فهرست پیگیری اوراق قرضه: ضعف بیشتر برای TLT؟

این محتوا صرفاً برای مقاصد اطلاعاتی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری محسوب نمی شود. معامله در هر بازار مالی مستلزم ریسک است. لطفاً افشای ریسک ما را بخوانید تا مطمئن شوید که خطرات مربوط به آن را درک کرده اید.


منبع: https://www.babypips.com/trading/bonds-interest-rates-tlt-2022-12-28

و با نزدیک شدن سریع به پایان سال، یک سناریوی بالقوه گرفتن سود احتمالاً می تواند جرقه جهشی کوچک را ایجاد کند.

قیمت اوراق و نرخ بهره چگونه حرکت کرد و آیا این روند در سال 2023 ادامه خواهد داشت؟

بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در برابر نرخ وجوه فدرال رزرو

بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در برابر نرخ وجوه فدرال رزرو

البته، تا زمانی که اطلاعات بیشتری به دست نیاوریم، نمی‌دانیم، اما در حال حاضر، چشم‌انداز اجماع کنونی و روند قیمت در TLT به نفع خرس‌ها است و باعث می‌شود بازی نزولی بالقوه در TLT one تا جلسه بعدی FOMC در فوریه تماشا شود.

ETF اوراق قرضه خزانه 20 ساله (TLT)

نرخ بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده در برابر وجوه فدرال رزرو توسط TradingView

در حال حاضر، به نظر می رسد اجماع بر این است که فدرال رزرو همچنان در مورد نرخ های بهره با توجه به بازار کار قوی در ایالات متحده در آخرین زمان خود، متعصب خواهد ماند. نشست FOMC در دسامبرسیاست گذاران پیش بینی کردند که نرخ ها در سال 2023 نزدیک به 5.1٪، حدود 60 واحد در ثانیه تا 85 واحد در ثانیه بالاتر از محدوده هدف فعلی 4.25٪ تا 4.5٪ به پایان برسد.

اما نظر شما چیست؟ آیا TLT به عنوان فروش است یا باید یک بازی صعودی را در نظر بگیریم، به خصوص در یک شکست پایدار بالاتر از میانگین های متحرک؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

با توجه به اینکه این اقدام قیمت احتمالاً یک معکوس نزولی را تأیید می کند، احتمالاً معامله گران روند فنی و معامله گران سرمایه گذاری را به روند پایین تر می کشاند. و اگر این حرکت تقویت شود، می‌توانیم ببینیم که معامله‌گران به طور بالقوه بازار را به پایین‌ترین سطح نوسان قبلی در 91.85 دلار می‌برند و احتمالاً آن را می‌شکنند.

در نمودار روزانه بزرگ‌نمایی شده TLT، می‌بینیم که به نظر می‌رسد جهش قبلاً بالای نوسان خود را در بین 100 تا 200 SMA و همچنین سطح اصلاحی فیبوناچی 61٪ (که با نوسان شکسته قبلی مطابقت دارد پیدا کرده است. پایین تر از ماه ژوئن).

اگر به خاطر داشته باشید، نرخ تورم در سال 2021 به سرعت شروع به افزایش کرد که احتمالاً نتیجه ترکیبی از عوامل کلان بود: افزایش فعالیت های اقتصادی با بازگشایی مجدد اقتصادهای جهانی از پروتکل های همه گیر، محرک های عظیم دولت / بانک مرکزی، زنجیره تامین محدود و غیره.

در گذشته، این یکی از آسان‌ترین معاملات تاریخ بود، زیرا فدرال رزرو اعلام کرد که در مبارزه با تورم تهاجمی خواهند بود، زیرا داده‌های تورم نشان می‌دهد که قیمت‌ها ثابت هستند و داده‌های اشتغال نشان می‌دهد بازار کار قوی در ایالات متحده وجود دارد.

بنابراین، قبل از در نظر گرفتن یک بازی کوتاه برای معنا بخشیدن به پتانسیل R:R، یک سناریوی ممکن با توجه به اینکه آخرین حرکت کوتاه‌مدت ایجاد کرده است، مراقب هستیم تا ببینیم آیا TLT به Fibs / SMA بازمی‌گردد یا خیر. یک سیگنال تصادفی “بیش از حد فروش”.

در ابتدا توسط بانک های مرکزی تصور می شد که این شرایط تورم “گذرا” خواهد بود، اما در اواخر سال 2021 و اوایل سال 2022، شاهد تغییر لفاظی از سوی بانک های مرکزی، به ویژه از سوی فدرال رزرو بودیم. سپس در ژانویه 2022 بود که فدرال رزرو شروع به افزایش نرخ بهره در مارس 2022 کرد.

اما آن سال 2022 بود… برای قیمت اوراق قرضه در سال 2023 چه چیزی در انتظار است؟

ETF اوراق قرضه خزانه 20 ساله (TLT) توسط TradingView

ما یک تنظیم طولانی‌مدت بالقوه دیگر در فهرست پیگیری داریم، این بار بر روی احتمالاً بزرگترین موضوع سال 2022 تمرکز می‌کنیم، که احتمالاً در اوایل سال 2023 تمرکز بزرگی خواهد بود: تورم و نرخ‌های بهره!

ETF اوراق قرضه خزانه 20 ساله (TLT) توسط TradingView

این محیط نرخ به سرعت در حال افزایش تأثیر منفی بر قیمت اوراق داشت، همانطور که در ETF اوراق قرضه خزانه 20 ساله (TLT) دیده می شود، که توسط بسیاری از معامله گران برای ابراز تعصب در قیمت اوراق قرضه ایالات متحده استفاده می شود. این ETF عمدتاً در ایالات متحده معامله می شود، اما قرار گرفتن در معرض TLT را می توان در خارج از ایالات متحده به عنوان CFD با بسیاری از کارگزاران در سراسر جهان یافت.

البته، ما همچنین منتظر نکاتی در مورد تغییر شرایط تورم یا اظهار نظر مقامات فدرال رزرو پیش از نشست فوریه FOMC خواهیم بود. هرگونه پیشنهادی مبنی بر کاهش بالقوه، توقف یا حتی معکوس شدن افزایش نرخ بهره در سال 2023 قطعاً بر تعصب ما در مورد TLT تأثیر خواهد گذاشت.

این به معنای حرکت تقریباً 7.5- درصدی نسبت به سطوح قیمت فعلی است، اما اگر از شکست بالای 61 درصد به عنوان نقطه ابطال تجاری (توقف) استفاده کنید، در آن صورت ریسک به پاداش (R:R) در صورت 91.85 دلار مطلوب نخواهد بود. حداکثر هدف است.

همانطور که در نمودار روزانه TLT می بینیم که اوراق قرضه به شدت از بین رفت (کاهش حدود -37٪ در پایین ترین سطح 2022)، احتمالاً در اصل اساسی معاملات اوراق قرضه اگر نرخ بهره افزایش یابد، تمایل خرید اوراق قرضه احتمالاً کاهش می یابد زیرا سرمایه گذاران منتظر می مانند تا بعداً اوراق قرضه با بازدهی بالاتر بخرند و/یا اوراق با بازده پایین تر را بفروشند تا بعداً اوراق با بازدهی بالاتر بخرند.

با توجه به تمرکز بانک های مرکزی جهانی برای مبارزه با شرایط تورمی بالا با افزایش نرخ بهره، اوراق قرضه و بازده اوراق قرضه بازارهایی برای تجارت در سال 2022 بوده اند.

بنابراین، اگر شرایط تورم کاهش نیابد و نرخ‌های بهره همچنان به بالاتر از حد خود ادامه دهند، آیا TLT می‌تواند در نوسانات پایین‌تر قبلی دوباره حرکت کند و احتمالاً آنها را بشکند؟

همچنین در آن زمان بود که بازارها با این انتظار قیمت گذاری را آغاز کردند، زیرا بازده اوراق اسناد خزانه 10 ساله ایالات متحده شروع به افزایش کرد، همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود. و در رالی بالاتر خود به سختی از یک ضربه رد شد، که با جریان ثابت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تا سال 2022 ارتباط داشت و نرخ موثر وجوه فدرال را از 0.0% به نرخ فعلی خود در حدود 4.33 رساند.

ETF اوراق قرضه خزانه 20 ساله (TLT)

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج