خانه با هر نوع سبک و سیاقی هستند. به بیانی واضح تر باید بگوییم که جلو مبلی و یا عسلی خود را باید طبق استانداردهای خانه، نوع مبلمان و دکوراسیون، و نوع فرهنگی که دارید انتخاب و خریداری کنید. در ادامه،سعی داریم بسته به هر سبک دکوراسیون، انواع و اقسام میزهای جلو مبلی قابل انتخاب برای آن سبک را معرفی و توضیحی اجمالی در مورد هر نوع از میزها ارائه دهیم. توجه داشته باشید که بیش از حد رنگ قرمز به کار نبرید؛ زیرا در کنار گرم کردن تناژ دکوراسیون، حس آرامش را از آن میگیرد.

برای این کار دقت داشته باشید که فرش یا مبلمان در رنگ قهوه ای با سایه روشنتر انتخاب شده باشدف در غیر این صورت فضای خانه سنگین و تاریک به نظر خواهد رسید. این مدل میزها به دلیل اینکه از چوب طراحی و ساخته شده اند دکوراسیون خانه را گرم و صمیمی میکنند! از میز کنسول و میز خاطرات گرفته تا میزهای تک کاربردی دیگر هم کار شما را راه می اندازند و هم اینکه به دکوراسیون پذیرایی شما استایل و سبک می بخشند.. بسیاری از کاربران در زمان خرید اهمیت خاصی برای این موضوع نبوده و بیشتر به دنبال انتخاب یک محصول زیبا و جذاب هستند در حالیکه یک میز عسلی جذاب ممکن است با دکوراسیون خانه شما هماهنگ شده و شرایط مناسبی در آن ایجاد نکند. 1. اگر میخواهید چیدمانی مدرن در خانه داشته باشید، در کنار مبلمان قهوهای با طراحی و ظاهر مدرن، به سراغ فرش ماشینی طوسی بروید و سایر المانها هم بهتر است رنگ خنثی مانند سفید، کرم و طوسی داشته باشند.

برای دکوراسیون جسورانه میتوانید به سراغ زرد و نارنجی بروید. 3. پهن کردن یک فرش قهوه ای در کنار مبلمان قهوه ای هم روش خوبی برای رسیدن به یک دکور آرام و لوکس است. 5. در صورتی که میخواهید خانه نمایی کاملا گرم داشته باشد، مبلمان قهوهای در کنار فرش ماشینی قرمز واقعا زیبا است. پیشنهاد طراحان داخلی این است که فضای خانه با طراحی کلاسیک بیشتر از دو یا سه رنگ ترکیب نشود. 7. رنگ سفید در هر فضایی و برای هر نوع دکوراسیونی کاربرد دارد.

میز جلومبلی در انواع مدلها، طرحها ورنگهای متنوع قابلیت ساخت و سفارش دارد کافیست شما به سبک دکوراسیون داخلی منزل (اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی) و نوع مبلمان منزلتان توجه کنید. به علاوه اینکه انتخاب درست ابعاد ، مدل و همین طور شکل این میز نیز می تواند دکوراسیون نشیمن شما را به کلی تغییر دهد. از نظر شکل صفحه در مدل های دایره،بیضی،مستطیل تولید می شود. در ادامه نمونه تصاویری از از شیک ترین و لوکس ترین مدل میز جلو مبلی فلزی را مشاهده میکنید. به همین خاطر میز جلو مبلی وکیوم می تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب برای آن دسته از کاربرانی باشد که به دکوراسیون چوبی علاقه وافری دارند. برخی از این میزها به صورت ست روی سرویسهای مبلمان ارائه میشوند، برخی دیگر به صورت سفارشی کار میشوند و میتوانند تکمیل کننده سرویس مبلمان شما باشند و برخی از انواع آنها هم به صورت پکهای مجزا در بازار به فروش میرسند و برای افرادی مناسب هستند که دوست دارند همه میهمانانشان را به صورت کامل روی این میزها پذیرایی کنند و کسی بدون میز باقی نماند.

قیمت جلو مبلی

میز جلومبلی پایه فلزی خورشیدی کد M002 نگین چوب با پایین ترین قیمت ممکن برای شما مشتریان محترم توسط شرکت نگین چوب ارائه میشود. بعد از معرفی میزهای جلو مبلی و عسلی و همینطور معرفی انواع آنها در طرح ها، جنس چوب و رنگ های مختلف، معرفی میز عسلی و جلو مبلی متناسب با انواع دکوراسیون ها و مبلمان ها در مجله اینترنتی وودیمو، حال در این مقاله سعی شده تا از تاریخچه میز عسلی و جلو مبلی از گذشته تا کنون برای شما مطالبی را به اشتراک بگذاریم. باید بدانید که چوب، شیشه، فلز، سنگ و تلفیق و ترکیبی از متریال و جنسهای مختلف، در ساخت میز جلو مبلی بهکار گرفته میشوند. لازم است بدانیم هر عنصری که در فضای خانه قرار می گیرد می تواند اثرات مثبت و منفی بر طراحی و چیدمان فضا بگذارد، پس در انتخاب هایمان باید نهایت دقت را به کار گیریم.

جلو مبلی ویلاسازه

بنابراین در کنار نور مناسب سعی کنید که مبلمان و سایر منسوجات پارچهای از پارچههایی با طرح و رنگهای روشن تهیه شده باشند تا نور بیشتری را برای فضای خانه عسلی ویلاسازه به ارمغان بیاورد. بنابراین حتما در خرید فرش ماشینی با ابعاد مناسب دقت داشته باشید. برای انتخابی بهتر با متخصصین مراکز فروش مبلمان چیدانه در ارتباط باشید. رایجترین چوبهایی که برای ساخت انواع میز جلو مبلی استفاده میشود، عبارتاند از چوب درختان گردو، راش، افرا و بلوط. در ادامه نمونه تصاویر میز جلو مبلی سلطنتی را مشاهده میکنید. البته باید نکات مراقبتی از میز چوبی را نیز در نظر داشته و به آنها دقت نمایید. علاوه بر زیبایی و سبک میزهای جلو مبلی، مقاومت آن ها هم بسیار اهمیت دارد و بهتر است میز جلو مبلی شما طوری باشد تا هزینه ای که بابت خرید آن صرف می کنید معقول باشد و چون برای خرید میز جلو مبلی وقت گذاشته اید تا با دکوراسیون و مبلمان شما هماهنگی داشته باشد، باید میزی بخرید که تا مدت ها نیازی به تعویض آن نداشته باشید.

خرید جلو مبلی

دکوراسیون داخلی زمانی چشم نواز و زیبا به نظر میرسد که کامل باشد، از جمله وسایلی که میتواند به کامل شدن سرویس مبلمان کمک کند میز جلو مبلی است. البته میتوانید در تناژ و سایههای رنگی دست ببرید و آن را تغییر دهید؛ اما استفاده همزمان از چند رنگ مختلف در کنار هم اصلا این فضا را زیبا نمیکند. در واقع یکنواخت بودن بیش از حد فضا، باعث میشود که نشیمن و پذیرایی اصلا زیبا جلوه نکنند. پس اندازه میز جلو مبلی شما باید متناسب با اندازه فضای نشیمن و پذیرایی باشد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج