لوازم جانبی موبایل

انتخاب یک گلس برای گوشیتان مهم است و اگر گوشی موبایل خریدید خیلی سریع یک گلس خوب برای گوشیتان نصب کنید تا نمایشگر موبایل شما دچار مشکلاتی نشود. همچنین گوشی که کاور ندارد خیلی بیشتر از دست سر میخورد و ممکن است پرت شود و دچار مشکلاتی شود. لوازم جانبی گوشی موبایل همراه ابزاری هستند که میتوانند به منظور دستیابی به عملکردهای بیشتر از تلفنهای هوشمند مورد استفاده قرار گیرند. بخواهیم یا نخواهیم ما نیز درگیر گرفتن سلفی شده ایم و مونوپاد نیز به یکی از لوازم جانبی موبایل تبدیل شده است.

لوازم جانبی گوشی

همچنین دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت بسیار بالایی در ثبت عکسهای سلفی دارد. رکوردر – voice recorder حتی با وجود توانایی ضبط صدا توسط گوشی های هوشمند نیز به خاطر داشتن کیفیت بسیار بالاتر در ثبت صدا و قابلیت های حرفه ای تر بسیار پر طرفدار هستند. از مهمترین موارد به هنگام کار با گوشی، هنگ نکردن آن بوده و به همین سبب باید به سخت افزار آن خصوصا پردازنده و رم توجه نمایید. چند ده گذشته ضبط صدا به معنای حمل چندین نوار کاست و یک دستگاه نسبتا بزرگ و بد دست بود که کار را برای افراد بسیار سخت می کرد؛ اما در حال حاضر تنها یک میکرو ای دی کوچک توانای ضبط ساعت ها صدای با کیفیت را دارد و شما فقط با خرید یک رکوردر خوب می توانید از بهترین ضبط صدای ممکن را داشته باشید.

خرید گوشی شیائومی

اما بهتر نیست با استفاده از مونوپاد سلفی های با کیفیت تر و از زوایای خاص تری بگیریم؟ تب سلفی فراگیر شده. کابل mhl، از دیگر تجهیزات جانبی است که جهت اتصال گوشی به تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد. در سفرها قطعا برایتان پیش آمده که دسترسی به پریز برق نداشتهاید و نتوانستهاید تا گوشیتان را شارژ کنید. در حالی که برخی از تولیدکنندگان تلفن های همراه همچون اپل، هر ساله تنها تعداد معدودی پرچمدار را معرفی و عرضه میکنند، شرکت های دیگری همچون سامسونگ نیز وجود دارند که بازه ای متغیر از گوشی های رده پایین تا پرچمدار را در هر سال به طرفدارانشان معرفی میکنند.

بررسی گوشی شیائومی

نیز در سایت موجود است و میتوانید بسته به نیاز یکی از آنها را برای گوشیتان انتخاب کنید. در شارژر بی سیم میتوانید بدون نیاز به سیم، گوشیتان را شارژ کنید. دسترسی به پریز برق یا فندکی ماشین همیشه امکان پذیر نمی باشد. یا وجود یک پایه یا یک کیف با پایه تلفن تعبیه شده باعث میشود دستگاه در حالی که از این طریق استفاده میشود به حالت ایستاده باقی بماند. پاوربانک ها به مانند یک باتری یدکی عمل کرده و با اتصال کابل می توانید به شارژ گوشی خود بپردازید. این محصولات با اتصال به سیستم های رایانه ای و نمایشگر ها امکان ارتباط مستقیم با بازی ها و درک هر چه بهتر و لذت بخش تر صحنه های فیلم و بازی توانسته است مخاطبین بسیار زیادی را جذب کند. به عنوان مثال هم اکنون نسخه جهانی فبلت نوت 9 از تراشه اگزینوس 9810 بهره میبرد که قدرتمندترین تراشه سال 2018 و دورهای بود که این گوشی معرفی میشد.

گوشی سامسونگ سری اس

برای مثال با ساعت هوشمند میتوانید به پیامهایتان جواب دهید و همچنین اگر گوشیتان در حال زنگ خوردن بود با استفاده از این گجت دوست داشتی بتوانید به تماس پاسخ دهید. اگرچه ممکن است از لوازم جانبی تلفن همراه برای شخصیسازی دستگاهها بهره ببرید اما میتوانید از آنها برای افزودن قابلیتها نیز استفاده کنید به طور مثال یک پاوربانک پر قدرت به طور قابل توجهی این امکان را به کاربر میدهد تا یک روز پرمشغله را پشت سر بگذارد. این موضوع را نیز میتوان به خاطر سری موفق بلک شارک دانست؛ گوشیهای هوشمندی با طراحی ظاهری جذاب، سختافزاری توانمند، صفحهنمایشی با رزولوشن و نرخ نوسازی بالا و صد البته سیستم خنکسازی مناسب که باعث میشود کاربران برای مدت زمان بسیاری پای بازیهای موبایل بنشینند.

بررسی لوازم جانبی گوشی

گوشی های سامسونگ که از سیستمعامل اندروید بهره میبرند هم از نظر سختافزاری و هم نرمافزاری رقیبی جدی برای سایر تولیدکنندگان گوشی موبایل محسوب میشوند. دوربین دوم یعنی دوربین 5 مگاپیکسلی دستگاه، از لنزی فوق عریض با زاویه دید گسترده 123 درجه بهره می برد. میتوانید با خرید یک کاور مناسب گوشی خودتان، این مشکل را حل کنید. همراه با خرید تلفنهای هوشمند و استفاده مداوم از آن گوشی شما نیازمند شارژ بیشتری خواهد بود پس خرید یک پاوربانک امری حیاتی است.پاوربانکها همانند یک باطری همراه عمل میکنند. جدای از این موارد ساعت هوشمند میتواند نیازهای دیگر شما را برطرف کند و کارهایتان را سادهتر کند. این لوازم شامل پایه نگهدارنده، محافظ لنز گوشی موبایل، کابل و مبدل برق، قطعات یدکی موبایل و تبلت، کیت تمیز کننده و موارد دیگر است. همچنین گوشیهای موبایلی که دارای پشت شیشهای هستند نیز میتوانند از گلس محافظ استفاده کنند.

در بالای بخش پشتی، یک ماژول دوربین چهارگانه به چشم می خورد و هر چهار دوربین در یک قاب و در زیر یک شیشه محافظ قرار گرفته اند. این ساعتها دارای انواع مختلفی هستند و بسته به انتخاب و میزان مبلغی که میخواهید پرداخت کنید، میتوانید یکی از آنها را خریداری و استفاده کنید. این گوشی هوشمند، همان چیزی است که با بودجه پایین خود میتوانید به سراغش بروید. لازم به ذکر است که گلس گوشی موبایل تنها میتواند به نمایشگر قدرت بیشتری دهد و ۱۰۰ درصد مانع شکستن نخواهد شد. گلس گوشی موبایل نیز یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید گوشی باید سریعا نصب کنید تا از شکستن نمایشگر گوشی جلوگیری شود. کاورهای گوشی در بازار به شدت زیاد هستند و طراحان سعی داشتهاند تا با تولید چنین قاب و کاورهایی خریداران را به سمت خرید بکشانند. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

همان طور که می دانید گوشی های سامسونگ در بازار همه کشورها طرفداران بسیاری دارند. واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمیکند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپتاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرفشویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاههای الکترونیکی دیگر را تولید میکند. تامین انرژی گلکسی اس20 بر عهده یک باتری موبایل 4000 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی Galaxy S20 Ultra به نظر کوچک می آید، ولی نمایشگر این دستگاه کوچکتر است. یک گوشی هوشمند میان رده است که توسط شرکت سامسونگ طراحی و تولید شده؛ این تلفن در ابتدا برای شرکت مخابراتی تلفن همراه ژاپنی” NTT DoCoMo” در پاییز سال ۲۰۱۳م تولید شد.

موبایل شیائومی

شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام میدهد و در حال حاضر، تولید کنندهی اصلی صفحات نمایش گوشیهای هوشمند فونر بهترین فروشگاه اینترنتی در دنیا است. فروشگاه لوازم جانبی موبایل ایمانی (دارای نام تجاری ایمانی شاپ) با سابقهای بیش از 15 سال؛ با واردات لوازم جانبی اکثر برندهای تولید کننده گوشی موبایل و تبلت همچون سامسونگ، اپل، هوآوی، ال جی، سونی، نوکیا و غیره از کشورهایی مانند چین، تایوان، هنگ کنگ، ویتنام و امارات متحده عربی با حذف واسطههای فراوان، نیاز هموطنان عزیز را با خدمات پس از فروش معتبر، کیفیت تضمین شده و قیمتی استثنائی تامین مینماید. سامسونگ شروع به تولید انبوه انواع گلکسی و مشتقات آن مخصوصا برای ارسال آن به آمریکا کرد. اولین تلویزیونهای هوشمند سامسونگ در سال 2007 با نام smart LED TV به بازار عرضه شده و سه سال بعد، در سال 2010 نیز اولین تلویزیون 3 بعدی و HD سامسونگ رونمایی شد. داشتن ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی خوب باعث میشود یکسری ویژگیهای اضافی را همیشه همراه داشته باشید و بتوانید از قابلیتها و تکنولوژی این گجتها نیز استفاده کنید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج