قیمت باتری ماشین ارسال رایگان تعویض در محل-مستر انرژی پلاس

قطب های مثبت و منفی این باتری بر عکس باتری های معمول است به همین دلیل فقط باتری اصلی مناسب و قابل نصب بر روی خودروی شماست. غیر از این باتری هیچ باتری دیگری بر روی خودروی قابل شما نیست. به طور متوسط باتری عمری حدود 2 سال یا 40،000 کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری خودرو نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.

ما باتری کهنه شما را به قیمت روز باتری فرسوده کم کرده ایم و این کار هزینه شما را در هنگام خرید باطری پایین می آورد. برای حفظ محیط زیست و صرفه جویی مشتریان عزیز باتری ایراندوست با ایجاد طرح دریافت باتری قدیمی و ارائه باتری جدید راحتی هرچه بیشتری را برای مشتریان فراهم آورده است. لازم به ذکر است که شما میتوانید با تحویل دادن باطری قدیمی تر خود؛ انواع برندهای باتری را ارزان تر خریداری نمایید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. مثلا اگر شما یه باتری ۳.۷ ولت ۴ آمپر با تکنولوژی همین به اصطلاح باتری های خشک تولید کنید، با یه باتری ۳.۷ ولت ۴ آمپر لیتیوم یونی چه فرقی میکنه؟ از نظر میزان خروجی ولتاژ و آمپر. میخام ببینم اگر مثلا من چنتا باتری لیتیوم یونی رو سری و موازی کنم تا به ولتاژ ۱۲ ولت ۱۰۰ آمپر برسم، کدوم یکی بازدهی بیشتری داره.

قیمت باتری ماشین ارسال رایگان تعویض در محل-مستر انرژی پلاس به این ترتیب خیال تان نیز از بابت خرید باتری برای خودروی خود کاملا راحت خواهد شد. تولیدت این مجموعه شامل انواع باطری های خودرو با آمپراژهای متفاوت خودروهای سبک و سنگین و همچنین باتری صنعتی UPS نیز می باشد. 1796 شماره تماس تهران —- الوباتری با هدف ارائه خدمات تخصصی برق و باطری ماشین در سال 1396 تاسیس شده است. همچنين يک فاکتور مهمی که بايد در نظر بگيريد مارکی است که شما انتخاب می کنيد و طراحی باتری جديد شماست. ممکن است در حالی که دو باتری از دو توليد کننده مختلف است هر دو باطری از نوع اسيد سرب باشند ، اما مدت زمان گارانتی و عمر مفید آنها و همچنین کارایی که بر اساس نیاز خودرو شما دارند متفاوت باشد . پس لازمه یک انتخاب درست توجه به فاکتورهای بیشتری است که در ذهن برخی از افراد وجود دارد .

در واقع می‌توان گفت مدت زمان شارژ باطری به قدرت شارژر و ولتاژ باطری بستگی دارد؛ بنابراین ممکن است از چند ساعت تا چند روز طول بکشد. اگر از کابل‌های جامپر استفاده می‌کنید، بهتر است موتور خودرو را بلافاصله پس از شارژ شدن خاموش نکنید بلکه می‌توانید حداقل ۱۵ دقیقه خودرو را روشن نگه دارید تا باطری بتواند به شارژ شدن خود ادامه دهد. همچنین هنگام شارژ کردن باطری ماشین باید مراقب باشید که باطری ماشین را به اندازه کافی شارژ می‌کنید، زیرا در صورت شارژ نکردن باطری ماشین به طور کافی، دوباره باطری ماشین شما خالی خواهد شد. پیش‌تر در تهران یکتا به بحث درباره بهترین باتری ماشین سنگین پرداختیم اما امروز قصد داریم درباره نحوه باتری به باتری ماشین سنگین، باتری به باتری در محل و آموزش باتری به باتری ماشین سنگین صحبت کنیم. یک ترفند برای زمان اضطراری که دیگر راهی برای شارژ کردن باطری ماشین ندارید این است که از آداپتور لپ‌تاپ استفاده کنید. با این حال یادتان باشد ولتاژ نامی آداپتور لپ‌تاپ معمولا در حد ۱۹ ولت است و استفاده از آن برای شارژ کامل باتری کارآمد نیست.

کارخانه نیرو گستران خراسان در شهر مشهد واقع شده است و در زمینه تولید باتری های خودرویی فعالیت می کند. این شرکت اولین تولید کننده باتری سیلد کلسیمی در ایران بوده و در حال حاضر با تولید حدود پانصد هزار عدد باتری در سال تامین کننده اصلی باتری مورد نیاز شرکت ایران خودرو می‌باشد. در صورتی که باتری ماشین مورد نظرتان در قسمت زیر پیدا نکردید به منوی بالای صفحه مراجعه کنید.

در این صورت اگر حتی به مدت چند ماه هم خودروی شما استارت نخورد بعد از متصل کردن کابل منفی به باتری خودرو به راحتی استارت میخورد و مشکلی نیز برای خودروی شما به وجود نمی آید. بله، قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری خودرو اضافه میگردد. شرکت دورا باتری ارس در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود.

باتری اتمی خودرو گلوبال مدل MF 56068

این پوشش ها ، الکترودهای صفحات سربی را تبدیل به رسوب سولفات میکرد و عمر مفید باتری را کاهش میداد. باتری ماشین ها ، باتری سلولس هستند که متشکل از 6 سلول است. هر سلول در باتری سربی ماشین ، از صفحات متناوب تشکیل شده است که از یک شبکه ای متشکل ازآلیاژ سرب (صفحات کاتد) یا پوشیده شده با دی اکسید سرب (آند) می باشد. هر سلول باتری ماشین از محلول اسید سولفوریک ، یعنی الکترولیت پر شده است.

  • در فروشگاه باتری ایراندوست می توانید انواع باتری ماشین و باتری UPS را با بهترین قیمت باطری ماشین بیابید و به آسانی سفارش دهید.
  • تنوع باتری و قیمت آن ها در این فروشگاه شما را قادر می سازد باطری موردنظر خود را متناسب با کیفیت موردنظر و بودجه‌تان بیابید.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه امداد باتری آنتایم است.
  • باید بدانید که شرکت ایراندوست از بهترین کارشناسان انواع باتری ماشین برای مشاوره دادن به مشتریان محترم خود دعوت کرده است.
  • به عنوان مثال برای نصب تجهیزاتی مانند بلندگوهای بزرگ، لامپ های بسیار پر نور و … از جمله مواردی هستند که آمپر مورد نیاز ماشین را بالا برده و نیازمند باطری با آمپراژ بالا برای برق رسانی هستند.
  • این شرکت با بیش از 15 سال سابقه فروش آنلاین باطری، بنیان گذار فروش اینترنتی باطری ماشین نیز می www.mrenergyplus.com باشد.

از منظر قیمت نیز باتری های اسیدی و اتمی با برندهای مختلف قیمت های متفاوتی دارند و نمی توان تعیین کرد که لزوما کدام یک گران تر است. طریقه ی شارژ کردن باتری خودرو رو شما به چه نحوی انجام میدین. چون من شنیدم که باتری به باتری کردن برای ماشین های خاجی مناسب نیست. سلام دوست عزیز در صورتی که قصد استارت زدن به خودرو را برای مدت طولانی ندارید، کابل منفی متصل به باتری را از سرباتری جدا کنید تا باتری خودروی شما در این مدت دیشارژ نشود.

۳۰ دقیقه بعد از توقف شارژ و جداکردن کابل‌ها از باتری ولتاژ باید به ۱۲ ولت رسیده باشد. برای پایانه منفی باید کابل مثلا مشکی را با استفاده از نوار عایق به فلز شارژر که گفتیم منفی است متصل کنید. شارژر به کابل مثلا سبز – لامپ – کابل با رنگ دیگر مثلا زرد – پایانه مثبت باتری. این تمیزکننده‌ها اسید باتری را خنثی کرده و هنگام شارژ باتری و اتصال مجدد پایانه‌ها از بروز مشکل در عملکرد آن جلوگیری به عمل می‌آورد.

باتری ماشین: یک قطعه حیاتی در سلامت خودرو شما

اگر باتری ماشین شما بین 2 تا 5 سال عمر دارد، این می تواند مقصر باشد و ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. شرکت صبا یا همان توسعه انرژی توان تامین کننده باطری خودروسازی داخل کشور می باشد. در حال حاضر تمام خودروهای تولید سایپا در خانواده پراید و تیبا و ساینا و حتی سراتو از باتری های صبا استفاده می کنند. این شرکت تامین کننده باطری های فابریک خودروهای پژو ،سمند، هایما و دیگر خودرو های ساخت ایران خودرو نیز می باشد. در حال حاضر این شرکت برندهای مختلف از این باتری را تولید می کند که برند اصلی خود شرکت در آمپرهای سبک واریان و در آمپرهای سنگین آرمو نام دارد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج