صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ بررسی شایعه مسدود شدن حساب ایرانیان!

KuCoin همچنین یک رمز عبور جداگانه برای معاملات ارائه می دهد، برخلاف رمزی که برای ورود به حساب شما استفاده می شود. این یک ویژگی امنیتی است که توسط همه صرافی ها ارائه نمی شود. با این حال، صرافی در سال 2018 قوانین شناخت مشتری را با هدف افزایش اعتماد کاربران و بهبود امنیت حساب اجرا کرد.

منبع این عکس، صفحه پشتیبانی صرافی کوکوین است.

برخی از ویژگی های خوبی که در کوکوین به چشم می خورد، باعث شده که تعداد کاربرانی که در این پلتفرم معاملاتی به مبادلات ارز دیجیتال می پردازند روز به روز بیشتر شود. توکن این صرافی با نماد اختصاری KCS، نشان داده می شود که با رشد قیمتی بیش از 700 درصد، در سال های اخیر توجه سرمایه گذاران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. اما به طور کلی با توجه به کارمزد سایر صرافی های متمرکز، می توان گفت کوکوین کمیسیون مناسبی را از کاربران خود دریافت می کند. اگر در کیف پول صرافی، ارز دیجیتال کوکوین را نگهداری کنید، می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوند. رابط کاربری صرافی کوکوین بسیار ساده و جذاب است و همچنین در بخش سوالات پرتکرار، پاسخ بسیاری از ابهامات و مشکلات ارائه شده است.

با توجه به رتبه‌بندی این وب‌سایت امتیاز کلی صرافی KuCoin برابر با ۷.۹ است و درحال حاضر در جایگاه ششم قرار دارد. بنیان‌گذاران اصلی این صرافی، مایکل ‌گان و اریک دان هستند که هر دو آن‌ها سابقه خیلی خوبی در فعالیت در زمینه فناوری بلاک‌چین و صنعت مالی دارند. در صفحه باز شده از برنامه Google Authenticator کد موقت تتمربوط به حساب خود را وارد کنید و روی next بزنید. یک اپلیکیشن اندروید و iOS دارد که به کاربران اجازه می دهد در هر زمان و هر مکان ترید کنند. در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد. چیزی که اثبات کند خودِ شما آن گذرواژه را وارد کرده‌اید نه شخص دیگری.

این صفحه اصلی وبسایت است و از طریق آن می‌توانید به قسنت‌های مختلف صرافی دسترسی داشته باشید. در جدول زیر می‌توانید تخفیفات مربوط به کارمزد معاملات اسپات را مشاهده کنید. این اعمال محدودیت‌ها سبب شد بعضی فکر کنند صرافی بایننس به ایستگاه آخر رسیده و باید صرافی‌شان را تغییر دهند. البته این تصور چندان بی‌راه هم نیست، چون تا هفته اول آگوست 2021 تعداد زیادی از کاربران دارایی‌های خود را از این صرافی خارج کردند. در سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap، صرافی کوکوین KuCoin، رتبه ی هفتم جدول صرافی های متمرکز را دارد. طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

آموزش کامل کار با بخش فیوچرز صرافی بایننس Binance Futures

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام صرافی کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید.

صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ بررسی شایعه مسدود شدن حساب ایرانیان!

برای کسانی که به دنبال معاملات لوریج هستند، صرافی کوکوین دارای یک پلتفرم قرارداد آتی به نام KuCoin Futures است. شایان ذکر است که صرافی کوکوین همچنین از سفارشات Stop Limit و Stop Market پشتیبانی می‌کند. اساسی ترین نوع سفارش است که از آن برای خرید بیت کوین در قیمت لحظه‌ای استفاده می‌شود. اگر قصد دارید معامله‌ای را با قیمت دلخواه انجام دهید یا رمز ارزی را با قیمت مورد نظر بخرید، سفارش محدود باز کنید. صرافی کوکوین همه حساب‌ها را در یک بخش قرار می‌دهد و انتقال وجوه از یکی به دیگری آسان است.

آموزش ثبت نام در سایت آلپاری alpari

اما محیط فیوچرز به معاملات مجازی می گویند که از طرف صرافی به شما لوریج داده میشود تا چند برابر حجم پولتان رمز ارز خریداری کنید. لذا بهتر است که بگوییم امکان پشتیبانی از طریق صرافی کوکوین برای کاربران وجود نداشته و همین موضوع باعث می شود که ریسک معاملات انجام شده در این صرافی برای کاربران ایرانی بالا برود. به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما با دقت به انجام معاملات خود، در این صرافی معامله انجام دهید تا با مشکلی مواجه نشوید که بخواهید با پشتیبانی این صرافی تماس حاصل فرمایید. در صفحه نمایش داده شده بر روی گزینه “Start Verification” کلیک کنید و اطلاعات و مدارک درخواستی را برای احراز هویت صرافی کوکوین وارد نمایید. ورود به صرافی و انتخاب گزینه ثبت ناموارد سایت رسمی صرافی شده و بر روی گزینه “sign up” در بالای صفحه کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت‌ نام کوکوین شوید.

یکی دیگر از معیارها برای بررسی امکانات و ابزارهای موجود برای معامله، بررسی شاخص ابزارهای مشتقه است. اگر تجربه معامله در این صرافی را دارید در بخش نظرات برای ما بنویسید و چالش های خود را با ما در میان بگذارید. رو به روی قسمت Trading Password روی گزینه set کلیک کنید. اگر به صورت حرفه ای معامله می کنید از VPS یا سرور مجازی برای اتصال به صرافی استفاده کنید.

با بالا رفتن مقدار سود پوزیشن شما ( یعنی pnl مثبت) مقدار لوریج به صورت خودکار کم می‌شود، و با بالا رفتن ضرر معامله (یعنی pnl منفی) لوریج معامله شما بالاتر می رود و افزایش پیدا می‌کند. در این بخش حساب مقصد خود را که فیوچرز است انتخاب می‌کنیم. در قسمت Coin رمزارز مورد نظر خود که قصد انتقال آن را داریم انتخاب می‌کنیم و در قسمت Amount مقداری که قصد انتقال را داریم انتخاب کرده و روی گزینه Confirm کلیک می‌کنیم تا انتقال انجام شود. در این صفحه لازم است اطلاعات کیف پول حسابی که قصد دارید ارزهای شما به آن واریز شود را وارد کنید. در پنجره باز شده می‌توانید ارز دیجیتالی که قصد انتقالش به صرافی را دارید جستجو کنید.

اما همواره به یاد داشته باشید ریسک فعالیت و معامله در صرافی های ارز دیجیتال کم نیست. صرافی کوکوین بخش های متنوع و فراوانی دارد اما بررسی و اموزش تک تک قسمت ها در یک مقاله امکان پذیر نیست. و در این مقاله تلاش کردیم نکات مورد نیاز برای ثبت نام در این صرافی را به زبانی ساده اموزش دهیم. کاربران قادرند تا روزانه ۵ بیت کوین بدون احراز هویت برداشت کنند. کوکوین به‌زبان ساده، یک بستر جهانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که صدها هزار کاربر از سراسر جهان دارد و بیش از ۴۰۰ ارز دیجیتال در آن خریدوفروش می‌شود.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج