منطقه عرضه تست قیمت طلا پیش از FOMC

آیا علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد ربات های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

نرخ وجوه فدرال باید از 4.50% به 4.75% افزایش یابد. کنفرانس مطبوعاتی FOMC واقعاً می تواند قیمت را متزلزل کند.

با این حال، فراموش نکنید که ایالات متحده قرار است JOLTS Job Openings، ISM Manufacturing PMI، و ADP Non-Farm Employment Change را منتشر کند. این‌ها به‌عنوان رویدادهایی با تأثیر زیاد دیده می‌شوند، بنابراین داده‌های بدتر از آنچه انتظار می‌رفت می‌تواند فلز زرد را بالا ببرد.

XAU/USD در حالی افزایش یافت که دیروز شاخص اعتماد مصرف کننده CB و PMI شیکاگو بدتر از حد انتظار بودند. امروزه FOMC نشان دهنده مهم ترین رویداد است و می تواند فلز زرد را مجبور به ثبت حرکات تیز کند.

از نظر فنی، قیمت تقاضای قوی بالاتر از سطح روانی 1900 دلار پیدا کرد. از خط میانه (ml) پریده است و اکنون خط فیبوناچی 50 درصد صعودی را که به عنوان مقاومت دینامیکی است به چالش می کشد.

قیمت طلا در آخرین جلسه معاملاتی افزایش یافت و به بالاترین حد روزانه بالای 1930 دلار رسید.

در روز جمعه، داده‌های NFP، PMI خدمات ISM، میانگین درآمد ساعتی و نرخ بیکاری باید قیمت را تغییر دهند.

تحلیل تکنیکال قیمت طلا: کاهش

پس از رالی قوی آن، یک عقب نشینی جزئی طبیعی بود. اوج دیروز 1931 دلار نشان دهنده یک مقاومت ثابت است. بالاترین بالاتر جدید، رشد بیشتر را حداقل به سمت اوج های قبلی فعال می کند. خط میانه بالایی (uml) چنگال نزولی نشان دهنده یک هدف صعودی اصلی است.

در واقع، انتظار می‌رود که شاخص‌های اقتصادی در مقایسه با دوره گزارش قبلی بدتر شوند، به همین دلیل است که XAU/USD صعودی باقی می‌ماند.

  • XAU/USD جلوتر از داده های ایالات متحده صعودی است.
  • FOMC نشان دهنده یک رویداد با تاثیر بالا است.
  • خط میانه بالایی (uml) چنگال نزولی نشان دهنده یک هدف اصلی است.
علاوه بر این، فردا، ECB و کنفرانس مطبوعاتی ECB را به عنوان رویدادهای مهم خواهیم داشت. انتظار می رود بانک مرکزی اروپا در نشست فوریه 50 واحد در ثانیه افزایش یابد.

اکنون، این فلز گرانبها کمی عقب نشینی کرده و با قیمت 1926 دلار معامله می شود. فشار صعودی همچنان بالاست زیرا دلار آمریکا در برابر رقبای خود علیرغم افزایش موقت، نزولی است. پیش از انتشار داده های ایالات متحده و قبل از FOMC، تنها می تواند در کوتاه مدت کمی تغییر کند. عوامل بنیادی باید امروز قیمت را تغییر دهند، بنابراین هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس آفریقای جنوبی هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فارکس، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌عنوان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌عنوان معامله‌گر پروپوزال، و به‌عنوان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-testing-supply-zone-ahead-of-fomc/

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر