قیمت پوند/دلار آمریکا به بالاترین حد جدید بالای 1.265 پیش از FOMC

از نظر فنی، قیمت GBP/USD پس از آزمایش مجدد خط میانه پایین (LML) چنگال صعودی، یک سطح جدید بالاتر را ایجاد کرد.

قیمت GBP/USD افزایش خود را افزایش داد و اکنون در 1.2637 قرار دارد. افت شدیدتر دلار پس از ارقام تورم ایالات متحده که رقبای خود را تقویت کرد.

اساساً، دلار دیروز از شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده ضربه خورد. شاخص CPI m/m تنها رشد 0.1 درصدی را در ماه می در مقایسه با رشد 0.2 درصدی برآورد شده و در مقابل رشد 0.4 درصدی در آوریل گزارش کرد.

در مقابل، شکست های کاذب و یک الگوی نزولی ممکن است نشان دهنده این باشد که نوسان بالاتر به پایان رسیده است و فروشندگان می توانند دوباره پیشتاز باشند.

CPI y/y به 4.0% رسید، کمتر در مقایسه با رشد 4.1% پیش‌بینی‌شده و بسیار کمتر از رشد 4.9% در دوره گزارش قبلی، در حالی که Core CPI رشد 0.4% را همانطور که انتظار می‌رفت ثبت کرد.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد معاملات خودکار هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران معاملات روزانه هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فارکس، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌عنوان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌عنوان معامله‌گر پروپوزال، و به‌عنوان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns


منبع: https://www.forexcrunch.com/gbp-usd-price-targeting-new-highs-above-1-265-ahead-of-fomc/

انتظار می رود که فدرال رزرو در نشست سیاست پولی ژوئن، سیاست پولی خود را بدون تغییر نگه دارد. کنفرانس مطبوعاتی FOMC، پیش بینی های اقتصادی FOMC و بیانیه FOMC باید نوسانات بالایی را به همراه داشته باشد.

تحلیل فنی قیمت پوند/دلار آمریکا: تعصب قوی صعودی

نمودار قیمت ساعتی GBP/UD
نمودار قیمت ساعتی GBP/UD
جفت ارز بین خطوط میانه و میانه پایین به دام افتاده است. برداشتن سطوح مقاومت فوری، ادامه صعودی را تأیید می کند.

اکنون، تقریباً به خط میانه (ML) رسیده است که نشان دهنده یک مقاومت پویا است. R1 هفتگی 1.2660 نشان دهنده یک هدف صعودی و یک مانع نیز هست.

امروز، تولید ناخالص داخلی بریتانیا 0.2 درصد رشد مطابق با انتظارات را گزارش کرد. با این حال، بازده ساخت و ساز، شاخص خدمات، تولید صنعتی و تولید تولیدی بدتر از حد انتظار بودند.

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.