مقالات آموزش پزشکی | دراگمد

اگر چه کلیه ها، عضوهای کوچکی هستند، ولی از وظایف حیاتی زیادی از جمل… نمایش داده شده است که با مراجعه به هر یک از این موضوعات، می توانید لیست نشریه ها و مقالات ISI آن موضوع را ملاحظه فرمایید.

شماره‌های پیشین نشریه

مقالات آموزش پزشکی | دراگمد ارتوپدی Orthopedics شاخه ای از جراحی است که در حیطه سیستم حرکتی بدن فعالیت دارد. سیستم حرکتی شامل استخوان ها، مفاصل، عضلات و دیگر بافت هایی است که در اندام های حرکتی وجود دارند. طب فیزیکی و توانبخشی یک رشتهٔ پزشکی تخصصی بالینی است که به بررسی، پیشگی… کبدشناسی شاخه پزشکی است که شامل مطالعه کبد، کیسه صفرا، درخت صفراوی و پانکراس و مدیریت اختلالات آنها می شود. گرچه به طور سنتی قبلا تخصص غدد درون ریز برای کبدشناسی مورد توجه بود اما رشد و پیشرفت سریع برخی از کشورها، پزشکان متخصصی در این زمینه خاص تر… مراقبتهای ویژه پزشکی، شاخه‌ای از پزشکی است که با تشخیص و درمان وضعیت‌های تهدید کننده زندگی که نیازمند حمایتهای پیشرفته حیاتی و مانیتورینگ تهاجمی است سروکار دارد.

چشم پزشکی

این امر در طراحی سایت پزشکی بسیار مهم تر است زیرا پزشک باید بصورت مداوم به اطلاعات بیمار دسترسی پیدا کند و سابقه اورا بخواند .یک بررسی نشان داده که 62%زمان پزشکان صرف بررسی پرونده و سابقه بیمار می شود . مقوله طراحی سایت پزشکی همواره جزء پنج نیاز اول در حوزه طراحی وب سایت در ایران و جهان بوده .امروزه استفاده از سایت های پزشکی بسیار محبوب است .با شیوع ویروس کرونا سال 2020 تبدیل به سال سختی برای همه ی مردم جهان گردیده است. موسسات معتبر آموزشی مثل تهران آموز (دانشیار آرتا) تنها به ترجمه متون تخصصی، پایان نامه و مقاله می‌پردازند به همین خاطر با فنون ترجمه تخصصی پزشکی آشنا هستند. برای ترجمه مقاله پزشکی در این موسسات از تیمی از متخصصان این رشته استفاده می‌شود تا ترجمه مقاله پزشکی به صورتی دقیق و با اصطلاحات مرتبط و صحیح انجام شود. ۲۰- کلیه مقالات منطبق با شرایط فوق، بلافاصله پس از دریافت، ضمن اعلام وصول و ارسال فرم تعهد جهت امضاء نویسنده مسئول، مورد کارشناسی اولیه قرار خواهند گرفت (لازم به ذکر است ترتیب اسامی نویسندگان مقاله، پس از ارسال فرم تعهد قابل تغییر نخواهد بود).

رویکردی جدید در حوزه پزشکی با عنوان: دورا پزشکی

در واقع علم انفورماتیک پزشکی از زیرساختها و متدهای فن آوری اطلاعات و کامپیوتر برای پیشبرد اهداف مختلف پزشکی که در راس آن سلامت بیم… تلاش بشر برای درمان بیماری‌ها و آسیب‌ها از دوران پیش از باستان وجود داشته است و در دوران باستان نیز در کنار مذهب و گاه به عنوان بخشی از آن وجود داشته است. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. اگر قرار نیست وقتی سوالی برات پیش میاد از ما بپرسی یا بری دنبالش بگردی هم بیخیال این دوره شو، چون یه پژوهشگر خوب همش دنبال جواب سوالاتشه. هی رفیق، آموزش خریدن هیچ کمکی به تو نمیکنه، پس فقط اگر به خودت قول میدی بعد از ثبت نام، توی کمتر از 24 ساعت جلسه اول رو ببینی ثبت نام کن. گفتیم که رفیق نیمه راه نیستیم، پس پیش‌نیازهای این دوره‌ را هم برای شما آماده کرده‌ایم و درصورت نیاز اینجا میتوانید آموزش جستجو در پایگاههای اطلاعاتی مختلف را مرور کنید.

این مجله، به منظور بهبود جایگاه حقوقی، صنفی و اجتماعی جامعه پزشکی و در راستای آموزش مطالب کاربردی مرتبط با علوم پزشکی مقالات علمی‌- ترویجی و خبری، را منتشر می‌کند. موسسه تهران‌آموز (دانشیار آرتا) مفتخر است که با کمک گرفتن از اساتید و فارغ‌التحصیلان برتر در رشته‌های پزشکی، به دانشجویان این رشته در فرایند نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی کمک می‌کند. در تهران آموز هیچ نگرانی بابت مقاله ISI اخبار پزشکی برای مردم فارسی زبان دنیا نخواهید داشت. زیرا ما با سابقه‌ای طولانی در تمامی خدمات آموزشی از جمله انتخاب موضوع، انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، ترجمه متون تحصصی و چاپ مقاله ISI رشته‌های مختلف میتوانیم این فرایند را برای شما تسریع کنیم.

  • راهنمای نگارش مقالات مجله علمی – پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به منظور نشر و گسترش فعالیت‌های پژوهشی، اطلاعات حاصل از تازه‌ترین پژوهش‌های محققین در زمینه‌های مختلف علوم پزشکی را به چاپ می‌رساند.
  • یک بررسی مختصر مبتنی بر زبان‌شناسی در مورد ترجمه کاربردی انگلیسی پزشکی به طور مستقیم به مربیان و محققان زبان انگلیسی پزشکی کمک می‌کند تا ویژگی‌های زبانی و قوانین ترجمه انگلیسی پزشکی را در سطوح مختلف مانند کلمات، جملات و گفتمان‌ها مشاهده کنند.
  • هر بخش باید هم خلاصه‌ای از مفاهیم مورد نظر شما را در خود جای دهد و هم باید توضیحات کافی برای نشان دادن محتوای شما را داشته باشد.
  • در سری مطالب پیشین در مرجع اطلاعات دارویی سایت سیب درمورد ویتامین‌های خانوادۀ ب و ویژگی‌های آن‌ها صحبت …
  • در این سایت کلیه فراخوانهای کنفرانسهای معتبر علمی کشور را می توانید مشاهده نمایید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج