طراحی سایت اتاق فرار | allescape

اتاق فرار فرصتی بی‌نظیر را جهت تخلیه‌ی هیجان و سنجش میزان هوش و ذکاوت بازیکنان فراهم می‌آورد. بسته به سناریو و متراژ فضای بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های ۳ تا ۱۰ نفره وارد بازی می‌شوند. پس از بسته شدن تمامی درها بازیکنان باید به جست‌وجوی سرنخ‌ها و حل معماهای پیش‌رو پرداخته، چالش‌های بازی را پشت سر گذاشته و در مدت زمان تعیین شده، خود را از اتاق فرار نجات دهند.

رعایت تکنیک های سئو

طراحی سایت اتاق فرار | allescape به عنوان آخرین گام در ساخت اسکیپ روم می توان به هوشمندسازی محیط مورد نظر اشاره نمود. منظور از هوشمند سازی استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی، سنسورهای مختلف و سیستم های کنترلی و امنیتی می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر بهبود شرایط بازی خواهند داشت. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین کارهایی که با هوشمندسازی اتاق فرار صورت میگیرد، پخش موسیقی متناسب با هر مرحله از بازی و تغییر در نحوه نورپردازی و رنگ لامپ ها و ایجاد استرس و هیجان بیشتر به بازیکنان می باشد. علاوه براین، در این نوع اتاق فرار تلاش میشود تا گیم مستر یا مدیر بازی نقش کم رنگ تری ایفا کند و شرایط اتاق مکانیزه و هوشمند به طور خودکار تغییر کند.

منو اتاق فرار

اما اغلب افراد به دلیل این که اتاق فرار را یک تفریح دوستانه و خانوادگی می دانند، ترجیح می دهند که نه فقط با دوستان یا اقوام هم جنس خود، بلکه در گروه های متشکل از مردان و زنان در این تفریح جذاب شرکت کنند. این نمودار اینفوگرافیک نشان دهنده این شاخص محبوبیت اسکیپ روم در بین گروه های جنسیتی گوناگون به منظور ساخت اتاق فرار است. انتخاب لوکیشن می تونه هم تو این مرحله قرار بگیره و هم در گام نخست طراحی اتاق فرار. مثلااگه قراره اتاق فرارتون رو تو شهرهای بزرگی مثل تهران طراحی کنین، مساله انتخاب فضا نسبت به شهرهای دیگه بسیار پررنگ تره و در گام نخست بهتره جای مناسب رو انتخاب کنین و بعد به فکر باقی قسمتها باشین. البته عکس این کار هم امکان پذیره یعنی اول سناریو و نوع کار رو مشخص کنین و بعد با توجه به نوع موضوع، فضای مناسب رو انتخاب کنین.

کلام آخر طراحی سایت اتاق فرار با ویژگی رزرو آنلاین

شما می توانید زمان های که قادر به ارائه خدمات به مشتریان هستید را در سایت خود اعلام کنید. تا افراد با توجه به زمان بندی خود، تایمی را انتخاب کنند همچنین شما می توانید در سایت خود از سیستم رزرو بلیط به صورت اینترنتی استفاده کنید. برق، مکانیک و … را به افرادی با تجربه که البته تجربه ی اجرا در اتاق فرار را دارند می سپارند، چراکه ممکن است اندک هزینه ای برای بهره گیری از تجربیات این افراد پرداخت نمایند، ولی دیگر نیازی نیست برای بهره گیری از چرخ مجدداً چرخ را طراحی کنند.

در این مرحله با توجه به میزان فضای اختصاص داده شده به اتاق ها، شرایط نور محیط و غیره تصمیم گیری میشود که چه نوع سناریو با چه تعداد شرکت کننده بهتر است برای آن طراحی گردد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همچنین گرایش مردم به خرید های آنلاین، داشتن سایت اختصاصی برای مجموعه های اتاق فرار نیز امری ضروری به شمار می آید. در این مقاله قصد داریم سایت ساز مای اسکیپ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با هزینه بسیار مناسب، سایت اختصاصی اتاق فرار خودتون رو داشته باشید … اگه شما هم عشق اتاق فرارین و بعد از چند بار تجربه محیط های خاص و دوس داشتنی اسکیپ روم، هوس طراحی اتاق فرار به سرتون زده، لازمه بهتون بگم برای داشتن طراحی اسکیپ روم خاص و منحصر بفرد یه عالمه کارای سخت و زمان بر در پیش دارین که بهتره کمربنداتون رو سفت ببندین و عزمتون رو جزم کنین برای ساخت اتاق فرار.

  • معمای خوب، معماییه که ابزارهای لازم برای حل رو به شکل غیر ملموسی در اختیار بازیکن قرار سیستم رزرواسیون اتاق فرار بده.
  • نمودار زیر نشان دهنده تعداد اسکیپ روم در ایالات متحده مابین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ میلادی است که به خوبی این جهش را نشان می دهد.
  • پس هدف اصلی از اینکه به اتاق فرار میرویم این است که زمانی را به خوشی بگذرانیم.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج