سختی ذهنی معامله گر نوسان فارکس

در حالی که 80 درصد از زمان چرخه تجارت در محدوده یا اصلاحات است، ممکن است افکار زیادی در ذهن شما جاری شود. دلایل بیشتری برای توقف این موقعیت در سناریوهای زیادی وجود دارد که هنوز باید از آن عبور کند. برای کسانی که می توانند در راستای هدف اصلی صادق و قابل اعتماد بمانند، پاداش می تواند بسیار زیاد باشد.

کاملاً شگفت‌آور است که بدانید محبوب‌ترین و پرکاربردترین صندوق‌های معاملاتی اختصاصی، معامله‌گران کوتاه‌مدت درون روز را تبلیغ می‌کنند، اما فرصت مشابهی را برای معامله‌گران بلندمدت فراهم نمی‌کنند.

تامین مالی Swing Traders

تماشای سود غیرحساب‌آوری که با یک تغییر طولانی و پرچم‌گذاری آهسته خورده می‌شود، می‌تواند یک تجربه ذهنی طاقت‌فرسا باشد. سرخوشی برای لحظات بسیار کوتاهی به وجود می‌آید که بازار به سمت شما حرکت می‌کند، و سپس دوباره به فعالیت‌های طولانی مدت بازمی‌گردد.

اگر می خواهید یک معامله گر نوسانی باشید، باید جنبه ذهنی معامله را در نظر بگیرید. هنگامی که شما یک معامله گر نوسانی هستید، پتانسیل کمی برای کسب سود خوب در معاملات وجود دارد، اما اگر چنین است، شما مسئولیت دارید که منظم باشید و طبق برنامه معاملاتی خود کار کنید. اگر شخصیت مناسبی دارید، معاملات نوسانی می تواند بسیار مفید باشد!

اگر ویژگی‌های لازم برای انجام معاملات روزانه را دارید، شانس خوبی برای موفقیت در معاملات نوسانی نیز دارید. این صفات یا صفاتی که به آنها اشاره می کنیم چیست؟ آنها شامل صبر، عدم توجه به استاپ ضررهای بزرگ، تمایل به انجام معاملات کمتر و احتیاط در تنظیمات معدود هستند. اگر همه این ویژگی ها را دارید، پس در راه تبدیل شدن به یک هستید موفقیت آمیز تاجر نوسان.

بارگذاری یک موقعیت فارکس می تواند سودآور و در عین حال بسیار خطرناک باشد. درست مانند یک موقعیت وابسته، این مدیریت ریسک باید به دقت برنامه ریزی شود. یک معامله گر نوسان باید در مورد زمان اضافه کردن یک موقعیت مطمئن باشد زیرا می تواند به راحتی تمام آنچه را که با تلاش سخت خود به دست آورده است مصرف کند. بنابراین، درک آن بسیار مهم است اقدام قیمت مراحل و اقداماتی را که باید فراتر از سطوح کلیدی تایید شده برای کاهش ریسک سود کمتر و تجربیات استرس زا انجام دهید، تعیین کنید.

اغلب به معامله گران بلندمدت توصیه می شود که موقعیت های معاملاتی را تعیین کرده و فراموش کنند. این ایده خوبی نیست. در حالی که شما اهرمی برای تنظیم و فراموش کردن معاملات در سهام دارید، با فارکس آن تجملات را به دست نمی آورید، به خصوص اگر شما یک تاجر حرفه ای

استراتژی‌های معاملاتی نوسانی که کار می‌کنند، آنهایی هستند که روزها با یک موقعیت سروکار دارند. با این حال، مانند هر معامله دیگری روش، معاملات نوسانی مستلزم تسلط بر هنر سفته بازی است. معامله‌گران نوسانی موفق موقعیت‌های خود را برای دو تا شش روز معاملاتی باز نگه می‌دارند، گاهی اوقات حتی برای هفته‌ها. علاوه بر این، آنها به دنبال ورود به موقعیتی هستند که به آنها اجازه می دهد در مدت زمان کوتاهی سود ببرند.

تنظیم و فراموش کردن معامله برای حرفه ای ها نیست

معاملات نوسانی نیاز به صبر و برنامه ریزی مناسب برای حاشیه سرمایه دارد. معاملات نوسانی که معمولا توسط سرمایه گذاران سهام انجام می شود، می تواند به معامله گران ارز کمک کند تا سودهای کلانی کسب کنند، مشروط بر اینکه از مزایای اهرمی پیچیده و در عین حال ساده ای که به معامله گران فارکس داده شده است، استفاده کنند.

وبینار معاملات نوسانی ما را تماشا کنید، نمودارهای برهنه – قوانین ذهنیت تجارت برای حفظ امنیت شما.

معاملات نوسانی اغلب با معاملات معکوس اشتباه گرفته می شود – اما برخلاف دومی – معاملات نوسانی به دنبال تغییر در روند نیست. در عوض، فقط برای مدت کوتاهی فعال است. در بخش‌های بعدی، طرز فکر برای حفظ موقعیت‌های بلندمدت و چالش‌های مرتبط با آن، مزایا و خطرات حفظ موقعیت‌های بلندمدت و اینکه چرا the5ers یک چارچوب معاملاتی عالی برای معامله‌گران نوسان است را مورد بحث قرار می‌دهیم.

معامله گر نوسان فارکس

معاملات نوسانی نوعی استراتژی معاملاتی است که رالی های طولانی یا افت طولانی را هدف قرار می دهد. معاملات نوسانی به معاملات بلند مدت یا معاملات روند نیز معروف است. این شامل حفظ یک موقعیت در طول چند روز یا چند هفته است. معامله گران با حفظ موقعیت، تلاش می کنند تا محدوده قیمتی طولانی تری را در سهام، فارکس یا هر ابزار مالی دیگری بدست آورند.

با این حال، برای شروع معاملات نوسانی خیلی سریع نباشید. شما همچنین باید با چالش های ذهنی مرتبط با معاملات نوسانی روبرو شوید و بر آنها غلبه کنید. در مقایسه با معامله گران نوسانی سایر سهام، معامله گران نوسان فارکس کافی برای بهره برداری از پتانسیل روند کامل وجود ندارد. دلیلش را بدانید؟ زیرا جفت های اصلی فارکس متعادل تر هستند و تمایل به نوسان عمیق تر و مکرر دارند.

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

برای به دست آوردن سودهای کلان، یک معامله گر نوسانی باید به سرعت عمل کند تا موقعیت هایی را پیدا کند که در آن یک جفت ارز پتانسیل زیادی برای حرکت – بالاتر یا پایین – در یک بازه زمانی کوتاه دارد. برای یافتن جفت ارزهایی که حرکت کوتاه مدت قیمت را نشان می دهند، معامله گران نوسانی از تحلیل تکنیکال و در مواقعی از تحلیل احساسات بازار استفاده می کنند. به جای روندهای بلندمدت معمول، معامله گران نوسانی به دنبال سرمایه گذاری روی روندها و الگوهای قیمت در کوتاه مدت هستند.

هنگامی که معامله گران فارکس خود را در بازار مقاومت می بینند – در یک بازار بالا – تکنیک استاپ معکوس می تواند در یک شکست مفید باشد. این به این دلیل است که روندهای اصلی بازار FX با شکستن موانع مقاومت بالا آغاز می شود. با استراتژی فوق، سرمایه گذاری بر روی دنبال کنندگان جدید روند و دستورات توقف ضرر در حال اجرا آسان تر است.

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/the-mental-toughness-of-swing-traders/

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

در فارکس، 80 درصد از قیمت‌های زمانی یا در نوسان یا تغییر مسیر است، و تنها 20 درصد از قیمت‌های زمانی در تعصب واقعی مرسوم است. این بدان معناست که در مقایسه با معامله گران نوسانی سایر ابزارهای مالی، معامله گران نوسان فارکس باید از صبر و قدرت ذهنی بالاتری برای نگهداری سرمایه گذاری های بلندمدت برخوردار باشند.
اگر انگیزه شما یک تجارت پویا و سریع است محیط و در مورد یافتن درست یا غلط بودن شما بی تاب هستید، پس ممکن است ذهنیت موفقیت در معاملات نوسانی، به ویژه معاملات نوسانی فارکس را نداشته باشید.

طرز فکر برای تصدی پست های بلندمدت و چالش های مرتبط با آن

در معاملات نوسانی، سرمایه توسط موقعیت نگهداری می شود و باید سود مناسبی ارائه دهد. برای یک معامله گر فارکس، سرمایه ماده خامی است که باید به طور موثر مدیریت شود. یک راه متداول برای رسیدگی به نوسان طولانی، بارگیری و تخلیه دائمی موقعیت بر اساس سناریوهای مختلف بازار است. ورودی های تدریجی در پایان اصلاح و کسب سود جزئی در نوسانات بالا. نوسانگرهای تهاجمی نیز ممکن است بخشی از درآمد را در جهت مخالف پوشش دهند و با پول بک معامله کنند.

با اهرم استفاده کنید

آرم 5ers

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج