ضعیف بودن بازار کار، شرط های افزایش را کاهش می دهد

دلار در روز جمعه کاهش یافت زیرا آمارهای نیروی کار ایالات متحده در ماه فوریه نشان دهنده رشد ضعیف تر دستمزدها بود. این نشان می‌دهد که کاهش فشارهای تورمی ممکن است سرعت افزایش نرخ‌های فدرال رزرو را متعادل نگه دارد و جذابیت دلار را کاهش دهد.

نمودار روزانه EUR/USD را در یک روند نزولی ضعیف نشان می دهد که در سطح حمایت 1.0525 متوقف شده است. قیمت دو برابر شده است که ممکن است منجر به برگشت صعودی شود. روند نزولی ضعیف بوده است، همانطور که در شمع های کوچک بدنه قیمت ایجاد شده مشاهده می شود.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

  • آمار نیروی کار ایالات متحده در ماه فوریه رشد ضعیف تر دستمزدها را نشان می دهد.
  • بازارهای مالی انتظارات برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش داده اند.
  • سرمایه گذاران منتظر گزارش تورم آمریکا هستند.
اگر قیمت بالاتر از SMA و RSI بالاتر از 50 باشد، ممکن است شاهد آزمایش مجدد سطوح مقاومت در 1.0803 و 1.1004 باشیم. اگر 22-SMA ثابت بماند و قیمت از سطح حمایت 1.0525 خارج شود، روند نزولی ادامه خواهد داشت.

در عین حال، قیمت نزدیک به 22-SMA نگه داشته است که نشانه ای از ضعف است. RSI اندکی زیر 50 قرار دارد که نشان می دهد خرس ها همچنان قوی تر هستند. با این حال، گاوهای نر در حال آماده شدن برای شکستن بالاتر از 22-SMA و در اختیار گرفتن کنترل هستند.

پیش بینی فنی هفتگی EUR/USD

اما، یک گزارش داغ تر از حد انتظار قیمت مصرف کننده در روز سه شنبه ممکن است شرط ها را برای افزایش قابل توجه نرخ بهره فدرال رزرو دوباره احیا کند.

پیش‌بینی فنی هفتگی EUR/USD: دو کفی می‌تواند منجر به معکوس شود

پیش‌بینی هفتگی EUR/USD کمی صعودی است زیرا شرط‌بندی‌ها روی افزایش‌های بزرگ نرخ بهره فدرال رزرو کاهش یافته است. به طور کلی، این جفت هفته را با افزایش اندک به پایان رساند.

فراز و نشیب EUR/USD

پیش بینی فنی هفتگی EUR/USD

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب درآمد با فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران MT5 هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

تمام تمرکز هفته آینده روی گزارش تورم ایالات متحده خواهد بود. پاول، رئیس فدرال رزرو هشدار داد که اگر داده های دریافتی ثابت کند که اقتصاد پس از تقریبا یک سال انقباض همچنان قوی است، سیاست گذاران نرخ ها را بالاتر از حد انتظار افزایش خواهند داد. گزارش مشاغل مختلط در ایالات متحده در روز جمعه، انتظارات از افزایش نرخ بهره را کاهش داد.

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/eur-usd-weekly-forecast-weak-labor-market-lowers-hike-bets/اگرچه اقتصاد ایالات متحده در ماه فوریه به سرعت شغل ایجاد کرد، اما بازارهای مالی انتظارات برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره را در نشست بعدی مقامات فدرال رزرو کاهش دادند. این به دلیل رشد کندتر حقوق و افزایش نرخ بیکاری است.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر