قیمت طلا با پشتیبانی منطقه تقاضا در 1830 دلار، چشم انداز PPI ایالات متحده

شاخص خرده فروشی رشد 3.0 درصدی را گزارش کرد که از رشد 1.9 درصدی پیش بینی شده بود. خرده فروشی اصلی 2.3 درصد در مقابل رشد 0.9 درصدی مورد انتظار افزایش یافت، در حالی که شاخص تولید امپایر استیت بهتر از حد انتظار بود. تولید صنعتی و نرخ بهره‌برداری از ظرفیت، داده‌های ضعیفی را گزارش کردند، در حالی که موجودی‌های تجاری مطابق با انتظارات بود.

همانطور که در نمودار ساعتی مشاهده می کنید، قیمت پس از رسیدن به منطقه تقاضا و S2 هفتگی (1832) بازگشت. با این حال، بازگشت به عقب توسط سطح اصلاحی 50% (1843) متوقف شد و اکنون دوباره به سمت نزول تغییر کرده است.


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-supported-by-demand-zone-at-1830-eying-us-ppi/آیا علاقه مند به یادگیری در مورد ربات های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

قیمت طلا

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد معاملات گزینه های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

اساساً، فلز زرد پس از گزارش تورم بالاتر ایالات متحده در ژانویه نسبت به دسامبر، فروش خود را افزایش داد. XAU/USD نیز به دلیل داده های مثبت خرده فروشی ایالات متحده کاهش یافت. با این حال، زمانی که ریسک بهبود یافته اندکی بر دلار آمریکا تاثیر گذاشت، طلا دوباره بازگشت.

  • XAU/USD در کوتاه مدت یک سوگیری نزولی را حفظ می کند.
  • داده های ایالات متحده باید امروز تعیین کننده باشد.
  • اگر طلا در زیر خط روند نزولی باقی بماند، می تواند نزدیک شود و به پایین ترین سطح خود برسد.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

به دلیل بدتر شدن نرخ بیکاری و تغییر اشتغال استرالیا در اوایل صبح، طلا همچنان کند است.

از نظر فنی، سوگیری علیرغم بازگشت های موقت نزولی باقی می ماند. اکنون، عمل قیمت یک الگوی کانال پایین ایجاد کرده است. بنابراین، تا زمانی که زیر خط روند نزولی باقی بماند، XAU/USD می‌تواند به پایین‌ترین حد خود نزدیک شود.

داده های ایالات متحده می تواند در اواخر امروز تعیین کننده باشد. به همین دلیل نرخ در حال حاضر بلاتکلیف به نظر می رسد. داده های مثبت ممکن است XAU/USD را مجبور کند که حرکت نزولی خود را از سر بگیرد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج