صرافی کوینکس (Coinex)؛ اطلاعات جامع درباره صرافی کوینکس

فروش BTC توسط سفارشات Stop limit و یا Stop market نیز امکان پذیر می باشد. همچنین مقدار توکن بومی کوینکس یعنی CET هولد شده در حساب کاربری نیز در تعیین این کارمزد تاثیر مستقیم خواهد داشت. زمانیکه میخواهید معاملهای انجام دهید، تنها ۰.۱ درصد از مقدار مورد معامله را پرداخت میکنید. صرافی کوینکس به کاربرانی که با استفاده از کد دعوت خود دیگران را به این پلتفرم دعوت کنند، ۲۰ درصد کارمزد تراکنشهای فرد دعوت شده را به عنوان جایزه به آنها اعطا میکند. کارمزد برداشت برای ارزهای مختلف، متفاوت است. هدف صرافی KUCOIN این هست که محیطی امن برای کاربران به وجود بیاره تا کاربران این امکان رو داشته باشن تا به راحتی ارزهای دیجیتال رو خرید و فروش کرده و سود به دست بیارن. برای اینکه بتونین از کارمزدهای صرافی KUCOIN اطلاع پیدا کنین، باید به سایت رسمی صرافی کوکوین مراجعه کنین. بنابراین، طبیعی است که میزان درآمد صرافی از محل کارمزدهای دریافتی در طول شبانهروز رقم چشمگیری باشد.

استاپ لیمیت یکی از زیرعنوانهای اسپات است که میتوانید از طریق آن برای معامله خود شرط بگذارید. صرافی کوینکس یکی از صرافی های مناسب برای استفاده ایرانیان است البته ابهاماتی درباره ی استفاده و امنیت آن وجود دارد. صرافی کوینکس چه ارزهایی دارد؟ با توجه به تصویر پایین میتونید ببینید که به چه صورت می باشد. با این شرایط، زمانی که یک صرافی خارجی بدون هیچ محدودیتی و به طور متمرکز خدمات خود را به ایرانیان ارائه میدهد، باید کمی در اینباره تامل کنیم تا بدانیم در پشت پرده چه چیزهایی وجود دارد؟ 5. زمانی که قرارداد به قیمت مورد انتظار رسید، موقعیت خرید/فروش را ببندید. این صرافی توکنهایی را ارائه میدهد که در ابتدای راه خود برای تبدیل شدن به یک رمز ارز محبوب هستند. در مورد صرافی کوینکس coinex شایعاتی وجود دارد که بیان می کند آی پی های(IP) ایران بسته شده و صرافی کوینکس ایرانی ها را تحریم کرده، که این موضوع واقعیت ندارد و هیچ حساب کاربری را به خاطر ایرانی بودن، بلوکه نکرده است.سایت کوینکس coinex از همان ابتدای شروع به کار در بین صرافی های بین المللی، ایرانی های زیادی را به خود جذب کرد و از آنجایی که صرافی هایی همچون باینانس و بیت مکس ایرانیان را تحریم کردند و حساب های آنها را بستند، باعث شد این صرافی (COINEX) به سرعت جایگاه ویژه ای را در بین تریدرهای ایرانی پیدا کند.

اگه تحلیل کردید وقت به نظرتون حرکت اون رمزارز به سمت صعود(افزایش قیمت) می باشد باید اینو با انتخاب دکمه BUY یا LONG انتخاب کنید و اگه تحلیل شما نشون میده که اون رمز ارز قراره بریزه باید دکمه sell یا Short رو انتخاب کنید. در بخش بعدی باید تصویر خود را همراه با مدارک با استفاده از دوربین موبایل و یا وب کم ثبت و سپس گزینه Confirm را انتخاب کنید. همچنین یکی از کارهایی که این صرافی برای کم کردن هزینه استفاده از خدمات این صرافی انجام داده، حذف کردن هزینه سپرده گذاری در صرافی هست که باعث شده تا هزینه ها کاهش پیدا بکنه. 3- در این قسمت اگه تیک Stop loss رو بزنید. در این قسمت شما به یه عالمه آپشن و اطلاعات درباره اون رمزارزی که قراره باهاش ترید فیوچرز انجام بدید دسترسی دارید. بخش های مختلفی که در این مقاله باهاش سروکار داریم قسمت سفارش گذاری از Limit- market- Stop limit و انتخاب لوریج و استفاده از ماشین حساب فیوچرز کوکوین استفاده میشه.

ترسناک است. نه؟ اما نگران نباشید.

همانگونه که ابتدای مطلب هم گفتیم ممکن است استفاده از برخی از خدمات آنلاین در بستر اینترنت برای بعضی از افراد ممکن نباشد. همچنین پیشنهاد میکنیم مقاله بهترین صرافی های خارجی در سایت اینانس (ایران بایننس سابق) رو هم مطالعه کنید. در این صفحه شما باید ابتدا یکی از برنامههای Authenticator (برای کاربران iOS) یا Google Authentication را برای کاربران Android دانلود کنید و سپس از طریق بارکدخوان اپلیکیشن، QR کد سایت را اسکن کنید. این نرم افزار هم در گوگل پلی برای اندروید Android و هم در اپ استور برای ای او اس ios موجود است. لازم به ذکر است که امکان احراز هویت برای ساکنین ایران وجود ندارد و این صرافی از آنها پشتیبانی نمیکند. شما میتوانید برای مواقعی که معامله بدون اطلاع شما انجام میشود احراز هویت دوعاملی را تنظیم کرده و سیستم اعلان هشدار را فعال کنید. صرافی کوکوین در حال حاضر پنجمین صرافی ارز دیجیتال دنیا محسوب میشود.

در نظر بگیرید تمامی قسمت های بالا رو میتونید فعال یا غیر فعال iranarzdigital (https://iranarzdigital.com/) کنید. به این ترتیب اگه در هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال مشکل داشته باشین، می تونین از پشتیبان این سایت کمک بگیرین. یکی دیگه از ویژگی های صرافی کوکوین این هست که به دلیل محبوبیت زیاد، تونسته بیش از 8 میلیون کاربر فعال ماهانه رو به سمت خودش جذب کنه. در سمت راست بالای تصویر، باید روی (Account) کلیک کرده و بعد (Account Settings) را انتخاب کنید.

اما طریقه خرید از کوکوین چگونه صورت میگیرد؟

برای بستن پوزیشن می توانید یا All at market را انتخاب کنید تا پوزیشن به طور آنی بسته شود و یا از close position استفاده کنید. این پلتفرم خدمات پشتیانی را به نحو احسن ارائه میدهد. هدف ما ایجاد برجسته ترین پلتفرم معاملاتی دارایی های رمزنگاری شده در جهان و ارائه بهترین و رضایت بخش ترین محصولات و خدمات برای کاربران بیشتر است. کاربران این صرافی، در پرداخت کارمزدهای معاملاتی خود با کوینهای KCS، شامل تخفیف میشوند. عملیات واریز در کوکوین کاملاً رایگان است، اما برای برداشت ارزهای دیحیتال در این صرافی باید کارمزدهای مشخصی را پرداخت. کمتر کسی را میتوان یافت که اندک تخصصی درباره بازار های سرمایه داشته باشد اما نام بیت کوین را نشنیده باشد. این کار باعث می شود تا میزان دارایی سرمایه گذار که از قبل نگهداری کرده بود، افزایش یابد. برای مثال اگر برای خرید و فروش ارز دیجیتال بیتکوین روش معامله اسپات را انتخاب کنید ، بعد از انجام معامله ، بیتکوین بلافاصله و بصورت آنی از فروشنده به خریدار انتقال می یابد.

این صرافی از چند زبان پشتیبانی میکند و همچنین پذیرای کاربران از صد کشور میباشد. معایب این صرافی محدود به عدم امکان سپرده گذاری با ارز فیات، حجم مبادلات پایین تر از صرافی بایننس و بروز مشکلاتی به خاطر نقدینگی ناکافی در ارزهای کوچکتر می باشد. بهتره بدونین که ارزهای دیجیتال دنیایی از سرمایه گذاری جدید و هیجان انگیز محسوب میشن و افراد زیادی در سراسر دنیا به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستن و با قبول ریسک های این بازار، مقداری از دارایی های خودشون رو وارد این بازار می کنند.

پس از ارسال درخواست برداشت، یک ایمیل سیستمی با عنوان【CoinEx】برای تایید درخواست برداشت، دریافت خواهید کرد. دارایی های صرافی کوینکس بر روی والت های چند امضایی نگه داری می شود و از این بابت از امنیت بالایی برخوردار است و همچنین امکانات امنیتی مناسبی برای کاربران فراهم می کند که این امکانات شامل 2FA یا تایید دو مرحله ای و کد آنتی فیشینگ می باشد که پیشنهاد می شود حتما آنها را فعال کنید. یا شاید کوین خاصی را در لیست کوکوین دیدهاید و حالا میخواهید مطمئن شوید که استفاده از این صرافی ایمن است یا خیر؟ انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال وجود دارد که هر کدام ویژگیها و مزایا خاصی دارند. بعد از ثبت نام در قسمت معاملات Derivatives بخش کاملی از انواع اقسام مارکت های فیوچرز به سبک های مختلف است. چگونه وارد فیوچرز کوکوین Kucoin شویم؟ یکی دیگر از نکات مهمی که در حین ثبت نام در صرافی Kucoin باید رعایت کنید.

از قسمت بالای صفحه گزینه Deposit را انتخاب کنید.

گزینه ثبت (Submit) را بزنید. گزینه اول یعنی Google Verification را فعال کنید. از قسمت بالای صفحه گزینه Deposit را انتخاب کنید. ۱- در این قسمت قیمت در حال حاضر این رمزارز رو میتونید مشاهده کنید همچنین در بالای قیمت میتونید سایر رمزارزها رو هم مشاهده کنید. شما میتوانید از طریق منوهای بالای لیست، رمزارزها را فیلتر کرده و صرفاً گزینههای موردنظر خود را رصد کنید. یادآوری: از مدرک خود یک عکس رنگی تهیه کنید، اسکرین شات مجاز نیست و فرمت آن باید JPG، Jpeg یا PNG باشد. حتما از این صفحه یک اسکرین شات بگیرید یا بارکد را یادداشت کنید و در مکانی امن نگهداری کنید تا در صورت بروز مشکل در آینده امکان دسترسی مجدد به تنظیم Google Verification را داشته باشید! حال آنکه افراد زیادی Google Authentication را فقط روی موبایل خود دارند و وقتی موبایلشان مفقود میشود یا به سرقت میرود دیگه به این کد دسترسی ندارند!

همچنین صرافی KUCOIN یه صرافی آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست که به دلیل داشتن رابط کاربری ساده محبوبیت زیادی به دست آورد و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته، جوری که این صرافی تاکنون بیش از 8 میلیون کاربر در سطح جهان داره و یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال محسوب میشه. بازار ارزهای دیجیتال با رشدهای قیمتی زیادی که در سال های اخیر داشته، علاقه خیلی از افراد رو به سمت سرمایه گذاری در این بازار جذب کرده و افراد زیادی بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردن. از سمت دیگر شما بدون تایید KYC فقط میتوانید روزانه تا ۵ بیت کوین معامله کنید. در اخرین قسمت از این بخش هم کد زد فیشینگ رو مشاهده میکنید که برای فعال کردن این گزینه باید بر روی تنظیمات بزنید و در مراحل ابتدا کد تایید ایمیل و سپس کد زد فیشینگ رو بزنید و در اخر هم این گزینه برای شما فعال میشه.

۴- مهم ترین قسمت فیوچرز پرو کوکوین همین قسمت می باشد که نحوه اوردر گذاری و استفاده از ماشین حساب و انتخاب لوریج در این قسمت لحاظ شده است. همچنین با احراز هویت استفاده از اهرم فشار ۱۰۰ در معاملات فیوچرز برای کاربران فراهم میشود. قبل از اینکه به موضوع افزایش امنیت حساب کاربری بپردازیم لازم است توجه کنید که انجام احراز هویت در کوکوین اجباری نبوده تنها سبب افزایش خدمات و سقف قیمت تبادلات ارزی میگردد. ما می خواهیم در مقاله صرافی کوکوین چیست؟ اگر شما نیز علاقه مند به دانستن درباره کشور های ممنوع فعالیت و تحریم در صرافی کوکوین هستید با ما همراه باشید.

هدف بنیانگذاران، ایجاد پلتفرمی ساده و ایمن برای تمام مردم جهان بود که برای معامله طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنند. همچنین طبق گفته سازنده این صرافی، هدف اون ها از راه اندازی این صرافی این بود که یه پلتفرم راحت و امن رو برای همه افراد جهان به وجود بیارن تا معامله گران این امکان رو داشته باشن تا معامله های خودشون رو در بازار ارزهای دیجیتال گسترش بدن. در صورت ضرر کردن، ضرر از حجم دارایی اصلی شما کسر می گردد و در صورت سود کردن، تمام سود برای شما خواهد بود اما مقدار اندکی نیز به عنوان کارمزد از شما کسر می گردد. صرافی Kucoin از جمله صرافیهای امن و معتبر محسوب میشود که از اعتبار بالایی مثل پلتفرمهای بایننس، FTX و غیره برخوردار شده است اما رایج و پول فیات از جمله نقاط ضعف این پلتفرم محسوب میشود که در بعضی از مواقع معاملهگران را دچار دردسر میکند.

قسمت اول گزینه KYC Verification است. هر پروژه ای که در آینده نه چندان دور قابل اجرایی شدن باشد، با گزینه (Coming Soon) شناخته می شود. مدل بازی برای کسب درآمد به بازیکنان قدرت می دهد و به آنها اجازه می دهد تا نه تنها مصرف کننده چنین محتوایی ، بلکه به خالق محتوای درون بازی تبدیل شوند. ترسناک است. نه؟ اما نگران نباشید. بنابراین بر خلاف اینکه ثبت نام در کوکوین رایگان است. پیشنهاد می شود برای انجام این کار از ارز تتر بر بستر شبکه ترون استفاده شود، یعنی ابتدا شما ارز تتر TRC20 را از صرافی های ایرانی خریده و بعد به صرافی کوینکس ارسال کنید.

چگونه وارد فیوچرز کوکوین Kucoin شویم؟

کوینکس یک صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است که از معتبرترین صرافی های بازار ارز دیجیتالی به حساب می آید و از این رو بسیاری از سرمایه گذاران برای انجام دادن فعالیت های خود در بازار ارز دیجیتال از این نوع صرافی کمک دریافت می کنند و خرید و فروش ارز های خود را از طریق این صرافی انجام می دهند. همچنین اگه با ارزهای دیجیتال زیادی آشنایی ندارین و می خواهین ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم رو بخرین، بهتره از صرافی های ایرانی یا خارجی مثل ایران بایننس خریداری کنین و اگه می خواهین ارزها رو با ریال خریداری کنین، می تونین ارز دیجیتال مورد نظرتون رو از صرافی ایرانی مثل ایران بایننس خریداری کنین و بعدا ارز خریداری شده رو به حساب صرافی کوکوین انتقال کنین.

کارمزد برداشت برای ارزهای مختلف، متفاوت است.

سپس از شما خواسته میشود که با کشیدن نوار از چپ به راست اثبات کنید که انسان هستید (ربات نیستید)! طبق تصویر زیر وارد صفحه (تائید برداشت) شده و وقتی همه چیز را بررسی کردید، گزینه (تائید) را در پایین صفحه و از سمت راست انتخاب کنید. طبق گفته صرافی ارز دیجیتال والکس، کارمزد مورد نظر کوکوین برای هر دو طرف معامله برابر با ۰.۱ درصد است. همین دو مزیت و دو ویژگی تاثیر بسیار زیادی روی روند معاملات کاربران دارد. به منظور انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال، صرافیهای ارز دیجیتال همانند یک میانجی بین دو معاملهگر عمل کرده و انجام تراکنشها را به شدت ساده و سریع میکنند. اما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید به صرافیهای آنلاین مراجعه کرد. اما طریقه خرید از کوکوین چگونه صورت میگیرد؟ صرافی کوکوین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج