لوله فلکسیبل قیمت لوله فلکسی تولید کننده

پوششی محافظ با سطح مقطع گرد که عموماً با سیمی فلزی به صورت مارپیچ شده و دارای انعطاف بالا را لوله فلکسیبل یا لوله خرطومی گویند. مهم‌ترین استفاده‌ها از لوله‌های خرطومی در صنعت و ساختمان‌سازی بوده و عضوی جدا ناپذیر در سیستم برق و تهویه هوای ساختمان است. تنوع در جنس، متریال ساخت، لایه‌ها و سایز موجب امکان به‌کارگیری از لوله فلکسی در انواع ساختمان مسکونی، صنعتی، اداری، تجاری و آزمایشگاهی شده است. لوله فلکسیبل که نام دیگر آن لوله خرطومی فلزی است یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است که برای محافظت از سیم ها و کابل‌ها در پروژه‌های عمرانی استفاده می‌شود. به عبارت دیگر لوله‌های فلکسیبل، لوله‌هایی بلند، انعطاف‌پذیر و سبک وزن هستند که از آسیب رسیدن به کابل‌ها جلوگیری می‌کنند.

گروه صنعتی اتا پایپ

هرچند که این لوله‌ها قابلیت روکار دارند اما بهتر است که به صورت توکار استفاده شوند تا طول عمر بالاتری داشته باشد و در برابر فشارها و عوامل بیرونی در امان باشد. همچنین قبل از خرید و استفاده از این لوله‌ها باید از اندازه و سایز آن اطمینان داشته باشید. شرکت آریا هوشمند توجه ویژه‌ای به حقوق کارفرمایان داشته و علاوه بر خدمات ، پشتیبانی‌های خود را به‌موقع ارائه کرده و همچنین فروش کالاها را با ضمانت‌نامه و گواهی اصالت کالا انجام می‌دهد. این شرکت از متخصصان صنعت IT بیش از 12 سال است که فعالیت خود را درزمینهٔ نصب و راه‌اندازی سیستم‌های دوربین مداربسته ( پاناسونیک و پارس بین) و سیستم های هوشمند آغاز نموده است. و همچنین یا بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن و دانش فنی متخصصان و دارا بودن چندین دپارتمان تخصصی ( از جمله تامین، توزیع و مونتاژ قطعات دوربین مداربسته) آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد .

جنس این لوله‌ها از فلز گالوانیزه است که می‌تواند فشار حداکثری را تحمل کند. این لوله‌ها در سایزهای استاندارد 11، 13، 16، 21، 25، 29، 36، 42، 48 میلی متر موجود می‌باشد که باید طبق نیاز و کاربرد موردنظر انتخاب شود. حضور چند ساله در بازار لوازم الکتریکی، شناخت کامل از بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم. نوع اتصال آنها به لوله ها به شکلی انجام می شود که اگر به هر طریقی لوله های فلکسی برق تحت کشش قرار گرفت به راحتی از محل اتصالات یا همان گلند ها جدا نشوند. همچنین، این لوله‌ها بر خلاف مقاومت در شرایط مختلف آب و هوایی، در برابر ضربات سنگین مقاوم نیستند و به شما پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از ضربات سنگین از کابل‌های فلزی استفاده کنید. کابل‌های دوربین های مداربسته، کابل‌های مخابراتی و هر نوع کابلی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند نیاز به یک پوشش قوی دارند تا در مقابل آسیب‌های مختلف مقاوم باشند و به راحتی خراب نشوند.

انواع لوله فلکسی و قیمت خرید لوله خرطومی سیستم تهویه

به همین منظور باید از ابزارآلاتی نظیر لوله های فلکسیبل استفاده کنیم تا از هرگونه آسیب نظیر گرمای شدید، رطوبت و حتی خوردگی که ممکن است کابل ها و سیم ها را تهدید کند جلوگیری به عمل آوریم. در واقع این موارد را نمی توان جزو برتری این لوله ها نسبت به لوله فولادی در نظر گرفت. منعطف بودن لوله فلکسی برق باعث می شود تا کلیه تغییر جهت های ضروری را در مسیر سیم کشی برق ایجاد کنید. به طور کلی سایز و اندازه های لوله برق متناسب با تعداد و مقطع سیم ها و کابل هایی که در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد، لوله فلکسی تعیین می شود.

لوله فلکسیبل قیمت لوله فلکسی تولید کننده تولید در سایزهای “3 الی “24 به بازار داخلی و همچنین بازارهای خارجی ارسال نماید. لوله خرطومی فلکسیبل (لوله شلاقی) در دو نوع روکش دار و بدون روکش و در سایزهای 9، 11، 13، 16، 21، 25،29، 36، 42، 48، 52، 63، 75 میلی‌متری عرضه می گردد و جهت لوله کشی برق ساختمان، برق صنعتی، کابل‌کشی دوربین مداربسته و … استفاده می‌شود. باید در نظر داشت که متناسب با نوع پروژه و اندازه و وزن کابل‌ها سایز لوله فلکسیبل را انتخاب کرد. کانال فلکسیبل یا لوله فلکسیبه دلیل انعطاف پذیری فوق العاده، قیمت های بسیار مناسب همراه با کیفیت های بالا، انبارداری آسان و … بدیهی این شرکت در کمترین زمان ممکن کانال های خرطومی فلکسیبل برای دستگاه های داکت اسپیلت، کانال فلکسیبل، لوله های فلکسی و ….

راه تشخیص دوربین مداربسته اصلی از تقلبی

طیف گسترده ای از سیستم های لوله کشی انعطاف پذیر فلزی و غیر فلزی برای محافظت از نفوذ کابل های آسیب پذیر طراحی شده است. به طور خاص برای محافظت کابل های مورد استفاده در دوربین های مدار بسته و شبکه کاربرد دارد. وجود مجرای مایع برای سیستم هایی که تحت تأثیر آب و هوا هستند، مانند بارش باران سیل آسا، که می تواند به سیم کشی و تجهیزات آسیب برساند، ویژگی جالب طراحی های جدید است. از لوله‌های فلکسی ساخت شرکت رهورد خراسان برای محافظت سیم و کابل‌ها در تمامی تأسیسات الکتریکی مرطوب و دارای گرد و غبار، سیستم‌های روشنایی، محافظت از فیبر نوری، کف و سقف کاذب، سیستم‌های مداربسته، اتصال بین ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه می‌توان استفاده کرد.

  • لوله خرطومی فلکسیبل فلزی مستحکم از جنس فلز فشرده ساخته شده و در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود.
  • به عبارت دیگر لوله‌های فلکسیبل، لوله‌هایی بلند، انعطاف‌پذیر و سبک وزن هستند که از آسیب رسیدن به کابل‌ها جلوگیری می‌کنند.
  • همچنین یک نوع از لوله فلکسی، لوله انعطاف پذیر بافته شده با روکش فلزی است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج