معاملات آتی نانو اتر به تغییر در بازار مشتقات کریپتو ادامه می‌دهد


معاملات آتی Nano Ether اکنون بدون کمیسیون* در NinjaTrader بدون کارمزد داده بازار و اسپردهای کمتر از 25 دلار در روز در دسترس است. معامله گران آتی در حال حاضر دو محصول آتی در اندازه نانو دارند که نشان دهنده محبوب ترین ارزهای دیجیتال موجود است: بیت کوین و اتر.

به طور رسمی دوشنبه 29 ام. معاملات آتی Nano-Ether که در آگوست 2022 معرفی شد، تجربه مزایای معاملات آتی را در این بازار ارز دیجیتال هیجان انگیز برای معامله گران خرده فروشی و HODL’ers کریپتو آسان تر از همیشه می کند.

چرا معامله گران کریپتو از آینده نانو اتر هیجان زده هستند؟

  • قراردادهایی که به طور خاص برای تاجر منفرد طراحی شده اند. بسیاری از محصولات ممکن است گران قیمت باشند و برای معامله گران خود هدایت شونده “اندازه مناسب” نیستند. با این حال، قراردادهای آتی نانو اتر با در نظر گرفتن معامله گر فردی طراحی شده است. این قرارداد نوآورانه با تنها 1/10 اندازه اتر، راهی مقرون به صرفه برای ورود به بازار آتی کریپتو با کاهش ریسک مالی قابل توجهی ارائه می دهد.
  • آیا می خواهید فروشنده شوید؟ سپس یک معامله گر واقعی باشید. قیمت اتر بالا و پایین می‌رود… بی شباهت به هر چیز دیگری نیست. اگر دائماً اتر لانگ مصرف می‌کنید – و نمی‌توانید فقط اتر را کوتاه کنید وقتی فکر می‌کنید قیمت ممکن است کاهش یابد – نیمی از فرصت معاملاتی را از دست می‌دهید. قراردادهای آتی نانو اتر به شما این امکان را می دهد که بر اساس ارزیابی خود از حرکت قیمت آتی، بازار را به سرعت و به راحتی کوتاه کنید. اوه، و قراردادهای آتی بر خلاف برخی از کلاس‌های دارایی دیگر الزامات تراز معاملاتی ۲۵۰۰۰ دلاری، قانون روند صعودی، و محدودیت‌های فروش کوتاه ندارند.
  • معامله گران آتی در مورد پوشش ریسک می دانند، و شما نیز باید. معامله گران باتجربه مفهوم استفاده از قراردادهای آتی برای پوشش یا “بیمه” کردن موقعیت موجود را درک می کنند. اگر اصلاً صاحب اتر هستید، درک این مفهوم را به خودتان مدیون هستید. به عنوان مثال، فرض کنید فکر می‌کنید قیمت‌های اتر در کوتاه‌مدت کاهش می‌یابد و می‌خواهید از موقعیت فعلی خود (یعنی اترهایی که قبلاً در اختیار دارید) در برابر افت قیمت محافظت کنید، می‌توانید معاملات آتی نانو اتر را بفروشید – یا کوتاه‌تر بروید. ارزش این موقعیت آتی کوتاه در صورت کاهش ارزش موقعیت اتر اساسی افزایش می یابد. بنابراین، قراردادهای اتری که می فروشید به عنوان بیمه عمل می کنند. خیلی باحاله درسته؟
  • معامله گران آتی از اهرم به نفع خود استفاده می کنند. معاملات آتی با حاشیه معامله می شود که در اصل سرمایه قرضی است. این قدرت خرید شما را تقویت می کند و به شما امکان می دهد تا موقعیت های بزرگتر را با پول نقد کمتر معامله کنید. عکس را از اینجا دریافت کنید؟ به همین دلیل است که معامله گران آتی عاشق اهرم هستند.
  • وقتی بازی می کنید، چه کسی مراقب پشت شماست؟ بنابراین، در اینجا یک بررسی واقعیت وجود دارد – خرید و فروش دارایی واقعی اتر یا هر ارز دیجیتال دیگر تنظیم نمی شود. در یک بازار تنظیم شده یا بورس اوراق بهادار انجام نمی شود. با این حال، معاملات آتی نانو اتر یک محصول تنظیم‌شده است که در بورس تنظیم‌شده معامله می‌شود و توسط کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نظارت می‌شود. CFTC نزدیک به 50 سال است که بر معاملات آتی نظارت داشته است. اهداف این سازمان شامل ارتقای بازارهای رقابتی و کارآمد و محافظت از سرمایه گذاران در برابر دستکاری، شیوه های تجاری سوء استفاده و کلاهبرداری است.
  • همه معامله گران قیمت – دوره یکسانی را مشاهده می کنند. قیمت گذاری به طور کلی به عنوان یک تابع مرکزی از یک بازار کارآمد در نظر گرفته می شود. اما قیمت گذاری چیست؟ این به عنوان تعیین قیمت منصفانه برای یک دارایی یا کالا تعریف می شود. هر چیزی که در صرافی های غیرمتمرکز معامله می شود نمی تواند این سطح از شفافیت را ارائه دهد. از سوی دیگر، بازارهای آتی متمرکز و تنظیم‌شده ذاتاً شفاف هستند و قیمت‌های پیشنهادی و درخواستی یکسانی را به همه فعالان بازار در سراسر جهان به طور همزمان ارائه می‌کنند. همه کسانی که معاملات آتی نانو اتر را انجام می دهند، شرایط بازی برابری دارند.
  • معاملات آتی به معنای “صندوق ویژه” است. به عبارت دیگر، پول شما امن است. – همانطور که قبلاً ذکر شد، تجارت در معاملات آتی نانو اتر توسط کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) تنظیم می شود که بیش از 50 سال بر معاملات آتی نظارت داشته است. این بدان معناست که قراردادهای آتی نانو اتر فقط یک محصول تنظیم شده نیستند که در یک بورس تنظیم شده به نام مشتقات کوین بیس معامله می شوند. با این حال، الزامات نظارتی اضافی نیز وجود دارد که برای محافظت از معامله گر آتی طراحی شده است. یکی از مهمترین آنها این واقعیت است که مقررات CFTC نیاز به سرمایه مشتری از وجوه یا موقعیت های کارگزار آتی تفکیک شود یا به عبارت دیگر در حسابی جداگانه نگهداری شود. این تفکیک تضمین های اضافی در رابطه با وجوه مشتری فراهم می کند.

معاملات آتی نانو اتر با NinjaTrader

اگر در حال حاضر یک معامله گر معاملات آتی هستید و تمایل دارید تا حدس و گمان ارزهای دیجیتال را آزمایش کنید، آتی نانو اتر ممکن است همان چیزی باشد که باید در آن غوطه ور شوید. حساب آتی NinjaTrader خود را باز کنید و معاملات آتی Nano Ether را بدون کمیسیون و با حاشیه های کمتر از 25 دلار در هر قرارداد شروع کنید.

NinjaTrader از بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و با کاربری آسان، تخفیف های کمیسیون بالا و پشتیبانی درجه یک پشتیبانی می کند. استفاده از NinjaTrader همیشه برای نمودارهای پیشرفته، بک تست استراتژی و شبیه سازی معاملات بدون ریسک رایگان است.

* کارمزد مبادله 0 دلار. 10، هزینه مسیریابی 0 دلاری را سفارش دهید. 15 و هزینه NFA 0 دلار. 02 همچنان اعمال می شود.


منبع: https://ninjatrader.com/blog/nano-ether-futures-continue-the-crypto-derivatives-market-shift/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج