طلا در حال بازی در منطقه تقاضا، چشم‌انداز شاخص قیمت اصلی PCE ایالات متحده

  • XAU/USD سعی می کند پس از رسیدن به یک منطقه تقاضا دوباره به حالت اول بازگردد.
  • یک پایین‌تر جدید کاهش‌های بیشتری را فعال می‌کند.
  • سوگیری همچنان صعودی است، اما داده های ایالات متحده می تواند قیمت امروز را تغییر دهد.

داده های بهتر از حد انتظار امروز ایالات متحده باید XAU/USD را مجبور به کاهش اندکی کند، در حالی که ارقام مثبت باید فلز زرد را بالا ببرد. شکست معتبر زیر 1919 پشتیبانی ایستا می تواند افت احتمالی به سمت خط میانه پایین (LML) را اعلام کند. سطح روانشناختی 1900 نیز به عنوان یک هدف نزولی بالقوه در صورت ادامه کاهش نرخ می باشد.

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فارکس، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌عنوان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌عنوان معامله‌گر پروپوزال، و به‌عنوان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-playing-in-demand-zone-eying-us-core-pce-price-index/قیمت طلا در روز جمعه کاهش یافت، اما این تعصب همچنان صعودی است. اگر دلار کاهش ارزش خود را از سر بگیرد، این فلز ممکن است در هر زمانی به سمت بالا حرکت کند.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

طلا در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1925 معامله می شود که بالاتر از پایین ترین سطح دیروز 1918 دلار است. دیروز عوامل بنیادی باعث حرکت قیمت شدند. پس از انتشار داده های ایالات متحده، فلز زرد حرکات شدیدی را در هر دو جهت ثبت کرد.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

امروز، اصول بنیادین نیز باید تأثیرگذار باشد. شاخص قیمت اصلی PCE ایالات متحده ممکن است رشد 0.3 درصدی را در مقابل رشد 0.2 درصدی گزارش شده در دوره گزارش قبلی گزارش دهد.

پیشبرد تولید ناخالص داخلی بهتر از حد انتظار بود و رشد 2.9 درصدی را در مقابل رشد 2.6 درصدی مورد انتظار گزارش کرد. علاوه بر این، سفارشات اصلی کالاهای بادوام، سفارشات کالاهای بادوام، ادعاهای بیکاری، فروش خانه های جدید و موجودی های عمده فروشی اولیه بهتر از حد انتظار وارد شدند.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران STP هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

ماندن در بالای این سطوح ممکن است نشانه حرکت صعودی جدید به سمت خط میانه بالایی (UML) باشد. برعکس، ایجاد یک پایین‌تر جدید و تثبیت در زیر خط میانه (ML) کاهش‌های بیشتری را فعال می‌کند و فرصت فروش را به ارمغان می‌آورد.

از نظر فنی، طلا خط میانه چنگال نزولی (ML) را به چالش می کشد. این نشان دهنده پشتیبانی پویا بود. پایین ترین قیمت های 1922 دلاری و 1919 دلاری قبلی نیز موانعی را نشان می دهند.

علاوه بر این، فروش خانه معلق می تواند 1.0٪ کاهش را گزارش کند. انتظار می رود احساسات مصرف کننده تجدید نظر شده UoM در 64.6 امتیاز ثابت بماند، در حالی که داده های هزینه های شخصی و درآمد شخصی نیز منتشر خواهد شد.

تحلیل تکنیکال قیمت طلا: نرخ جدید بالاتر است

قیمت طلا
قیمت طلا

Olimpiu Tuns

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج