رزرو اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ زوم | allescape

رزرو اتاق فرار اسکیپ روم اسکیپ زوم | allescape داشتن تحرک نیز از دیگر مزایای این بازی است؛ چراکه شما مجبورید در پی یافتن علت مشکل و یا جواب معماها تحرک زیادی داشته و قدرت تمرکز و دقت خود را برای یافتن راه فرار بالا ببرید. در ابتدا سناریو بازی و موارد خاص بازی توسط راهنما به شما داده می شود و در بعضی از بازیها ابتدا به شما ویدئویی نشان داده می‎شود که سناریو و داستان بازی در آن قرار دارد، به این موارد حتما دقت کنید. باید بتوانید جزییات و کلمات کلیدی را به خاطر سپرده و در مواقع ضروری از آنها استفاده نمایید. حتما حتما سر تایم تشریف بیارین نه زود تر نه دیرتر بعد از رزرو سانس بازی با شماره مجموعه تماس بگیرید.

تاریخچه اتاق فرار[ویرایش]

این بازی مناسب خانواده ها، همکاران، دانشجویان و دوستانی می باشد که می خواهند به صورت گروهی یک تفریح را تجربه All Escape کنند. اتاق های فرار معمولا بین ۳ الی ۸ نفر برگزار می شود و بعضی از بازیها که متراژ بالاتری دارند می توانند تا ۱۰ نفر هم سانس دهی کنند. در زمان انتخاب بازی مجموعه ها تعداد مجاز نفرات را اعلام می کنند. گیم مستر بعد از ورود شما به بازی از طریق اتاق فرمان، بازی شما را مشاهده و صدای شمارا خواهد شنید و در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید، از طریق راه‌های ارتباطی به شما کمک خواهند کرد. از همان ابتدا یک نفر را به عنوان سرپرست گروه مشخص کنید تا تقسیم وظایف به درستی انجام پذیرد.

  • اتاق فرار (اخرین تقاص ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است.
  • بعد از چهارسال فعالیت در زمینه بازیهای فکری اتاق فرار تصمیم گرفتیم فعالیتمون رو در ز …
  • سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.
  • هینت دهی یا درخواست راهنمایی از مدیر بازی یکی از قابلیت هایی می باشد که در شرایط ضروری می توان از آن استفاده کرد.
  • ما کنجکاو و ماجراجو به دنیا آمده‌ایم و کشف و حل اسرار در خون ماست.

همه بازی‌ها قانون‌های مخصوص خود را دارند و اتاق فرار هم یکی از این بازی‌هاست. شاید بارها برای همه ما اتفاق افتاده که مشغول دیدن فیلم هستیم و از ری‌اکشن‌ شخصیت اول فیلم عصبانی می‌شویم. ” و اینگونه فیلم را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و با خودمان می‌گوییم ای کاش من جای آن بازیگر بودم، اونوقت بهتر می‌دانستم که باید چیکار کنم. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به اتاق فرار دژاوو می باشد. جالب است بدانید سروتونین مغز را به سمت استفاده از حداکثر قدرت سوق می‌دهد و این باعث بهبود عملکرد شما در لحظه می‌شود. اگر این تجربه طولانی مدت باشد، بر قدرت کلی شما نیز تأثیر می‌گذارد و شما در سخت ترین لحظات بهترین عملکرد را خواهید داشت.

میتونم تو اسکیپ روم‌‌ تولد سورپرایزی داشته باشیم؟

اتاقی با پنجره های فلزی و مخروبه که نور کمی به داخل آن تابیده میشود در پیش رو دارید و شروع به ماجراجویی می کنید. در هر مرحله معماهای مختلف را حل می کنید تا در نهایت بتوانید از این شرایط نجات پیدا کنید. بسیاری از اسکیپ روم‌ها اپلیکیشنی مخصوص به بازی خود طراحی کردند تا بازیکنان در طول بازی اگر احتیاج به کمک و یا هینت دارند از طریق اپلیکیشن مخصوص درخواست کمک دهند و هینت را دریافت کنند. ما در مجله پازل روم مقاله‌ای در خصوص اصلاحات مربوط به اتاق فرار آماده کردیم، برای درک بالا از مجموعه بازی‌های اسکیپ روم بد نیست این مقاله را مطالعه کنید. گیم مستر بازی تنها در زمانی موظف به دادن رمز معما است که بازیکنان پس از گرفتن چند هینت هم نتوانند معمای پیش‌روی خود را رمزگشایی کنند، در این صورت می‌تواند رمز آن مرحله را به بازیکنان بدهد تا زمان بازی را از دست ندهند.

اگر به دنبال گزینه ای مهیج و البته ترسناک در میان بازی های اتاق فرار برای موبایل هستید، Horror House Escape Games‪ می تواند یکی از گزینه های مناسب باشد. در این بازی مهیج باید با حل کردن معماهای مختلف پسر پیتزا فروش را از کشته شدن توسط قاتل دیوانه نجات دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی، استفاده از نقاشی های بسیار وحشتناک و شخصیت هایی مرموز می باشد که رعب و ترس زیادی را در شما القا خواهد کرد. توضیحات هینت اتاق فرار برای کسانی که اطلاعی در مورد آن ندارنددر طول بازی اتاق فرار شما با معماها و ماجراهای متفاوتی روبه‌رو می‌شوید که برای عبور از هر معما نیاز دارید تا معما مربوطه را با کمک سرنخ‌ها حل کنید و پشت سر بگذارید. درجه ترس این نوع بازی‌ها از اتاق فرار ترسناک یا ژانر وحشت کمتر بوده و از لحاظ محبوبیت در درجه دوم قرار دارد.

چرا ما دوست داریم ترس را در اتاق فرار تجربه کنیم؟

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج