قیمت GBP/USD پیش از داده های ایالات متحده به پایین ترین سطح می رسد

داده‌های بهتر از انتظارات ایالات متحده در اواخر امروز، این جفت را به پایین‌ترین حد خود برساند. خط میانه چنگال نزولی (ml) به عنوان یک هدف بالقوه دیده می شود. یک افت بزرگتر می تواند با شکست معتبر زیر این پشتیبانی پویا فعال شود.

بعداً، داده های ایالات متحده باید تأثیر زیادی بر جفت GBP/USD داشته باشد. ممکن است PMI تولید فلش از 49.2 به 49.0 امتیاز کاهش یابد که نشان دهنده انقباض بیشتر است، در حالی که انتظار می رود خدمات Flash در 51.5 امتیاز باشد. ارقام خرده فروشی در کانادا می تواند بر دلار آمریکا نیز تأثیر بگذارد.

تحلیل فنی قیمت پوند/دلار آمریکا: افت شدید

قیمت Gbp/USD
نمودار قیمت پوند/دلار آمریکا

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران STP هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

  • داده های ایالات متحده باید عملکرد بالایی را به GBP/USD ارائه دهد.
  • فشار فروش پس از خروج از خط روند صعودی بالاست.
  • یک افت پایین جدید، یک افت بزرگتر را فعال می کند.
از نظر فنی، بازگشت پس از آخرین افت طبیعی بود. همانطور که در نمودار ساعتی مشاهده می کنید، نرخ نتوانست بالای 1.2525 بماند که نشان می دهد حرکت صعودی به پایان رسیده است.

قیمت GBP/USD امروز کاهش یافت و در هنگام نوشتن در 1.2384 معامله شد. به بازگشت موقت خود پایان داده است و به نظر می رسد مصمم به نزدیک شدن به پایین ترین سطح خود است.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر


منبع: https://www.forexcrunch.com/gbp-usd-price-heading-to-new-lows-ahead-of-us-data/

علاوه بر این، PMI خدمات Flash انگلستان از 47.9 به 46.6 واحد کاهش یافت، حتی اگر متخصصان انتظار رشد بالقوه را به 48.3 واحد داشتند.

جفت GBP/USD مقاومتی در 1.2472 پیدا کرد. نتوانسته است به خط میانه بالایی (uml) برسد که خریداران خسته را سیگنال می دهد. خط روند صعودی را خارج کرده و اکنون بسیار سنگین به نظر می رسد.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج