معرفی Magic Trend جلد 2. – سایر – 23 دسامبر 2022

● روی هر نمودار MT5 در تمام بازارها کار می کند.

مشخصات فنی

●نمایش قدرت روند – قوی یا ضعیف بودن روند را نشان می دهد. بیشترین فرصت‌های سودآور و پرنوسان زمانی اتفاق می‌افتند که قدرت روند قوی باشد.

●نمایش اطلاعات حساب و نماد – نام حساب، نام کارگزار، نوع حساب، سطح حاشیه، موجودی، حقوق صاحبان سهام، سود باز، تاریخ و زمان سرور، زمان محلی، و گسترش نماد را نمایش می دهد.

این نشانگر پیشرفته و ممتاز برای Magic Trend، یک اندیکاتور رایگان است. دارای 3 سیگنال خروجی است که توسط شرایط مختلف بازار هدایت می شوند. این نشانگر دارای عملکرد دوگانه ای است که به عنوان یک نشانگر و در عین حال کاربردی است.

1] NewYorkSessionOpenServerTime پارامتر = زمان کارگزار وقتی جلسه نیویورک باز می شود … برای دقت آن را با زمان محلی خود جایگزین نکنید، مبادا ساعت محلی شما = زمان سرور!!!


منبع: https://www.mql5.com/en/blogs/post/751310

●3 سیگنال خروجی 1) میانگین حرکت آهسته با تغییر رنگ – MA دارای تغییر رنگ بدون رنگ آمیزی است که آن را برای سیگنال های ورودی عالی می کند.

1]زمانی که Fast و Slow MA سبز شد، موقعیت خرید را باز کنید و از موقعیت خارج شوید/موقعیت خود را طوری تنظیم کنید که حتی وقتی MA سریع به سفید/قرمز تبدیل شود. برای تجارت فروش برعکس عمل کنید.

می‌توان از بسیاری از استراتژی‌ها استفاده کرد، اما اینها نکات استراتژی هستند که می‌توانید هنگام آزمایش اندیکاتور روی تستر استراتژی رعایت کنید.

● کاربر پسند – ساده و آسان برای استفاده.

3) هشدارهای جادویی – اینها هشدارهایی برای سیگنال های خرید و فروش هستند که می توانید از آنها برای تأیید سوگیری جهت خود استفاده کنید.

2]هنگامی که یک Fast MA سبز از روی یک MA Slow سبز عبور کرد، یک موقعیت خرید باز کنید و زمانی که MA آهسته سفید/قرمز شد از آن خارج شوید. برای باز کردن موقعیت فروش برعکس عمل کنید.

Magic Trend V2.

2) میانگین حرکت سریع (خط اصلی Magic Trend) – یک سیگنال از ترکیبی از شاخص های دیگر می دهد. دوباره رنگ می شود و برای استفاده به عنوان سیگنال خروج عالی است. فقط می تواند به عنوان یک سیگنال ورودی در ترکیب با MA کند استفاده شود. رنگ سبز = خرید، رنگ قرمز = فروش، رنگ سفید = بدون علامت.

●نمایش جلسات معاملاتی – نام جلسات معاملاتی را که در زمان جاری باز هستند نمایش می دهد. 5 جلسه معاملاتی را نمایش می دهد: نیویورک، لندن، سیدنی، توکیو و فرانکفورت.

نکات مهم قابل توجه!!!

●همه چیز را پس از حذف نشانگر از نمودار حذف می کند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج