سقوط دلار با افزایش ریسک پذیری

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/eur-usd-price-analysis-dollar-falls-as-risk-appetite-boosts/

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد حساب های آزمایشی فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

اگر گاوها نتوانند بالاتر از SMA بشکنند، ممکن است شاهد تست مجدد قیمت حمایت از خط روند باشیم. با این حال، شکست بالاتر از SMA به گاوها اجازه می دهد تا مقاومت 1.1051 را در نظر بگیرند.

بر اساس داده های ایالات متحده که روز دوشنبه منتشر شد، اعتماد سازندگان خانه های تک خانواده در آوریل برای چهارمین ماه متوالی افزایش یافت، در حالی که فعالیت صنعتی در ایالت نیویورک برای اولین بار در پنج ماه گذشته افزایش یافت.

برخی از ناظران سلطنت هشتاد ساله دلار به عنوان ارز ذخیره جهان را زیر سوال می برند. این در پرتو افزایش چین به سلطه جهانی، بدهی فزاینده ایالات متحده، و تهدیدات ژئوپلیتیکی برای نفوذ غرب از اوکراین و تایوان است.

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط بانک مرکزی اروپا، بیش از 60 درصد از ذخایر ارزی جهان و بدهی های بین المللی به دلار است، در حالی که یورو با 20 درصد عقب تر است.

به گفته بانک مرکزی اروپا، ایالات متحده و منطقه یورو نباید نقش ارزهای خود به عنوان ارزهای ذخیره را بدیهی بدانند. این به این دلیل است که کشورهایی مانند چین و روسیه می خواهند سیستم های مالی خود را توسعه دهند.

بانک مرکزی اروپا معتقد است که نسخه دیجیتال یورو می تواند استفاده از آن را در خارج از کشور افزایش دهد. با این حال، هشدار داده است که این ممکن است با خطراتی نیز همراه باشد، از جمله تسهیل پولشویی و کمک به جریان ارز در مواقع بحران.

رویدادهای کلیدی EUR/USD امروز

یورو افزایش یافت، اگرچه همچنان زیر بالاترین سطح یک ساله 1.10755 دلاری بود که در هفته گذشته به آن رسیده بود. معامله گران پیش بینی می کنند که بانک مرکزی منطقه به روند انقباض پولی خود ادامه دهد.

EUR/USD پس از رعایت خط روند حمایتی و سطح حمایت 1.0900 بالاتر می رود. با این حال، برای اینکه گاوها کنترل کامل را در دست بگیرند، قیمت باید به بالای 30-SMA برسد. سوگیری صعودی است زیرا قیمت به طور مداوم بالا و پایین‌های بالاتری را تشکیل می‌دهد.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.