راهنمای Binance Grid Pro – سایر – 23 نوامبر 2022

من از بایننس گرید استفاده کردم، اما چندین چیز وجود دارد که دوست ندارم و می‌خواستم انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشم. مشکل اگر استفاده در بایننس گرید ساخته شده باشد این است:

به جای این، من فقط ترجیح می دهم موقعیتی را در سطح شبکه باز کنم، بنابراین در ابتدای شبکه، هیچ موقعیتی باز نمی شود. و من به همه وجوه نیاز ندارم، انگار که ما شبکه را از 5.0 تا 7.0 در مراحل 0.1 پوشش داده ایم. زیرا اگر این سرمایه بسیج شود، من نمی توانم درآمد اضافی با Binance Earn یا دیگران داشته باشم. یا به شکل دیگری دیده شود، می توانم یک شبکه را با سرمایه گذاری اولیه کمتر شروع کنم و فقط در صورت لزوم این سرمایه گذاری را افزایش دهم.

این ابزار به شما امکان می دهد با استفاده از یک حساب Isolated Margin یک پارامتر شبکه برای تعامل با حساب Binance خود تعریف کنید. این شبیه به Spot Grid در بایننس است. این برای رسیدگی به قراردادهای مشتقه نیست، برای رسیدگی با Spot از طریق حساب حاشیه ایزوله است.

این ابزار به عنوان مشاور متخصص ارائه می شود و فقط باید به هر نموداری متصل شود، به حساب کاربری اهمیت ندهید، می تواند یک حساب آزمایشی برای هر کارگزاری باشد. این EA برای بازیابی اطلاعات به حساب Binance شما متصل می شود.

– اگر در هر لحظه بودجه کافی برای باز کردن سطح شبکه وجود نداشته باشد، با استفاده از اعلان متاتریدر به تلفن همراه پیام ارسال می شود.

برای راه اندازی ارتباط با Binance:

وقتی برنامه کاربردی را در متاتریدر وصل می کنیم، می توانیم اطلاعات مفیدی مانند حداکثر را مشاهده کنیم. اگر تمام سطوح شبکه در یک لحظه باز شوند، به $ ضروری نیاز داریم.

اگر می‌خواهید برخی از پارامترهای ساخت Binance را در شبکه تغییر دهید، مانند سطح بالا و پایین، یا فضای بین سطوح، Grid باید نهایی شود و یکی دیگر شروع شود. این شامل فرآیندی است از فروش باقیمانده رمزارز و خرید مجدد بخشی از آنها در هنگام شروع شبکه جدید که ناکارآمد است.

ابزار Binance Grid Pro چیست:

سناریوی دیگر، تصور کنید قیمت بسیار پایین آمده است و شبکه مقدار زیادی ارز دیجیتال خریداری کرده است. در شبکه داخلی، تنها راه برای کسب سود با آن رمزنگاری، نهایی کردن شبکه است. اما در یک حساب مارجین، می‌توانیم بخشی از کریپتو را که فکر می‌کنیم به زودی به سطح TP او نمی‌رسد، انتقال دهیم و در همین حین، برخی از آن‌ها در خارج کسب درآمد کنیم.

چرا این ابزار اگر بایننس خود یک گزینه شبکه دارد؟

– تمام بودجه لازم برای پوشش شبکه کامل از ابتدا بسیج شده است. این نیز به این دلیل است که بایننس مقدار اولیه رمزارز را برای پوشش هر سطحی از شبکه بالاتر از قیمت فعلی، با قیمت فعلی بازار باز می کند.

– همچنین می توان پیام های موقعیت جدید باز شده یا زدن TP در تلفن همراه را دریافت کرد و یا به تلگرام ارسال کرد.

صفحه محصول:

Binance Grid Pro جایگزینی برای سیستم‌های Grid داخلی پیشنهادات Binance Platform ارائه می‌کند.

– یک سطح بالا و پایین، فضای بین سطوح و اندازه سرمایه گذاری شده در هر سطح را تعریف کنید. همچنین می توانید یک فاصله سود سفارشی را انتخاب کنید، که می تواند از فاصله بین سطوح متفاوت باشد.

– اگر شبکه مقدار زیادی از سطوح را جمع آوری کند، می توانیم بخشی از ارز دیجیتال را برای کسب درآمد منتقل کنیم. اگر قیمت بهبود یابد و رمزنگاری برای تنظیم سطح بعدی در TP مربوطه وجود نداشته باشد، یک اعلان به تلفن همراه ارسال می‌شود و می‌توانیم رمز ارز را دوباره برای ادامه فروش در TP منتقل کنیم.

پارامترها

– از آنجایی که ابزار زمانی که از سطوح بازدید می شود، فقط موقعیت ها را باز می کند، لازم نیست همه وجوه را از ابتدا قرار دهید، بسته به اینکه شبکه چگونه توسعه می یابد، این سرمایه ها ضروری نخواهند بود، همچنین به این دلیل که شبکه برای پوشش موقعیت های آینده درآمد ایجاد می کند. .

2. به url API Binance اجازه دهید:

– در صورت تمایل می توان این پارامترها را تغییر داد.

اگر بخواهیم به عنوان مثال محدوده 5.0 – 7.0 را در مراحل 0.1 پوشش دهیم، و قیمت آن 6.0 است، بایننس مقدار را در کریپتو بخرید، همانطور که ورودی در سطح 7.0، سطح 6.9، سطح 6.8، سطح 6.7 و غیره داشتیم. تا 6.1 و مقدار لازم دلار برای خرید در 5.9، 5.8، 5.7 …. 5.0 باقی می ماند.

با راه اندازی مانند قبلی، معاملاتی مانند زیر دریافت خواهیم کرد:

پارامترها به خودی خود توضیح داده می شوند، در صورت نیاز به جزئیات بیشتر با من تماس بگیرید یا به گروه تلگرام ما بپیوندید.


منبع: https://www.mql5.com/en/blogs/post/751047

1. Binance Api را ایجاد کنید. در پنل بایننس خود، یک کلید API ایجاد کنید، فقط “فعال کردن خواندن” و “فعال کردن معاملات نقطه ای و حاشیه” مورد نیاز است. هنگام ایجاد این دسترسی، کلید مخفی را ذخیره کنید، زیرا بعداً قابل مشاهده نیست.

همچنین از آنجایی که این کار با اکانت Margin Isolated کار می‌کند، می‌توانیم از امکان استقراض حساب مارجین با بهره بسیار کم استفاده کنیم، بنابراین حتی اگر بخواهیم کل گرید را پوشش دهیم، فقط یک قسمت کافی است و بقیه را قرض می‌کنیم و می‌توانیم این سطح وام را به صورت دوره ای بسته به نیاز شبکه فعلی مدیریت کنید.

معاملات را به صورت بلادرنگ با استفاده از این ابزار در اینجا دنبال کنید:

– اجازه دهید یک مکانیسم معاملاتی شبکه ای را در حساب های بایننس مارجین ایزوله تعریف کنیم.

ما می توانیم معاملات را از طریق تلفن همراه یا تلگرام دریافت کنیم:

3. اعلان‌ها را مجاز کنید. شما می توانید شناسه Metaquotes خود را در برنامه متاتریدر تلفن همراه خود پیدا کنید (تنظیمات -> چت و پیام -> در پایین شناسه وجود دارد)

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج