لیست 15 تا از بهترین آموزشگاه های کنکور در تهران آدرس + ️

اگر دانش آموز برنامه ریزی درسی مشخصی دارد یا در موسسه کنکور خاصی ثبت نام کرده باید سعی کند در کلاس کنکوری ثبت نام کند که پیشروی مباحث آن مطابق با برنامه درسی او باشد. در این حالت اثر یادگیری در کلاس درس را به طور مستقیم می توان در آزمون خود ببینند. آنچه که از کلاس های کنکور انتظار می رود این است که درصدهای شما بالاتر از زمانی باشد که از کلاس استفاده نمی کردید.

از نگاه دانشجویان، قدرت بیان فوق العاده استاد رضوی و پوشش ۱۰۰ درصدی تمامی سرفصل‌ها، نکات و تست‌ها، ویدیوهای این دروس را به بهترین ویدیوهای آموزشی رشته مهندسی کامپیوتر تبدیل کرده است. آموزشگاه کنکور هشترودی با بیش از 20سال سابقه در امر آموزش و مشاوره وبهره گیری از اساتید مجرب ،بامجوز رسمی ازوزارت آموزش و پرورش در زمینه کلاس های کنکوروتقویتی در رشته های انسانی،ریاضی، وتجربی،زبان وهنرتوانسته رضایت دانش آموزان را در تمام مقاطع تحصیلی بدست آورد. پکیج‌های این موسسه شامل تعدادی دی وی دی و کتاب‌های کار انتشارات حرف آخر است. دی وی دی‌‌ها شامل آموزش به صورت تصویرسازی هستند و کتاب‌ها از الگوها و سوالات تستی تشکیل شده‌اند. داوطلبان پس از مشاهده دی وی دی‌ها به سراغ حل تست و یادگیری الگوها می‌روند. دانش‌آموزان برای مشاهده لیست قیمت محصولات حرف آخر می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

در این مقاله نکاتی را در زمینۀ روش تدریس کنکور، برای معلمان خصوصی که قصد تدریس در حوزۀ کنکور درس جت دارند، بیان کرده‌ایم. آموزش کنکور از چندین جنبه اهمیت دارد؛ داوطلبانی می توانند در کنکور موفقیت آمیز عمل کنند که از آموزش کنکور با کیفیتی استفاده کنید. از طرفی اموزش کنکور باید توسط افراد و اساتید با تجربه آموزش داده شود. و در رابطه با اینکه چگونه فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی کنکور را شروع کنید و یا گسترش دهید مطالبی ارائه شده است.

  • سعی کنید حداقل تست های کنکور 10 سال قبل را برای آن درس به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید و نکات کنکوری آن را استخراج نمائید.
  • بعد از چند مرحله تست پوششی زدن حتی می توان کل تست های یک منبع در آن فصل را به صورت یکجا حل کرده بعد از آن حتی می توان تست ها را به صورت مجموعه ای زد مثلا در فیزیک فصل حرکت، فشار و گرما را باهم تست زد یا فصول 1 تا 5 زیست.
  • ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.
  • فیلم های آموزشی کنکور یکی از منابعی است که می تواند شما را برای کنکور سراسری آماده کند.
  • استاد جعفر رنجبرزاده دبیر درس دینی کنکور را در سطح بسیاربالا برای کنکور از دینی دهم بررسی می کند و به ذکر تمام نکات کنکوری درس دینی می پردازند.

لیست 15 تا از بهترین آموزشگاه های کنکور در تهران آدرس + ️

چرا که طبق قوانین، تأثیر قطعی معدل درکنکور باید در صورتی اعمال شود که امتحانات سه سال آخر دبیرستان به صورت نهایی برگزار شود. منبع سوالات بیشتر به کتاب‌های سه صنف آخر یعنی دهم، یازدهم و دوازدهم می‌رسد و موضوعات سؤال‌ها به دو بخش عمده سیاسی و اجتماعی تقسیم شده‌است. دفترچه اول که شامل سوالات دروس عمومی و مشترک بین همه رشته هاست و دفترچه سوالات اختصاصی که با توجه به دروس محتلف هر رشته، شامل دروس تخصصی هر رشته می‌باشد.

در صورت وجود هر گونه تنشی در میان پرسنل آموزشگاه، عملگرد و وجه مجموعه تحت تاثیر قرار می گیرد. والا من ریاضی20% بودم اما با روش های استاد حیدری خیلی خوب تست میزنم یه جلسه همایش رایگان نیم سال اولشون روز جمعه خیلی خوب و اینا. زیست یا شیمی + فیزیک یا ریاضی + عربی – زبان یا دینی – ادبیات که برای روزهایی که مهمانی دعوت شده ایم یا بیماریم مناسب است. البته ناگفته نماند کسی که پایه درسی خوبی دارد به علت تسلط کافی روی دروس می تواند تمامی تست های آن منبع را به یکباره و در زمان کم حل کند و برای تست های پوششی از منبع قوی تری استفاده کند.

دانش آموزان مختلف سطح دانش و یادگیری متفاوتی دارند و هر کدام در مدرسه مختلفی تعلیم دیده اند پس یک آموزشگاه خوب باید به این نکته به خوبی دقت کند. قطعا اگر همه دانش آموزان شرکت کننده در کلاس در یک سطح درسی مشابه باشند دبیر این امکان را دارد که با سرعت مناسب مطالب درسی را در کلاس آموزش دهد. اما اگر سطح درسی دانش آموزان از ضعیف تا متوسط متفاوت باشد باید در کلاس هایی شرکت کنید که مخصوص داوطلبان با پایه و تراز بالا است. در حقیق دانش آموزان با شرکت در کلاس با سطح نامناسب خود، وقت و انرژی و انگیزه خود را هدر می دهند و از نتیجه مطلوب خود دور می شوند. اما قبل از هر چیز دانش آموزان و والدین آن ها که خواستار این کلاس ها هستند باید به پرسش های زیر پاسخ دهند تا دید کلی و هدف خود از شرکت در این کلاس هارا داشته باشند.

در این روش نباید تست ها را به صورت مضربی بزنیم چون تست ها از ساده به سخت چینش شده اند و به همین علت اهمیتعلامت دار کردن تست ها دو چندان میشود. چون در این صورت به علت وسواس مطالعاتی زیاد، زمان کافی برای حل تست نخواهیم داشت. علاوه بر آن سر و کله زدن با تست ها بیشتر از مطالعه چند باره درسنامه برای فرد مفید است. اهداف و چشم‌اندازهای استادبانک تنها به معرفی معلمان خصوصی محدود نمی‌شود به همین دلیل یکی از دغدغه‌های همیشگی تیم استادبانک، کمک به افزایش دانش معلمان در زمینۀ تدریس خصوصی و گروهی نیز بوده است.

آموزش جامعه شناسی ۳ – پایه دوازدهم علوم انسانی

کدام موسسه را برای آموزش کنکور انتخاب کنیم؟ کدام موسسه بهترین منابع را در اختیار ما قرار می‌دهد؟ این سوالات موجب ایجاد استرس مابین دانش‌آموزان می‌شود و بازدهی آن‌ها را کاهش می‌دهد. حرف آخر در هر شرایطی با دانش‌آموزان و داوطلبان همراه است و آن‌ها را تا رسیدن به بهترین رتبه کمک می‌کند. ما در این مطلب به شما توضیح می‌دهیم که چرا موسسه و تیم حرف آخر به یک موسسه آموزش کنکور متمایز در کشور تبدیل شده است. کلاس های کنکور از مهم ترین ابزارهای کسب نتایج برتر در کنکور هستند و افرادی که از بهترین کلاس های آموزشی استفاده می کنند جایگاه ویژه ای در بین قبول شدگان نهایی کنکور سراسری دارند.

یادگیری نوین

البته در میان هزار نفر اول کشور، معدود داوطلبانی هم هستند که در یک درس نمره خوبی کسب نکرده اند. به همین دلیل اغلب ویدیو های آموزشی کنکور به نسبت ارزش آن از هزینه های بالایی برخودار است. به همین دلیل است که اغلب دانش آموزان نمی توانند فیلم های آموزشی کنکور را با کیفیت بالا تهیه کنند.

تحقیق و پرس و جو از رتبه برترهای سال گذشته و یا مشاوران با تجربه در این زمینه می تواند به شما در انتخاب این منابع کمک کند. حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی انقلاب اسلامی پیش از برگزاری کنکور 1400 یکسری مصوبات را به مجلس ارائه نمود. پس از ارزیابی ها و اخبار متفاوت درباره تصویب این مصوبات، با اعلام رئیس سازمان سنجش، تغییرات پیشنهادی شورای انقلاب …

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج