قفل الکترونیکی درب ،آشنایی با انواع مدل های قفل الکترونیکی درب-خانه هوشمند آکو

قفل الکترونیکی درب ،آشنایی با انواع مدل های قفل الکترونیکی درب-خانه هوشمند آکو

همچنین در اماکن اداری از آن به‌عنوان مجوز ورود از طرف منشی می‌توان استفاده نمود. قفل‌هایی با اتصال بلوتوث نسبت به نوع WiFi آن از امنیت بیشتری برخوردار می‌باشد. دلیل آن متصل نشدن به شبکه اینترنت و استفاده از بلوتوث گوشی هوشمند و اعتبار سنجی بلوتوث مخصوص همان گوشی می‌باشد که احتمالا هک نمودن آن را تقریبا به صفر می‌رساند. البته بیان این نکته ضروری است که این نوع ارتباط ویژگی‌های محدودتری دارد مانند فاصله بین گوشی هوشمند و قفل الکترونیکی هوشمند. درصورتی که رمز عبور خود را فراموش کنید میتوانید همچنان از کارت، تگ و اثرانگشت خود برای باز کردن درب استفاده کنید و در صورتی که هیچکدام کار نکنند ، با استفاده از کلید مکانیکی مخصوص میتوانید درب را باز کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید روی لینک خرید قفل الکترونیکی گیتمن کلیک کنید. همچنین اگر مایل نبودید از اثر انگشت استفاده کنید می توانید یک رمز 4 تا 12 رقمی روی آن قرار دهید. تمامی محصولات ما اعم از قفل دیجیتال ، چشمی دیجیتال و… دارای گارانتی 1 تا 3 ساله بوده و از کیفیت بالایی برخودارند. همان‌طور که بیان شد با نصب قفل بدون دستگیره، علاوه بر افزایش امنیت و راحتی، می توان به صورت هم‌زمان از قفل قدیمی خود نیز استفاده نمود.

معرفی محصول قفل هوشمند 117nf alock اثر انگشتی

کاربر تنها کافی است انگشت خود را روی پنل دستگاه بگذارد، سپس با تشخیص صحت هویت فرد، مجوز ورود صادر می‌شود. خرید قفل اچ تی ان یک سرمایه ‌گذاری بلند‌ مدت برای بیشتر محیط‌‌های مختلف اعم از مسکونی، تجاری و اداری است. قفل اثر انگشتی از محبوب ترین محصولات در زمینه قفل دیجیتال درب ضد سرقت می‌باشد. این قفل یک سرمایه ‌گذاری بلند‌ مدت برای بیشتر محیط‌ های مختلف اعم از مسکونی، تجاری و اداری قابل استفاده است. قفل اثر انگشتی از محبوب ترین محصولات در زمینه قفل درب ضد سرقت می باشد.

توصیه می شود اگر دستگیره هوشمند ندارید در اسرع وقت تهیه نمایید تا مشکل جا ماندن کلید پشت قفل، گم کردن کلید یا فراموش کردن کلید را نداشته باشید. لطفا توجه داشته باشید که شرط بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش سری هوشمند، نصب محصول توسط نصاب مورد تایید شرکت می‌باشد. پیشرفت تکنولوژی و آمیخته شدن زندگی بشر با آن شعار اچ تی ان دستگیره هوشمند را میسر کرده است . بهتر است در زمان انتخاب رمز عبور از کلیدهای متوالی یا با الگوی مشخص که امکان به یاد سپاری آنها راحت است اصلا استفاده نکنید. این روزها سراغ هر وسیله‌ای که می رویم یا برای استفاده از هر خدمات یا حساب کاربری آنلاین لازم داریم یک رمز عبور یا پسورد تعریف کنیم تا برای هر بار استفاده با ورود رمز صحیح مجوز دسترسی به ما داده شود. در اصل این روزها به جای ارائه مدارکی مانند شناسنامه که در گذشته برای احرا هویت ما استفاده میشد، این رمزها هستند که نشان از هویت ما دارند و برای احراز هویت استفاده می‌شوند.

با وجود اینکه درب‌های ضد سرقت استاندارد از استحکام بالایی برخوردا هستند؛ اما معمولا قفل‌های ساده و مکانیکی که روی آنها نصب می‌شوند؛ نقطه ضعفی برای آنها محسوب می‌شود. خوشبختانه قفل‌های دیجیتال، با بهره‌گیری از آخرین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده و می‌توانند نقایص قفل‌های مکانیکی را مرتفع کنند. پس اگر برای وروردی ساختمان خود، درب ضد سرقت خریده‌اید؛ برای اطمینان بیشتر و محافظت دقیق‌تر از اموال خود، نصب یک قفل دیجیتال و هوشمند مطمئن روی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • بنابراین با نصب این قفل‌ها روی درب ورودی ساختمان خود می‌توانید قفل درب را قبل از رسیدن به آن، از راه دور باز کنید.
  • همچنین قابلیت نظارت و کنترل از راه دور و غیر مستقیم را داشته باشد.
  • زیرا سارقین نمی‌توانند رد مقابل این قفل‌ها کاری انجام دهند و آسیبی به آن وارد کنند.
  • بنابراین خرید قفل الکترونیکی از نمایندگی‌های اصلی فروش محصولات می‌تواند خریداران را از گزند کلاهبرداران دور نگه دارد.
  • تمامی تنظیمات قفل الکترونیکی درب از جمله معرفی رمز، کارت و اثر انگشت بر روی بدنه داخلی صورت می‌گیرد.
برند های گوناگونی در زمینه تولید و عرضه قفل های دیجیتال فعالیت قفل الکترونیک دارند. هر کدام از انواع این قفل ها شکل ظاهری و مزایای منحصر به فردی دارند. شما می توانید با توجه به نیاز های خود هر یک از انواع این قفل ها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. برند زمانی اهمیت پیدا می کند که پشتیبانی پس از فروش نامناسب محصول خریداری شده شما را از خرید خود پشیمان می‌نماید. معمولا برندهای بزرگی مانند یال و سامسونگ، تمام مراحل نصب و خدمات پس از فروش را به صورت کاملا استاندارد و توسط افراد متخصص نصب خود انجام می‌دهند.

این گروه از دستگیره ها علاوه بر قابلیت استفاده از رمز و کارت، قابلیت تعریف 100 تا 200 نفر اثر انگشت مختلف را نیز دارا می باشند. شما حتی می توانید تمام انگشت های خود، خانواده و یا همکارانتان را به صورت 360 درجه ذخیره کنید و مانند اسکنرهای اثرانگشت موبایل های امروزی به راحتی دستگیره اثر انگشتی را باز نمایید. پس از دریافت، این کلیدهای دیجیتال رمزگذاری شده امکان دسترسی به قفل الکترونیکی را برای مدت زمان از پیش تعیین شده فراهم می کنند.

خوشبختانه پیشرفت فناوری در عصر حاضر به کمک انسان آمده است تا با استفاده از قابلیت‌های خود بتواند امنیت مورد نیاز برای فضاهای مختلف را تأمین کند. البته بیشتر سعی بر منطقه ای نمودن این دفاتر در سطح شهر می باشد تا مراجعه کنندگان در کوتاه ترین زمان به محل مد نظر خود برسند و مشکل خود را مرتفع سازند . البته خدمات قفل الکترونیکی فقط منحصر به دفاتر نبوده و شرکت کارشناسان و متخصصین خود را برای سرویس و خدمات به محل اشخاص اعظام می نمایید تا برای مشتریان خود راحت ترین راه حل را در پیش گیرد . شرکت کارت کلید ایلیا به عنوان تنها نمایندگی قفل الکترونیکی سامسونگ در ایران دارای خدمات پس از فروش بوده و با برخورداری از کارشناسان زبده و توانا خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود امری ثابت و قابل اتکا می کند . حتما توجه داشته باشید که هنگام خرید قفل دیجیتال از نمایندگی مجاز سامسونگ از امتیاز برخورداری از خدمات پس از فروش اطمینان حاصل نمایید . یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که هزینه ارتقاء قفل سنتی خود چقدر است.

قفل دیجیتال ژولیت پرو

اما برعکس اگر آدم باهوشی هستید و دارای یک حافظه خوب بهترین انتخاب برای شما قفل رمزدار درب است. این قفل‌های رمز دار با تعریف رمز منحصر به فرد می‌توانند کاملا امنیت خانه یا محل شما را تامین کنند و هیچ شخص غریبه‌ای نمی‌تواند بدون مجوز از طرف شما وارد محل زندگی یا کاری شما شود. سیستم هوشمند برای منازل , شرکت ها و انواع مکان ها امکان امنیت بیشتر و همینطور تکنولوژی بالاتر را می دهد که همین مسئله سبب سازه سهولت زندگی برای مصرف کنندگان و طرفداران علم روز جهان را به دنبال خواهد داشت . در نتیجه بهتر است هر شخص ، هر چه زودتر برای حفظ حریم زندگی و امنیت در هر نقطه از نظر جغرافیایی از قفل هوشمند استفاده نماید تا در هنگام سفر و یا ترک محل کار یا زندگی نگران امنیت مکان خود نباشد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج