معرفی انواع تجهیزات شبکه هزارسوی شبکه-امن باش

آن‌ها امکان ترجمه بین فناوری‌های شبکه مانند اتصال سیستم باز و پروتکل کنترل انتقال / پروتکل اینترنت (TCP / IP) را فراهم می‌کنند. به همین دلیل، درگاه‌ها دو یا چند شبکه مستقل را به هم متصل می‌کنند و هرکدام با الگوریتم‌های مسیریابی، پروتکل‌ها، توپولوژی، سرویس نام دامنه و روش‌ها و سیاست‌های مدیریت شبکه این کار را انجام می دهند. این تجهیزات بر اساس امواج رادیویی، مادون قرمز و مایکروویو عمل می کنند. تجهیزات وایرلس در لایه فیزیکی ساختار شبکه پیاده سازی می شوند.

تجهیزات شبکه پسیو عملکردشان بدون نیاز به اتصال به برق انجام می شود و تجهیزات فعال شبکه برای کار کردن نیاز به جریان برق دارند. حال در ادامه به معرفی مهمترین “انواع تجهیزات شبکه” پسیو و اکتیو در نگهداری شبکه خواهیم پرداخت. از مهم ترین ویژگی هایی که تجهیزات شبکه غیر فعال دارند، غیر قابل برنامه ریزی بودن آن ها می باشد. فروش تجهیزات شبکه از نوع پسیو با این هدف انجام می شود که تجهیزات اکتیو شبکه به راحتی پیکربندی شوند. در این قسمت شما را با انواع تجهیزات شبکه غیر فعال و کاربرد های آن ها آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید. انواع مختلفی از تجهیزات شبکه را می‌توان در مراکز داده ابری استفاده کرد.

مودم های ADSL یکی از راه های ساده و پرکاربرد برای اتصال به اینترنت است. شرکت انفورماتیک ماهان فعالیت خود را از سال 1387 با حضور متخصصـــــــــان برتر حوزه امنیت و شبکه آغاز نموده است. هاب USB تعداد درگاه‌های ورودی بیشتری را در اخیتار شما قرار می‌دهد و دارای یک پورت خروجی می‌باشد. از طریق درگاه خروجی، USB را به سیستم خود وصل می‌کنید و دیگر از این به بعد می‌توانید به تعداد پورت‌های هاب، دستگاه به سیستم خودتان متصل نمایید. در زمان افت سیگنال و کاهش سرعت از آنتن بیسیم استفاده می‌شود به این دلیل که فاصله بین امواج فرستنده و گیرنده افزایش می‌یابد.

کابل فيبر نوری

معرفی انواع تجهیزات شبکه هزارسوی شبکه-امن باش خرید تجهیزات شبکه اولین قدم برای ایجاد یک شبکه ایمن، پر سرعت و قدرتمند است. به همین علت باید بدانیم این محصولات را چطور و بر چه اساسی انتخاب کنیم. یکی از مهم ترین نکات در خصوص خرید وسایل مربوط به شبکه را می توان عرضه تجهیزات شبکه به سراسر کشور دانست. با خرید از رادین سیستم قادر خواهید بود تا در تمامی شهرهای کشور محصولات مورد نظر خود را دریافت کنید.

تفاوت تجهیزات فیبر نوری و کابل مسی در شبکه

به کابلی که مجهز به سوکت RJ45 است، (هر استانداردی) پچ کورد می گویند. ارتباطات بین دستگاه های بی سیم با یکدیگر، اتصال شبکه های سیمی به بی سیم را فراهم http://amnbash.ir می کند . از مسیر یاب برای پیدا کردن بهترین و کارآمد ترین مسیر ممکن، برای ارسال و دریافت بسته های اطلاعاتی استفاده می شود. سوییچ دستگاهی است که گره های موجود در شبکه از نوع توپولوژی ستاره ای را، به یکدیگر متصل می کند. رک شبکه برای نگهداری و محافظت از سوییچ‌ها و روترها استفاده می‌شود.

  • در ساده‌ترین شکل، شبکه peer-to-peer هنگامی ایجاد می‌شود که دو یا چند رایانه شخصی به هم متصل شده و منابع را بدون عبور از یک رایانه جداگانه از سرور به اشتراک بگذارند.
  • این تجهیزات شامل تجهیزات اکتیو شبکه و تجهیزات پسیو شبکه می باشد.
  • تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان است.
به طور کلی برای یک شبکه بزرگ به باندهای 5 گیگاهرتزی و برای یک شبکه کوچک، به باندهای 2.4 گیگاهرتزی نیاز خواهید داشت. از یک هاب می‌توان هم برای داده‌های دیجیتال و هم برای داده‌های آنالوگ استفاده کرد، به شرطی که تنظیمات آن پیکربندی شده باشد تا برای قالب بندی داده‌های ورودی آماده شود. به عنوان مثال، اگر داده‌های ورودی در قالب دیجیتال باشند، هاب باید آنها را به صورت بسته انتقال دهد. با این حال، اگر داده‌های ورودی آنالوگ باشند، هاب آن را به صورت سیگنال منتقل می‌کند. هرآنچه از دنیای شبکه می خواهید در “بانک فیبر نوری و شبکه” خواهید یافت… آنتن بی‌سیم برای زمان افت سیگنال و کاهش سرعت به دلیل افزایش فاصله بین امواج فرستنده و گیرنده کاربرد دارد.

کارت صدا Lynx مدل LynxTWO-A

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج