طراحی و تزئین ویترین مغازه

طلا فروشی گوهر بین، به کامران گوهر بین، یکی از جواهرشناس های مطرح پایتخت تعلق دارد. برای مراجعه به این طلا فروشی مطرح تهران، از نقشه زیر استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به گروه معماری بام به عنوان بهترین و با تجربه ترین گروه معماری و طراحی داخلی مغازه طلا فروشی؛ خدمات مورد نیاز خود را از آن ها دریافت نمایید. جاهایی که تهرانی ها برای خرید این کالاهای لوکس گران قیمت، به آنجا مراجعه می کنند و در چهار ماهه پایانی سال، با توجه به کاهش محسوس قیمت جهانی طلا، مشتریان زیادی خواهند داشت. یکی از نام های مطرح طلا فروشی در پایتخت است که سابقه زیادی هم در کارنامه داشته و برای قدیمی های طلا و جواهر تهران، برندی شناخته شده به شمار می رود. جالب است که بدانید شادروان محمود گوهر بین که پدر آقای کامران گوهر بین (صاحب کنونی گوهر بین) هستند، یکی از اساتید به نام طلا و جواهر سازی کشور بوده و از کارهای هنرمندانه او، نمونه هایی در موزه جواهرات ملی سلطنتی کشور (خیابان فردوسی) نگهداری می شود. تزیین ویترین مغازه مانند هندوانه در بسته میماند شما به خاطر ظاهر، رنگ و بوی خارجی هندوانه تصمیم به خرید آن میکنید، بدون آنکه بدانید داخلش چه خبر است!

در تهران، آقایان حاج محمود عشاقی سپس معرفت پور از اساتید وی بودند که سالهای متمادی افتخار همکاری با عزیزان را داشته و دارد. حاج محمدحسن جواهری که مشهورترین جواهری شیراز بود نیز کارخانه و فروشگاه خود را به تهران منتقل نمود. بنابر این باید به روانشناسی رنگ ها توجه نمود تا متوجه شد بهترین رنگ برای دکوراسیون مغازه کدام است؟ نورهای خورشیدی از بهترین و مرغوبترین نورهایی است که در طبیعت با چشم افراد سازگارترند. بیش از یک و نیم قرن است که نام مظفریان بر پیشانی صنعت طلا و جواهر ایران می درخشد و از معروف ترین های صنعت طلا و جواهر سازی در کشور به شمار می رود. با ارزش ترین اقلام جواهرات باید تحت کنترل مستقیم همکاران فروش باشد. بطور مشابه در یک فروشگاه لوازم دیجیتال و کامپیوتر، اقلامی مثل فلش مموری، DVD خام، ماوس و موارد مشابه، مشمول اطلاق عنوان اقلام پرمصرف خواهند بود. زیرا از این طریق موفق شد با سلیقه ها و علاقه های بومی شهرها و نقاط مختلف ایران در عرصه طلاو جواهر آشنا شود و در این زمینه اطلاعاتی کسب کند که از این رهگذر ارتباطات زیادی با همکاران مختلف صنعتی در سراسر کشور پیدا کرد و همه این مسائل در کنار هم پیشرفت روز افزون و گسترش فعالیت هایش کمک کرد و شاید مهمترین مسئله که به کسب بالاترین رأی و انتخاب وی به عنوان رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور منجر شد ، همین ارتباطات گسترده و پرسابقه بود .

زمردیانی ها، مانند گوهر بین ها، جواهریان ها، جواهری ها، مظفریان ها، از جمله معروف های تهران و از قدیمی ها محسوب می شوند. متریالی مانند ام دی اف، سنگ، چوب، آینه و شیشه که توسط طراح و با توجه به متراژ مغازه و سلیقه مشتری انتخاب می شود. این پروژه ملهم از تالار آینه کاخ گلستان با پوشش سرتاسری بدنه دیوارها و سقف می باشد. به نظر می رسد که این صفحه، از جمله پر بیننده ترین صفحات معرفی طلا و جواهر در اینستاگرام ایرانیان باشد. برای طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی امکان پیاده سازی سبک های مختلفی وجود دارد که چندین مورد از آنها را بررسی می کنیم. پس بهتر است طراحی به سبکی باشد که توجه خانمها را جلب کند و بازدهی کار بالا برود. پس از وی فرزندانش به این صنعت ادامه دادند که میرزاعبدالله جد پدری ما نیز از جمله آنها بود. این فرم که اغلب در بازارهای طلافروشی یافت می شود، قوانینی دارد که باید از آنها پیروی کنید. کسب و کارها با تبلیغات این امکان را دارند که مشتریان خود را هدف قرار داده و ارتباطی پایدار با آنها برقرار سازند و وفاداری به برند ایجاد کنند.

جایی که یک طبقه، به طلا فروشان اختصاص دارد و هر روز، روزگار شلوغی را سپری می کند، چرا که همه کسانی که برای خرید اجناس دیگر به قائم می آیند، گشتی هم در طبقه بزرگ طلا فروشی های آنجا می زنند تا هم از قیمت ها اطلاع پیدا کنند و هم اگر چیزی نظرشان را جلب کرد، برای خرید برنامه ریزی کنند. مثلاً اگر به یکی از طراحی هایی که از سوی NDK برای یک اسباب بازی فروشی دقت کنید، از کاراکترهای کارتونی به صورت برجسته سازی استفاده شده است که هر کودکی را به وجد می آورد. گالری نور، یکی از کسب و کارهای علی دایی در کنار رستوران و محصولات ورزشی به شمار می رود. اکنون محمد رضا و محمد علی مظفریان، گوهر شناس های مطرحی هستند که راه و روش پدر را دنبال کرده اند. کیا گالری را می توانید در اینستاگرام هم دنبال کنید که در این نشانی قرار دارد که بیش از ۴۹۰ هزار مخاطب آن را فالوو می کنند. پارتیه مظفریان را می توانید در نشانی اینترنتی به این آدرس دنبال کنید. پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس که اواسط دهه پنجاه رقم خورد فعالیت جدیدتری را در قالب همکاری با شرکت ایران زر به عنوان فروشنده محصولات این شرکت دنبال کرد.

همچنین شاید بد نباشد اشاره کنیم که در سال های اخیر، جوانان موفق و فعالی وارد این صنعت شده اند و با ایده های نوین و طراحی های جذاب خود سعی در جلب توجه مشتریان ویژهتری را دارند که از جمله می توان به نام های آشنایی همچون کیا گالری یا گالری پرسته اشاره کرد. اما شاید اگر بدانیم کسب و کار ما چه تفاوتی با دیگران دارد و چگونه میتوانیم از روشهای تبلیغاتی موجود، بهینه استفاده کنیم، بتوانیم تبلیغات موثرتری داشته باشیم و اهداف خود را بهتر دنبال کنیم. شما باید در فضای رقابتی امروز فرصتهای ارزشمندی را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی، ایجاد کنید. اما به این نکته هم باید توجه داشته باشید که بخش عمده ای از جذب مخاطب به کمک طراحی جذاب و کاربر پسند صورت می گیرد. طراحی صرافیها برای بازدهی مناسب از اصول و طراحی ویژهای برخوردار هستند که توسط طراحان زبردست آشنا به دکوراسیونهای موفق صورت میگیرد. گردنبند، تاج، تیانا – لوازم جانبی مناسب را برای شاهزاده خانم خود انتخاب کنید! پرتال این گالری را در این آدرس مشاهده کنید. حلقه، گوشواره، دستبند های خاص مردانه و زنانه و هم چنین انواع ساعت در طیف های مختلف از نظر قیمت و طرح، در گالری کیا و در شعب مختلفش در تهران قابل مشاهده و سفارش است.

زمانی که وارد پاساژ یا محله ای که پر از مغازههای مختلف پوشاک زنانه و مردانه، جواهر فروشی، لوازم خانگی منزل و کاربری های دیگر می شوید چه چیزی باعث میشود از یک مغازه خوشتان بیاید و ناخودآگاه بدون آنکه به وسیله ای در داخل آن مغازه نیاز داشته باشید جذب آن شوید و پس از ورود حتی از آن خریدی هم کنید. برخی از آن ها با اصولل زیبایی شناسی طراحی شده اند در حالی که برخی دیگر ساده و مدرن هستند. ما در این مطلب نسبتاً کوتاه سعی می کنیم راه کارهای ساده ای را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. نورپردازی در نگاه اول یکی از ساده ترین مراحل اجرای دکوراسیون داخلی است اما واقعیت این است که یک نورپردازی مناسب باید بر اساس اصول خاصی انجام شود تا بتواند تاثیر شگرفی در دکوراسیون مغازه عینک فروشی بگذارد. یکی از کارخانه های بزرگی که به شکل پیشرفته در ایران تاسیس شد، کارخانه سپاهان اصفهان بود که ایشان در آن مقطع، فعالیت خود را در آنجا ادامه داد. به هر حال پارتیه مظفریان، برای سخت پسندها و علاقمندان به طرح های جدید و البته با قیمت های خاص، یکی از مقصدهای طلا گردی در تهران است که مخاطبان خاص خود را دارد.

برای مثال ، توازن نامتقارن موازنه را بین عناصری بوجود می آورد که از نظر اندازه ، شکل ، رنگ و بافت متفاوتند . این فعالیت ها به تدریج گسترده تر شد و روابط تجاری خود را با شهرهای شمالی خراسان و حتی برخی شهرهای جنوبی کشور شکل و گسترش داد و این نقطه عطفی در روال کاری وی بود. توجه داشته باشید که بهتر است این عناصر را در تناسب با شکل و رنگ اجناس انتخاب کنید تا در هماهنگی کامل با آن ها قرار گرفته و زیبایی بیش تری ایجاد کنند. گوهر گری و گوهر شناسی، مشخصه خاندان گوهر بین است که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد و طلا و جواهر، خصیصه این خاندان همچون مظفریان ها و جواهریان ها و زمردیان ها به شمار می رود. در سال ۱۹۸۸ میلادی آنها به همراه دختران آقای عبدالحسین جواهریان به نام های ستاره و سپیده جواهریان که دارای مدرک جواهرشناسی از موسسه جی-آی-ای آمریکا می باشند با افتتاح شعبه جدیدی در میدان آرژانتین فصلی جدید را در زمینه تشخیص سنگ های گرانبها و طراحی و ساخت مدرن ترین جواهرات آغاز نمودند. طرح کف ممکن است برای طلا سازی ها با مقادیر خرده فروشی پایین متفاوت باشد – ممکن است از قفسه های دیواری باز استفاده شود تا مشتریان بتوانند کالا را مشاهده کنند.

اگر گذرتان به طلا فروشی گوهر بین در خیابان ولیعصر بیافتد، همواره یک یا دو نگهبان را مشاهده خواهید کرد که بعضاً مسلح، روبروی این طلا فروشی در حال گشت زنی هستند. چنانچه قصد اجرای تبلیغات در ورزش 3 را دارید، میتوانید از شرایط و تعرفه های یکتانت آگاهی یابید! در این متن قصد داریم،نکاتی راجع به دکوراسیون مغازه طلافروشی صحبت کنیم،پس با ما همراه باشید. استفاده از مواد و مصالح در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی از چه اهمیتی برخوردار است؟ از این رو باید در محل قرار دادن پیشخوان طلا فروشی و همچنین استفاده از مصالح مناسب نظیر کرکره های اتوماتیک، درب های ضدسرقت و … هر یک از این مزایا می توانند احساس شما نسبت به طراحی طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی را بهتر کنند. در سال ۱۹۷۰ میلادی فرزند حاج عبدالصالح (عبدالحسین جواهریان) پس از اتمام تحصیلات عالیه در اروپا به ایران بازگشت و با پدر در ادامه این صنعت همکاری خود را آغاز کرد. پسران ایشان حاج عبدالرحمان و حاج عبدالصالح و آقای مهندس علی اصغر با استفاده از تکنولوژی و ابزار جدید اقدام به تاسیس مجموعه ای از کارگاه های تراش سنگ و طلاسازی و مرصع کاری نمودند.

به هر حال، علاوه بر بازارها و راسته های طلا فروشی مطرح قدیم و جدید در تهران، بعضی مغازه ها هم هستند که مشتریان پر و پا قرص و بعضاً ثابتی دارد که در ادامه به ۸ مورد آن اشاره می کنیم و در آینده نیز به شمار دیگری خواهیم پرداخت. البته، اوضاع در خیابان نجات الهی که پایتخت صنایع دستی ایران به شمار می رود و کمی پایین تر از راسته طلا فروش های کریمخان است، همچنان سرد و بی روح بوده و امیدواریم رونق طلا فروشی های کریمخان، به صنایع دستی فروش های نجات الهی هم سرایت کند. به منظور بالا بردن زیبایی طرح پرداخت , شاید مهم تر از آن باید به فکر استفاده از متریال هایی بود تا علاوه بر اینکه به حفظ زیبایی طرح کمک می کنند بتوانند امنیت لازم را برای آن محیط نیز فراهم سازند. به نظر می رسد سیستم امنیتی و حفاظتی گوهر بین به واسطه موقعیت مکانی آن که در نبش خیابان ولیعصر قرار دارد، خاص تر از بقیه طلا فروشی های پایتخت باشد.

ایشان با یکی از مهم ترین مقاطع زندگی اش هم زمان شد و آن آغاز فعالیت در کارخانه تازه تاسیس آقایان محمد طلاکار، مهدی دلیلی و منصور زاهدی بود. یکی دیگر از گالری های طلا و جواهر معروف مشکل پسندهای تهرانی، گالری جواهرات کشتی آرای است که به رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهرات استان تهران تعلق دارد. روزهای پایانی سال برای خیابان کریمخان، گرم تر از دیگر ایام سال است. به طور کلی، رنگ های خنثی دارای ظاهری هستند که کم تر نگاه ها را به خود خیره می کند و به همین دلیل، گزینه های مناسب تری برای طراحی داخلی طلافروشی به شمار می روند. و برخی از پاساژ های رسالت و تهرانپارس نیز، می توان پاتوق های عاشقان طلا و جواهر را پیدا کرد که با توجه به بضاعت مالی خود، به خرید و فروش طلا و جواهر اقدام می کنند. بازار قدیمی تهران گرچه یکی از میراث ملی کشور به شمار می رود، اما برای عاشقان این فلز گران بها، جاییست که می توان مدل ها و طرح های جدید با طیف قیمتی گوناگون را در بازاری مملو از مغازه های بزرگ و کوچک مشاهده کرد. حداقل فایده ای که دارد، شناخت مدل های جدید بوده که همواره برای عاشقان مد و لباس، الهام بخش است.

کیا گالری دزاشیب، یکی از معروف های طلا و جواهر در پایتخت است که پاتوق پولدارهای شمال شهر محسوب می شود. گالری طلا و جواهر فروشی علی دایی را باید یکی از معروف های تهران در چند سال اخیر دانست که به واسطه حضور پر افتخار ترین فوتبالیست آسیا، در کانون توجه رسانه ها و فعالان طلا و جواهر شمال پایتخت قرار گرفته است. برای میردامادگردهای تهران، گالری طلا و جواهر سیاوش مظفریان، یکی از مقصدهای خرید سخت پسندها در شمال پایتخت به شمار می رود. ترکیب رنگ مناسب یکی از مهمترین اصولی است که برای تغییر دکوراسیون مغازه مورد بررسی قرار می گیرد. برای مثال گوشوارههای میخی و آویزی را میتوانید با انواع سنگهای مختلف از جمله سنگ فیروز و یاقوت کبود ترکیب کنید و مدلی خاص داشته باشید و یا گوشوارهای با نگین عقیق سبز برای خودتان تهیه کنید. گروه کیا، علاوه بر طلا و جواهر، در زمینه های دیگری همچون محصولات کودکان، فعالیت دارد و در صورتی که به پرتال آن مراجعه کنید، بخشی از فعالیت های این مجموعه موفق را مشاهده خواهید کرد. بنابراین جای تعجب نیست که کسب و کار طلا و جواهر فروشی گوهر بین، مقصد طلا باز های خاص تهران باشد که قصد دارند جدید ترین مدل ها و طرح ها را در مکانی خاص، مشاهده و خرید کنند.

رفت و آمد بین نواحی مختلف در تونلی از رنگ ها انجام می شود که مشتری را به خود مجذوب می کند و در قسمت آخر مجموعه به پایان می رسد، جایی که تصویری روی دیوار قرار دارد که در شدیدترین رنگ صورتی غرق شده است تا طراحی بصری قدرتمندی را ایجاد طراحی داخلی مغازه طلا فروشی کند. گالری نور علی دایی در منطقه الهیه تهران قرار داد و به نظر می رسد، با توجه به محصولاتی که در آنجا در معرض فروش مشکل پسندان و پول دار های تهرانی قرار گرفته، سرمایه زیادی توسط این شخصیت ورزشی در عرصه طلا و جواهر اختصاص یافته است. تنوع قیمت و طرح ها در این منطقه طلا فروشی تهران، سبب شده تا ساکنان مناطق مرکزی پایتخت، از این مراکز برای خرید و فروش فلزات گران بها استفاده کنند. در تهران، بازارهای طلا و جواهر فروشی قدیم و جدید بسیاری وجود دارد که پاتوق علاقمندان به طلا و سرمایه گذاری بر روی این فلز گران بها است. شما در این گالریها همیشه جدیدترین مدل طلا و جواهرات را خواید دید و یکی از بهترین جواهر فروشی های تهران است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج