قیمت‌های آتی ایالات متحده در حال حاضر کمی بالاتر است، همه به داده‌های CPI ایالات متحده نگاه می‌کنند

در اینجا نگاهی به عملکرد S&P 500 در هر یک از چهار نسخه آخر داده های CPI می اندازیم (این گزارش ارقام ماه قبل را پوشش می دهد):

  • آگوست: +2.1٪
  • سپتامبر: -4.3٪
  • اکتبر: +2.6٪
  • نوامبر: +5.5٪

شکستن بالاتر از مقاومت خط روند کلیدی، فضایی را برای S&P 500 فراهم می‌کند تا به سمت اوج خود در ماه اوت در 4325 صعود کند، در حالی که شکستن زیر میانگین متحرک 100 روزه، یک عقب‌گردی بزرگ برای خریداران در سقوط احتمالی به سمت پایین‌ترین سطح نوامبر در نوامبر ایجاد می‌کند. 3698 برای شروع.


منبع: https://www.forexlive.com/news/us-futures-slightly-higher-for-now-all-eyes-on-us-cpi-data-20221213/خوش‌بین‌ها در حال حاضر احساس خوش‌بینی بیشتری دارند، زیرا ما به سمت تجارت آمریکای شمالی نگاه می‌کنیم، و قیمت‌های آتی ایالات متحده با شیب ریسک مثبت‌تر – حداقل در حال حاضر – بالاتر می‌رود. با این حال، هیچ چیز مشخص نیست، به خصوص که همه ما منتظر داده های CPI ایالات متحده هستیم که قرار است بعداً در ساعت 1330 GMT ارائه شود.

این‌ها حرکت‌های بی‌ثباتی هستند و می‌توان انتظار داشت که همین حرکت‌ها بعداً امروز دوباره تکرار شود. از ماه گذشته زمان بسیار مهمی برای سهام به خصوص پس از رالی است، زیرا با چالش‌های فنی کلیدی در نمودار مواجه است:

پایین ترین سطح پس از انتشار اکتبر (برای ماه سپتامبر) داده های CPI ایالات متحده بود و در نهایت این بازگشت در مقاومت خط روند اصلی از روند نزولی امسال (خط سفید) متوقف شد. از آن زمان، عقب نشینی در سهام تنها منجر به آزمایش میانگین متحرک 100 روزه (خط قرمز) شده است و بنابراین خطوط ریسک به وضوح قبل از رویدادهای بزرگ این هفته ترسیم شده است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج