فعالان بازار بر گزارش های داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و بریتانیا تمرکز می کنند

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

گزارشی توسط موسسه GfK منتشر شده در اوایل صبح نشان داد که اعتماد مصرف کننده آلمان در ماه آوریل برای ششمین ماه متوالی بهبود می یابد زیرا قیمت انرژی از بالاترین رکورد عقب نشینی کرده است. اقتصاددانان GfK خاطرنشان کردند که «از دست دادن پیش‌بینی‌شده قدرت خرید مانع از بهبود پایدار تقاضای داخلی می‌شود. این نیز با سطح بسیار پایین اعتماد مصرف کننده نشان داده می شود.

گزارش تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم 2022 ایالات متحده

یک نظرسنجی ONS که در 10 مارس منتشر شد نشان داد که اقتصاد بریتانیا در ماه ژانویه 0.3 درصد به صورت ماهانه رشد کرد که بالاتر از رقم 0.1 درصدی پیش بینی شده توسط اقتصاددانان بود. بریتانیا تنها اقتصاد G7 است که به طور کامل از پیامدهای همه‌گیری ویروس کرونا بهبود نیافته است. بانک انگلستان و دفتر مسئولیت بودجه (OBR) یک رکود پنج چهارمی را که از سه ماهه اول 2023 شروع می شود، پیش بینی می کند، اما به نظر می رسد ارقام منتشر شده با پیش بینی های آنها مطابقت نداشته باشد.

تورم CPI توکیو در فوریه

تورم CPI استرالیا در ماه فوریه به 6.8 درصد رسید، در حالی که تحلیلگران ANZ در گزارشی اشاره کردند که «شاخص CPI ماهانه استرالیا نشان داد که شتاب تورم همچنان قوی است و به اندازه کاهش تورم سالانه کند نمی شود. پیشنهاد می دهد. همراه با انتشار داده‌های قبلی، این موضوع باعث می‌شود که ما با تماس خود راحت باشیم که RBA نرخ نقدی را در جلسه آوریل خود 25 bps افزایش خواهد داد.

فدراسیون لجستیک و خرید چین (CFLP) اطلاعات مربوط به PMIهای تولیدی و غیرتولیدی را در ماه مارس منتشر خواهد کرد. تحلیلگران بازار پیشنهاد می کنند که PMI تولیدی با 51.2 و PMI غیر تولیدی با 54.9 خواهد رسید. انتظار می رود هر دو رقم کمتر از قرائت ماه فوریه باشد.

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.


منبع: https://admiralmarkets.com/analytics/traders-blog/markets-focus-on-us-and-uk-gdp-reportsتحلیلگران ING هشدار دادند که پایداری بازگشت مجدد ماه فوریه نامشخص است و مجدداً تأکید کردند که صنعت خدمات چین احتمالاً در سال جاری عملکرد بهتری از بخش تولید خواهد داشت.

عصر پنجشنبه، اداره آمار ژاپن انتظار می‌رود که داده‌های CPI توکیو مارس منتشر شود. تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که تورم سال به سال 3.2 درصد باشد. اقتصاددانان تاکید می کنند که تورم سرفصل CPI ژاپن در ماه فوریه عمدتاً به دلیل اجرای یارانه های انرژی دولت کاهش یافت.

چین: PMI های تولیدی/غیر تولیدی NBS در ماه مارس

روز پنجشنبه، دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده (BEA) داده های مربوط به رشد تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه آخر سال 2022 را منتشر خواهد کرد. اقتصاددانان پیشنهاد می کنند که اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه چهارم 2022 به میزان 2.7 درصد رشد کرده است. لازم به ذکر است که رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه سوم 3.2 درصد بوده است. سال گذشته

نظرسنجی توسط اداره سرشماری ایالات متحده نشان داد که شکاف تجاری کالا از 91.1 میلیارد دلار در ژانویه اندکی به 91.6 میلیارد دلار افزایش یافته است. موجودی‌های خرده‌فروشی در این ماه ۰.۸ درصد افزایش یافت و اقتصاددان‌ها پیشنهاد کردند که موجودی‌های بالاتر می‌تواند رشد تولید ناخالص داخلی را تقویت کند و رقم ۱ تا ۳ درصدی را در سه ماهه اول ۲۰۲۳ پیش‌بینی می‌کنند.

داده های تولید ناخالص داخلی بریتانیا در سه ماهه چهارم 2022 در روز جمعه

گزارش های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و بریتانیا برای سه ماهه چهارم سال 2022 توجه سرمایه گذاران و معامله گران را به خود جلب می کند. در ژاپن، هاروهیکو کورودا، فرماندار مستعفی BoJ گفت: «اقتصاد نسبت به قبل به رسیدن پایدار به هدف تورم 2 درصد نزدیک‌تر است.»

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

روز جمعه، معامله گران این فرصت را خواهند داشت تا داده های تولید ناخالص داخلی بریتانیا برای سه ماهه چهارم سال 2022 را که توسط دفتر آمار ملی ارائه شده است، بررسی کنند.روشن است). تحلیلگران بازار انتظار دارند داده ها نشان دهد که اقتصاد در سه ماهه گذشته بدون تغییر باقی مانده است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج