صرافی کریپتو Bitvavo می گوید 280 میلیون یورو در DCG توسط رویترز قفل شده است

این شرکت اعلام کرد که این پول را به DCG داده است تا به مشتریان Bitvavo محصولی ارائه دهد که در آن بتوانند سود سپرده‌های رمز ارز خود را کسب کنند.

این شرکت هلندی در وبلاگ خود گفت: “DCG در حال حاضر با مشکلات نقدینگی مواجه است… در نتیجه، DCG بازپرداخت ها را تا رفع این مشکل نقدینگی به حالت تعلیق درآورده است.”

Bitvavo در بانک مرکزی هلند (DNB) به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی های دیجیتال برای جلوگیری از پولشویی در پلتفرم خود ثبت شده است، اما تحت نظارت احتیاطی نه DNB و نه از سوی اداره بازارهای مالی هلند (AFM) قرار ندارد.

آمستردام (رویترز) – Bitvavo، یک صرافی ارز دیجیتال هلندی، روز جمعه اعلام کرد که 280 میلیون یورو (296.30 میلیون دلار) در گروه ارز دیجیتال (DCG)، یک شرکت مستقر در ایالات متحده قفل شده است.


© رویترز. عکس فایل: نمادهای ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و دوج کوین بر روی مادربرد رایانه شخصی در این تصویر که در 29 ژوئن 2021 گرفته شده است، قرار داده شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

Bitvavo گفت که انتظار دارد در طول زمان بازپرداخت شود و بودجه کافی برای “پیش پرداخت هرگونه دارایی قفل شده در DCG” دارد. این شرکت گفت که مشتریانش در معرض خطر نیستند و می توانند تمام وجوه خود را در هر زمان برداشت کنند.

DCG چندین شرکت تابعه از جمله وام دهنده اصلی ارزهای دیجیتال جنسیس گلوبال کپیتال را اداره می کند که در ماه نوامبر پس از سقوط FTX، برداشت ها را متوقف کرد.

(1 دلار = 0.9450 یورو)


منبع: https://www.investing.com/news/forex-news/crypto-exchange-bitvavo-says-280-million-euros-locked-at-dcg-2966583

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج