فلاشر 4کانال ۱۲v-10A دنیای ال ای دی *تابلوروان * تلویزیون شهری * قطعات تابلوروان و تلویزیون شهری * نئون فلکسی | asilight

بله تمام کالاهایی که از مجموعه ای اس آی لایت خریداری می شود به علت اصل بودن دارای گارنتی حداقلی هستند. با توجه به پیشرفت علم در زمینه الکترونیک شرکت های زیادی وارد عرصه رقابت شده اند که یکی از بزرگترین و معتبرترین آنها شرکت HITECH می باشد. محصولات هایتک به خاطر کیفیت بی نظیری که دارند سریع تر از هر برند دیگری سر زبان ها افتاد و در بازار جایگاه مناسبی را برای خود بهم زد. شرکت هایتک پاور های خود را با علامت انحصاری CL701 روانه بازار کرد.

فلاشر 4کانال ۱۲v-10A دنیای ال ای دی *تابلوروان * تلویزیون شهری * قطعات تابلوروان و تلویزیون شهری * نئون فلکسی | asilight

نقطه قوت پاور های CL701 HITECH در چیپست های آن و خازن های قدرتمند آن است که وات واقعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. پاور 40 آمپر 701 های تک یکی از پاور های پر قدرت در بازار می باشد.

پاور های CL701 HITECH در وات های مختلف و سایز های گوناگون ساخته شد تا همه مدل نیاز بازار را پاسخگو باشد. پاور هایتک CL701 با داشتن علامت برگ سبز دوستار محیط زیست است و آلایندگی ضد محیط زیستی ندارد و سازمان بهداشت جهانی این برند را تایید می نمایید. این کار باعث بالا رفتن عمر پاور ها و قطعات دیگر تابلو شما خواهد شد. بله شما در زمان خرید با دستگاه مخصوص از خروجی دستگاه تست فشار و آمپر را انجام دهید تا متوجه وات واقعی این پاور ها بشوید. 1 – به ازاء هر کانال 7 آمپر واقعی می توان دریافت کرد (10 آمپر لحظه ای هر کانال). 3- شرایط محیطی مثل گرما که باعث فشار بر روی پاور و کاهش خروجی جریان میشود.

  • جهت خرید فلاشر تابلو led ثابت 2 کانال از این لینک استفاده نمائید.
  • ما می توانیم برد تلویزیون شهری شما رو بدون ارسال آنها با هزینه ای کمتر کانفیگ نمائیم.
  • پاور هایتک CL701 با داشتن علامت برگ سبز دوستار محیط زیست است و آلایندگی ضد محیط زیستی ندارد و سازمان بهداشت جهانی این برند را تایید می نمایید.
  • جهت خرید فلاشر تابلو led ثابت 3 کانال از این لینک CL701 HITECH استفاده نمائید.
الکترونیکی است که شامل یک تنظیم ‌کننده جریان برای داشتن کارآیی خیلی بالا در هنگام تغییر توان الکتریکی است. نسبت ولتاژ خروجی به ورودی را می توان با تغییر نسبت زمان روشن بودن به زمان خاموش بودن ترانزیستور تعیین کرد پس از آن برای ایزولاسیون انرژی الکتریکی را از ترانسفورماتور عبور داده و پس از یکسوسازی و عبور از صافی آن را به بار تحویل می دهند. ما می توانیم برد تلویزیون شهری شما رو بدون ارسال آنها با هزینه ای کمتر کانفیگ نمائیم.

• خرید دوربین مداربسته

برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

پاور 701 Hitech 5volt 30Amper

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج