شرط‌های افزایشی فدرال رزرو داده‌های خوش‌بینانه

در نهایت، سرمایه گذاران روی داده های تولید ناخالص داخلی کانادا برای سه ماهه اول تمرکز خواهند کرد. این داده ها نشان می دهد که آیا اقتصاد کانادا در سه ماهه اول رشد کرده یا کاهش یافته است.

پیش بینی فنی هفتگی USD/CAD: گاوها سطح مقاومت 1.3650 را آزمایش می کنند

پیش بینی فنی هفتگی USD/CAD
نمودار روزانه USD/CAD

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران ETF هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

قابل ذکر است که دلار در جریان بحث سقف بدهی ایالات متحده از جایگاه خود به عنوان بهشت ​​سود برد. علیرغم جلسات متعدد ذینفعان، عدم اطمینان نتیجه موضوع سقف بدهی ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داد. طرفین درگیر نتوانستند به توافق برسند. در نتیجه، دولت ایالات متحده می تواند تعهدات بدهی خود را ظرف یک هفته نپرداخت و منجر به رکود شود.

علاوه بر این، ایالات متحده اطلاعات مربوط به PMI خدمات، تولید ناخالص داخلی، مطالبات اولیه بیکاری و شاخص اصلی قیمت PCE را منتشر کرد. قابل توجه است که اکثر این انتشارات اقتصادی نشان دهنده اقتصاد مقاومتی است و سرمایه گذاران را بر آن داشته تا شرط های خود را برای افزایش ماه ژوئن فدرال رزرو افزایش دهند.

رویدادهای کلیدی هفته آینده برای USD/CAD

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس تایلند هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

سوگیری نمودار روزانه برای USD/CAD صعودی است زیرا قیمت بالاتر از 22-SMA معامله می شود، در حالی که RSI بالای 50 است که نشان دهنده حرکت صعودی قوی است. گاوها قیمت را از حمایت 1.3450 به مقاومت 1.3650 رسانده اند.

هفته آینده، سرمایه گذاران روی سه خبر مهم تمرکز خواهند کرد که شامل اعتماد مصرف کننده CB و PMI تولید ISM از ایالات متحده است. PMI تولید ISM ایالات متحده بینشی در مورد سطح فعالیت تجاری در بخش تولید ارائه می دهد. از سوی دیگر، گزارش اعتماد مصرف کننده نشان دهنده اعتماد مصرف کنندگان به اقتصاد ایالات متحده خواهد بود.

  • این جفت هفته را با افزایش قیمت دلار به پایان رساندند.
  • طرف های درگیر در مذاکرات سقف بدهی آمریکا نتوانستند به توافق برسند.
  • سرمایه گذاران شرط های خود را در مورد افزایش ماه ژوئن فدرال رزرو افزایش داده اند.

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-cad-weekly-forecast-upbeat-data-bolster-fed-hike-bets/

در هفته گذشته، دلار تا حد زیادی USD/CAD را کنترل کرد زیرا هیچ انتشار اقتصادی قابل توجهی از کانادا وجود نداشت. این جفت هفته را با افزایش قیمت دلار به پایان رساندند.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

اکنون قیمت با سطح مقاومتی قوی در 1.3650 مواجه است. بنابراین، اگر حرکت صعودی در هفته آینده ادامه یابد، ممکن است شاهد افزایش قیمت به بالای این سطح مقاومت باشیم. این به گاوها اجازه می دهد تا سطح مقاومت بعدی را در 1.3851 تعیین کنند. با این حال، اگر خرس ها به 1.3650 برگردند، قیمت احتمالاً به حمایت 22-SMA بازمی گردد.

پیش‌بینی هفتگی USD/CAD صعودی است زیرا سرمایه‌گذاران شرط‌بندی خود را بر روی افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه ژوئن افزایش داده‌اند.

فراز و نشیب USD/CAD

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج