عکس های زیبا از مدل کناف سقف 2021-کناف آوگون

با وجود اینکه کناف پذیرایی ساده به ظاهر طراحی آسانی دارد اما توجه به جزئیات و اجرای دقیق به اندازه ای مهم است که کوچکترین اشتباه در طراحی مدل کناف سقفی ساده ، به چشم می آید. به طور مثال مدل سقف کنافی که برای طراحی سقف پذیرای انتخابی کرده اید را نباید در آشپزخانه یا حمام و اتاق خواب نصب کنید. سقف های کناف نسبت به سایر سقف های کاذب وزنی سبک دارند و بر ساختمان هیچ بار اضافی وارد نمی کنند. این سقف نسبت به سقف های تزئینی و دکوری مقاوم و صرفه و اقتصادی تر است و می تواند در محیط استخر، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب، نشیمن و سایر قسمت های خانه نصب شود.

  • در مرحله بعدی سطح را رگلاژ کرده و تایل های باقی مانده سقف نصب می شوند.
  • فقط زمانی نگران می شوم که شکاف هایی در سطوح داخلیسقف کاذب مستطیلیببینم که شروع به بزرگ شدن کردند.
  • علاوه بر اینکه آرک آشپزخانه با کناف کار می شود، ایجاد عایق صوتی در آشپزخانه اپن از الزامات است تا صدا‌های آزاردهنده داخل فضای پخت و پز، مخل آسایش نباشد.

استفاده از کناف کاری سقف در ایران به علت سبک بودن، کم هزینه بودن مصالح و هزینه پایین در نگه داری و تعمیرات و همچنین زیبایی و متناسب بودن با فرهنگ ایران محبوبیت زیادی یافته است. الگوبرداری از طرح های اجرا شده و موفق کناف کاری سقف منزل می تواند نقش بسیاری در بهبود راندمان کاری برای کناف کاران و نیز خلق ایده ها و طرح های جدید برای کناف سقف منازل مسکونی و مکان های تجاری باشد. محبوبیت بالای استفاده از کناف کاری سقف در ایران باعث شده است تا در منازل مسکونی و شرکت های تجاری بسیاری از نمونه های مختلف طرح های کناف را مشاهده کنیم. ایجاد نورپردازی ایده آل و مناسب در سقف منازل مسکونی بستگی زیادی به طرح کناف کاری سقف و اجرای مناسب آن دارد. به یاد داشته باشید نورپردازی صحیح می تواند به کناف کاری سقف ساختمان اجرا شده جلوه زیباتری بدهد.

در خانه های جدید، به احتمال زیاد متوجه می شوید که در آن سقف فقط از سیمان استفاده شده است. ظاهری دارک و مبهم دارد که تا حدودی هم حس و حال روستا به فضا می دهد! این سقف کاذب برای قرار دادن یک پنکه بزرگ طراحی شده است تا هوای اتاق را مطبوع نگه دارد. سقف طبقی معمولی کمی در مرکز فرو رفته است تا نگهدارنده فن نمایان شود. تمام سیم‌کشی‌ها به پشت صحنه می‌رود و شما فقط قطعی ای زیبا و تزئینی را می‌بینید که آویزان است. شما می ‌توانید سقف کاذب را رنگ آمیزی نموده و یا از گچ بری های متفاوتی بر روی آن استفاده کنید.

در ادامه کناف سقف پذیرایی با جدیدترین طرح و رنگ ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند. اصولا طرح کناف پذیرایی دارای نورپردازی و رنگ امیزی های متنوع و خاص هست زیرا که کناف کاری سقف پذیرایی از مهم ترین مکان هر خانه به حساب میاید و بسیار توی چشم است . همه ما وسواس زیادی بروی انتخاب مبلمان، لوازم دکوری و کاربردی، نوع کفپوش و رنگ دیوارهای خانه داریم اما اگر همین وسواس را در مورد سقف نیز می داشتیم شرایط بسیار عالی می شد. مدل کناف سقف یکی از ایده های مطمئن و بسیار زیبا برای تزیین این قسمت مهم از خانه است که اغلب توسط بسیاری از خانه دارها نادیده گرفته می شود.

به دلیل ساختار آن این یک ایده فوق العاده برای حفظ یک فضای زنده بدون نیاز به لامپ و اتصالات اضافی است. PVC مخفف پلی وینیل کلراید است که یک ماده مصنوعی است که برای سقف استفاده می شود. در حالی که پانل های PVC طرح چوب بسیار برای پوشاندن سقف پذیرایی استفاده می شود، پانل های PVC سفید براق نیز رنگ دیگری است که می تواند استفاده شود و کل فضا را روشن کند. در اینجا نمونه ای مشاهده می شود که در آن سقف و دیوارهای جانبی با PVC پوشانده شده است. اگر پذیرایی کوچکی دارید، باید اطمینان حاصل کنید که سقف دارای طراحی مینیمال است. در اینجا یکی از این نمونه ها مشاهده می شود که در آن سقف فرورفته حس فضای وسیع تری را به وجود می آورد.

کناف یکی دیگر از مواد محبوبی است که برای محافظت حرارتی و خاصیت عایق صدا استفاده جدیدترین طرح کناف سقف می شود. در رنگ های مختلف به صورت تابلو موجود است که به راحتی در محل نصب می شود. انعطاف پذیری این ماده امکان ایجاد خم ها و اشکال مختلف را فراهم می کند.

آشنایی با انواع سقف کناف و معرفی بهترین نصاب سقف‌کناف سقف کناف در قسمت زیر سقف اصلی نصب و به دیوارهای اطراف متصل است. در این نوع مدل کناف سقف، از هر شکل و طرحی که استفاده شود، نسبت به وسط سقف به صورت متقارن قرار می گیرند. حتی مدل های خطی و منحنی هم در این حالت نسبت به نقطه مرکزی سقف، متقارن هستند. هنگامی که خورشید در حال غروب است، مواد کناف سقف پذیرایی مستطیل خانه شروع به خنک شدن و انقباض می کند. این حرکت می تواند صدای ترک خوردگی ایجاد کند مانند زمانی که شما یک بند انگشت یا تاندون مچ پا را می شکنید. استفاده از آینه های دکوراتیو برای دیزان و تزیین سالن پذیرایی و همچنین استفاده از ترکیب آن با کناف سقف می تواند زیبایی خاصی برای منزل شما باشد.

طرح های سقف کناف

برای مشاهده مدل کناف سقف مستطیلی به عکس های اسلایدر ها و یا منو طرح های کناف مراجعه نمائید. کناف سقف مستطیلی ، همه اتصالات و کابل های برق داخل سقف را در خود پنهان کرده و نمای بسیار ساده و شیکی دارد. با توجه به ارتفاع سقف پذیرایی خود می توانید از ضخامت های متفاوت کناف استفاده کنید تا از کوتاه تر شدن ارتفاع جلوگیری شود.

مزایا و معایب سقف کاذب کناف چیست ؟

عکس های زیبا از مدل کناف سقف 2021-کناف آوگون

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج