قیمت طلا الگوی توزیع جدیدی را پیش از تورم ایالات متحده تشکیل می دهد

روز جمعه، دلار آمریکا از Prelim UoM Consumer Sentiment دریافت کرد که 66.4 واحد بالاتر از 65.0 امتیاز مورد انتظار بود. رالی دلار آمریکا XAU/USD را مجبور به کاهش دوباره کرد.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

همانطور که از تحلیل‌های من می‌دانید، فلز زرد ممکن است با افزایش ارزش دلار کاهش یابد. اساساً، XAU/USD پس از اینکه NFP ایالات متحده، PMI خدمات ISM و نرخ بیکاری در 3 فوریه 2023 بهتر از حد انتظار بود، نشان دهنده یک حرکت نزولی بزرگتر بود.

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 1858 دلار قرمز معامله می شود. این سوگیری در کوتاه مدت نزولی باقی می‌ماند، زیرا دلار آمریکا قوی است.

قیمت طلا

فردا، ارقام اقتصادی آمریکا می تواند بازارها را متزلزل کند. انتظار می‌رود شاخص قیمت مصرف کننده در مترمربع در ژانویه 0.5 درصد رشد داشته باشد. CPI سالانه می تواند از 6.5٪ به 6.2٪ کاهش یابد، در حالی که CPI اصلی ممکن است 0.4٪ رشد را گزارش کند. تورم بالاتر باید XAU/USD را مجبور به کاهش کند زیرا FED باید به افزایش نرخ ها در جلسات بعدی سیاست پولی ادامه دهد.

تحلیل تکنیکال قیمت طلا: تعصب نزولی

38.2% (1869 دلار) و نقطه محوری 1869 نشان دهنده موانع بالاست. پایین ترین سطح قبلی 1852 دلار به عنوان اولین هدف است. S1 1848 دلاری و 50% (1843 دلار) نیز اهداف نزولی کوتاه مدت را نشان می دهند. با این حال، تا زمانی که زیر خط میانه بالایی (UML) باقی بماند، قیمت می تواند دوباره توسط خط میانه (ML) جذب شود. از نقطه نظر فنی، خط میانه به عنوان یک آهنربا عمل می کند.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد معاملات گزینه های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

از نظر فنی، قیمت خط میانه بالایی چنگال نزولی (UML) را دوباره آزمایش کرد که نشان دهنده مقاومت پویا است. تا زمانی که در زیر آن باقی بماند، XAU/USD باید به پایین‌ترین حد خود نزدیک شود.

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فارکس، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌عنوان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌عنوان معامله‌گر پروپوزال، و به‌عنوان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-forms-new-distribution-pattern-ahead-of-us-inflation/

آیا علاقه مند به یادگیری در مورد ربات های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

المپیک تونس

امروز، شاخص قیمت مصرف کننده سوئیس رشد 0.6 درصدی را در مقابل رشد 0.5 درصدی مورد انتظار گزارش کرد. همچنین پیش‌بینی‌های اقتصادی اتحادیه اروپا بر طلا تأثیر گذاشت. با این حال، داده های تورم ایالات متحده نشان دهنده مهم ترین رویداد هفته است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج