فروشندگان وسوسه‌انگیز قیمت طلا به‌عنوان دقایق بازار FOMC

ماندن در بالای منطقه پشتیبانی و ثبت شکست معتبر از طریق خط روند نزولی می‌تواند نوسانی جدید بالاتر را اعلام کند. من معتقدم که فلز زرد می تواند پس از داده های ایالات متحده و پس از دقیقه FOMC حرکت های شدیدی ایجاد کند.

امروز، صورتجلسه FOMC می تواند تعیین کننده باشد. همانطور که می دانید، ایالات متحده تورم کمتری را در ماه اکتبر گزارش کرد. این وضعیت می تواند به FED کمک کند تا در ماه دسامبر تنها 50 bps افزایش داشته باشد.


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-tempting-sellers-as-market-eying-fomc-minutes/

با این حال، CPI نوامبر و داده های CPI اصلی می تواند به ما سرنخی از آنچه ممکن است در جلسه سیاست پولی بعدی بیفتد به ما بدهد. یک فدرال ریزرو می تواند دلار را تضعیف کند و به جهش طلا کمک کند.

XAU/USD در الگوی کانال پایین سقوط کرد و اکنون بالای منطقه حمایتی 1729 تا 32 دلار قرار دارد. سوگیری تا زمانی که زیر خط روند نزولی باقی بماند نزولی باقی می ماند. با این حال، تنها تفکیک معتبر زیر 1729 دلار کاهش های بیشتری را فعال می کند.

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

قیمت طلا از بالاترین رقم روز گذشته 1749 دلار کاهش یافت. این فلز در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1737 دلار معامله می شود. XAU/USD با افزایش دوباره دلار آمریکا در سراسر صفحه کاهش یافت.

بعدها، داده های اقتصادی ایالات متحده واقعاً می تواند بازارها را تکان دهد. PMI خدمات Flash در دوره گزارش قبلی ممکن است در 48.0 امتیاز بالاتر از 47.8 گزارش شود، در حالی که PMI تولید Flash ممکن است از 50.4 به 50.0 امتیاز کاهش یابد.

علاوه بر این، سفارش‌های کالاهای بادوام، سفارش‌های اصلی کالاهای بادوام، ادعاهای بیکاری، فروش خانه‌های جدید، و احساسات مصرف‌کننده تجدیدنظر شده UoM نیز منتشر خواهند شد.

تحلیل تکنیکال قیمت طلا: الگوی پرچم

  • صورتجلسات جلسه FOMC و داده های ایالات متحده نشان دهنده رویدادهای پرتأثیر است.
  • سوگیری تا زمانی که زیر خط روند نزولی باقی بماند، نزولی است.
  • یک پایین‌تر جدید کاهش‌های بیشتری را فعال می‌کند.

قیمت طلا

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج