مقدمه ای بر استراتژی تجارت درون نواری » یادگیری تجارت در بازار

ساده است. الگوی نوار داخلی یک مکث یا بلاتکلیفی را در بازار نشان می‌دهد، و بسته به بافت قیمتی که در آن شکل می‌گیرد، سرنخ بسیار ارزشمندی در مورد آنچه که یک بازار در آینده انجام می‌دهد به ما ارائه می‌دهد.

الگوی نوار داخلی یک الگوی چند میله ای است که از یک “نوار مادر” که اولین نوار در الگو است و به دنبال آن نوار داخلی تشکیل شده است. یک الگوی نوار داخلی گاهی اوقات می تواند چندین میله داخلی در همان نوار مادر داشته باشد.

نوار داخلی یک ابزار دیگر در جعبه ابزار قیمتی شما است که به استراتژی معاملاتی شما اضافه می کند و در صورت تسلط بر آن، شانس موفقیت شما در معاملات بلندمدت را افزایش می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که معامله در داخل میله‌ها به عنوان الگوهای معکوس باید فقط پس از تسلط بر تجارت آنها در راستای روند نمودار روزانه به عنوان بازی‌های ادامه/ شکست، همانطور که در بالا بحث کردیم، امتحان شود.

نکات ویژه تجارت داخل نوار

گرفتن یک نوار داخلی در یک بازار پرطرفدار بسیار آسان‌تر است، زیرا شانس معامله با روند از قبل به نفع شماست. نوار داخلی بارها منجر به شکست یا ادامه در راستای جهت روند موجود می شود. آنها می توانند ساختار خوبی برای تلاش برای هرم کردن تجارت شما به یک برد بزرگ فراهم کنند.

insidebarstrend

اساساً دو راه اصلی وجود دارد که می‌توانیم مانند بسیاری از الگوهای دیگر برای تجارت در داخل میله‌ها به دنبال آن باشیم. به عنوان یک سیگنال ادامه یا به عنوان یک الگوی معکوس.

امیدوارم درس امروز برای شما مفید و الهام بخش بوده باشد. میله‌های داخلی واقعاً یکی از جالب‌ترین و قدرتمندترین سیگنال‌های قیمتی هستند، بنابراین امیدوارم از یادگیری در مورد آنها لذت برده باشید و به این کار ادامه دهید.

در نمودار زیر، می‌توانیم نمونه‌ای از سیگنال معکوس میله داخلی خوب را ببینیم. توجه داشته باشید که نوار داخلی در یک سطح نمودار کلیدی تشکیل شده است، که نشان می‌دهد بازار در حال تردید و «مطمئن» است که آیا می‌خواهد بالاتر برود. ما می‌توانیم شاهد حرکت نزولی قوی باشیم زیرا قیمت از نوار مادری نوار داخلی عبور کرد.

الگوی درون باربرگردان

معامله در داخل میله ها به عنوان حرکت ادامه دار

همانطور که در تصویر زیر می بینید، میله های داخلی می توانند دقیقاً در وسط میله مادر یا نزدیک به بالا یا پایین تشکیل شوند. تا فاصله کم نوار مادر

ساختار داخلی

4 تنوع از میله های داخلی استاندارد

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-trading-strategies/introduction-inside-bar-trading

درس امروز مقدمه ای بر سیگنال نوار داخلی و نحوه معامله آن است. این واقعاً یکی از الگوهای مورد علاقه من برای معامله است، به خصوص در چارچوب زمانی نمودار روزانه. چرا می پرسی؟

هنگامی که یک نوار پین را در یک نوار داخلی ترکیب می کنید، هم یک “باد بالا” را دریافت می کنید که قرار است آزاد شود و هم یک نوار پین با دم / سایه که جهت بالقوه بعدی بازار را نشان می دهد. از این رو، یک نوار داخلی فقط یک مکث در بازار نیست، یک مکث با یک قطعه تلاقی اضافی است. پشت آن، و در نتیجه، یک سیگنال اقدام قیمت قوی تر.

درونبارپینبارکامبو

تجارت درون الگوهای نوار

نکته: از معامله در داخل میله ها در سطوح اصلی تا زمانی که سطح پاک نشده است خودداری کنید، زیرا در بسیاری از مواقع چنین نوارهای داخلی باعث ایجاد شکست کاذب در سطح اصلی می شود.

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

در اینجا میله های داخلی استاندارد به نظر می رسد:

1. دو (چند) داخل نوار

“نوار داخلی دوگانه” از دو میله داخلی در ساختار نوار مادر تشکیل شده است. آنها بسیار رایج هستند و اغلب اوقات شما حتی 3، 4 یا گاهی اوقات (نادرتر) حتی بیشتر از داخل میله ها را در همان ساختار نوار مادر خواهید دید. این الگوها نشان‌دهنده یک دوره طولانی بلاتکلیفی در بازار هستند و می‌توانند قبل از حرکت‌های شکست بسیار قدرتمند باشند…

الگوی نوار درونی

در اینجا برخی از نکات و ترفندهای من هنگام معامله در داخل بارها آورده شده است. اینها چیزهایی هستند که در طول سالها یاد گرفتم و شانس موفقیت شما را هنگام معامله با این الگو افزایش می دهد:

  • الگوهای محکم‌تر داخل میله‌ها و پیچ‌شدن درون الگوهای میله اغلب منجر به حرکت‌های انفجاری بزرگ می‌شود. این به دلیل «انرژی ذخیره شده» است که با «پیچ شدن» بازار اتفاق افتاد، این انرژی معمولاً به شکل یک حرکت شکست قوی آزاد می‌شود…
سیم پیچ در داخل باربراکوت
  • الگوهای حاوی الگوهای نوار داخلی کوچکتر، ضررهای توقف محدودتر و پاداش ریسک بزرگ را امکان پذیر می کنند، اینها نامزدهای ایده آل هستند.
  • مراقب الگوهایی با میله‌های مادر بسیار بزرگ و میله‌های داخلی بزرگ باشید، به دلیل وجود سیگنال‌های نادرست زیاد، تجارت آنها اغلب دشوار است و مدیریت ریسک را دشوارتر می‌کنند.
  • 2 الگوی مورد علاقه من عبارتند از – سیگنال های جعلی و – ترکیب های نوار پین نوار درونی.
  • ما باید یاد بگیریم که درون نوارها را فیلتر کنیم زیرا یک چیز بد در مورد آنها این است که تعداد زیادی از آنها در تمام بازه های زمانی شکل می گیرند. با این حال، با آموزش و تجربه مناسب در نمودارها، تمایز را یاد خواهید گرفت.

نتیجه

روش “کلاسیک” برای تجارت یک الگوی نوار داخلی، و روشی که من بیشتر از همه آنها را دوست دارم، در یک بازار پرطرفدار است، به عنوان یک حرکت ادامه دار.

3. الگوی جعلی (شکست کاذب داخل نوار)

گاهی اوقات، می‌توانید یک نوار داخلی را به‌عنوان یک الگوی معکوس/استال معامله کنید که در آن قیمت در یک سطح «ایستاده» می‌شود و این منجر به برگشت به جهت دیگر می‌شود.

2. کویلینگ داخل میله ها

اکنون، ترجیح می‌دهم آنها را به‌عنوان سیگنال‌های ادامه در بازارهای پرطرفدار در نمودار روزانه معامله کنم، زیرا این ساده‌ترین راه برای معامله با آنها است. با این حال، داخل میله‌ها واقعاً می‌توانند در سطوح پشتیبانی و مقاومت بسیار قدرتمند باشند به عنوان معکوس. بیایید به چند نمونه نگاه کنیم:

الگوی معاملاتی جعلی در رابطه با میله‌های داخلی بسیار مهم است، زیرا یک الگوی نوار داخلی درون یک جعلی وجود دارد. همانطور که در زیر می بینید، یک جعلی در واقع یک شکست نادرست از یک الگوی نوار داخلی است. به معنای واقعی کلمه جایی است که قیمت در ابتدا از یک الگوی نوار داخلی جدا می‌شود، اما به سرعت معکوس می‌شود، همه کسانی را که اشتباه کرده‌اند بیرون می‌کشد و سپس در جهت دیگر شارژ می‌شود. بدیهی است که اینها سرنخ های بسیار هوشمندانه ای را در مورد جهت بالقوه بعدی قیمت به ما می دهند.

الگوی نوار کناری fakeyin

معامله در داخل میله ها به عنوان “الگوهای غرفه” / معکوس

نوار داخلی 1

بیایید با برخی از مفاهیم و تئوری مقدماتی در مورد میله های داخلی شروع کنیم…

Inside Bar چیست؟

الگوهای سیم پیچی داخل میله زمانی اتفاق می افتد که 2 یا چند میله داخلی مانند فنر در داخل یکدیگر محکم تر و محکم تر می شوند. وقتی اینها را می بینید توجه ویژه ای داشته باشید زیرا به این معنی است که بازار در حال انقباض است و درست مانند فنری که سفت تر و سفت تر می شود، در نهایت “رها” می شود و به یک حرکت قدرتمند منفجر می شود (در بسیاری از موارد).

سیم پیچ در الگوی نوار کناری

همانطور که همه ما می دانیم، پین میله ها یکی از بهترین الگوهای قیمتی هستند که می توانید معامله کنید و زمانی که یک نوار پین دریافت می کنید که یک نوار داخلی نیز است، یک الگوی ترکیبی پین نوار داخلی دارید.

4. الگوی ترکیبی پین نوار درون نوار

این یک مقدمه اولیه برای سیگنال نوار داخلی و نحوه معامله آن بود، من این الگو و خیلی چیزهای دیگر را در دوره های معاملاتی پیشرفته قیمت اکشن خود پوشش می دهم. پس از عضویت، برخی از چیزهایی که یاد خواهید گرفت عبارتند از:

  • بیشتر تغییرات داخل نوار و نحوه معامله آنها.
  • نمودارهای نمونه بیشتر
  • انجمن تبادل نظر اعضا، از جمله بحث داخل نوار
  • اعضای روزانه در حال انجام نظرات بازار روزانه و هفتگی هستند، جایی که ما در مورد تنظیمات بالقوه تجارت نوار به هنگام شکل گیری آنها بحث می کنیم.
  • اعضا به تجارت فیلم ها و کتابخانه مقالات می پردازند که شامل آموزش های عمیق تر در داخل نوار است.
  • خط مربیگری و پشتیبانی ایمیل.
  • به روز رسانی های مداوم به صورت رایگان

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج