لبه های دلار پایین تر؛ بازه های معاملاتی فشرده جلوتر از CPI، دقیقه فدرال رزرو توسط Investing.com

در جاهای دیگر، شاخص حساس به ریسک 0.1% افزایش یافت و به 0.6655 رسید، در حالی که پایین تر به 133.60 رسید، درست زیر بالاترین سطح یک ماهه، در حالی که معامله گران با انقباض احتمالی فدرال رزرو مخالفت می کنند و کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن، متعهد شده است که به روش فوق العاده آسان ادامه دهد. تنظیمات محرک در مراسم تحلیف او


منبع: https://www.investing.com/news/forex-news/dollar-edges-lower-tight-trading-ranges-ahead-of-cpi-fed-minutes-3053245Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز چهارشنبه کاهش یافت، زیرا معامله گران محتاطانه منتظر انتشار آخرین داده های تورم ایالات متحده هستند که می تواند بر سیاست های پولی آتی فدرال رزرو تأثیر بگذارد.

سررسید ساعت 08:30 به وقت شرقی (12:30 به وقت گرینویچ) است و انتظار می‌رود که در مقایسه با 6.0 درصد قبلی، 5.1 درصد سال به سال کاهش پیدا کند، در حالی که تورم اصلی بسیار مهم، که قیمت‌های نوسان مواد غذایی و انرژی را حذف می‌کند. , احتمالاً بالاتر از , تا تیک زده شده است .

با 0.2% افزایش به 1.0930 رسید و 0.1% بالاتر در 1.2431 در محدوده های معاملاتی تنگ معامله شد.

تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «هر نشانه‌ای مبنی بر اینکه فدرال رزرو به اوج نرخ‌ها نزدیک است – و اینکه در صورت لزوم توانایی کاهش نرخ بهره را خواهد داشت – ریسک مثبت و دلار منفی تلقی می‌شود.»

تصور عمومی این است که قبل از شروع کاهش نرخ بهره در اواخر سال، یک افزایش بیشتر به میزان 25 واحد پایه در چرخه افزایش نرخ خود در ماه مه باقی مانده است.

رئیس بانک فدرال فدرال فیلادلفیا روز سه‌شنبه گفت که احساس می‌کند پایان افزایش نرخ‌ها ممکن است نزدیک باشد، در حالی که رئیس فدرال رزرو نیویورک خاطرنشان کرد که تصمیم‌های بیشتر به داده‌های دریافتی بستگی دارد.

در ساعت 03:05 ET (07:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.2 درصد کاهش به 101.700 معامله شد.

همچنین انتشار آخرین جلسه فدرال رزرو مورد توجه قرار خواهد گرفت، که می تواند تفکر سیاست گذاران را آشکار کند زیرا آنها در ماه گذشته در بحبوحه بحران بانکی نرخ بهره را 25 واحد افزایش دادند.


© رویترز

توسط پیتر پرستار

تمرکز اصلی چهارشنبه بر CPI ایالات متحده در ماه مارس خواهد بود، زیرا معامله گران تلاش می کنند تا حرکت بعدی بانک مرکزی ایالات متحده را بررسی کنند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج