من از سال گذشته هر 2 هفته یکبار از The5ers حقوق می گرفتم

  • تجارت برای the5ers چه تفاوتی با تجارت توسط خودتان دارد؟
    فرصت رشدی که ما از طریق 5ers به ​​آن دسترسی داریم کاری نیست که هر کسی بتواند به تنهایی انجام دهد. من هنوز هم معاملات گاه به گاه را در حساب خودم قرار می دهم، اما هیچ شباهتی به آنچه می توانیم از طریق برنامه رشد 5ers انجام دهیم، نیست. دوبرابر کردن سرمایه هر بار برای کسب سود 10 درصدی – این چیز ناشناخته است، و از لحظه ای که من 5ers را پذیرفتم، فقط روی پلتفرم های دیگر معامله می کنم تا به ابزارهای معاملاتی دیگر مانند اختیار معامله، آتی و غیره دسترسی داشته باشم.

ما با دنیسلاو در مورد طرح معاملاتی، بینش و درس‌هایی که در حین معامله در بازارها و پلتفرم خود به عنوان یک معامله‌گر سرمایه‌گذاری شده کسب کرده بود، صحبت کردیم.

  • به طور خلاصه برنامه معاملاتی خود را توضیح دهید و اینکه چگونه به موفقیت شما کمک می کند.
    من چیزهای زیادی را روی چند پلتفرم معامله می کنم. روشی که من به سختی روی پلتفرم 5ers کار کرده‌ام، جایی در میانه سبک معاملاتی نوسانی و معاملات موقعیتی قرار می‌گیرد. من معاملات را از چند ساعت تا چند روز انجام می‌دهم، بسته به اینکه حرکت یا موج بعدی در بازار به نظر می‌رسد، و ساختارهای بازار، میانگین‌های متحرک، و واگرایی را برای راهنمایی در هنگام جستجوی ورودی‌ها ترکیب می‌کنم. با گذشت زمان و در حالی که تلاش می‌کردم روش معاملاتی خود را کامل کنم، به من صبر و حوصله آموخت و من در نحوه برخوردم با بازار و زمان جستجوی ورودی‌ها گزینش‌تر شدم. هر چه صبورتر می شوم، موفقیت بیشتری می بینم – برو شکل، درست است!؟
  • چقدر طول می کشد تا یک معامله گر ثابت شوید و چه جنبه هایی را تغییر دادید که به شما کمک کرد تا یک معامله گر ثابت شوید؟
    من الان حدود 4 سال است که مشغول سرگرمی هستم، اما واقعاً از حدود 2 سال پیش شروع به تلاش زیادی کردم. کووید رفت و آمد را برای من حذف کرد و زمان زیادی را برای من آزاد کرد. همچنین، تقریباً در همان دورانی که پسرم به دنیا آمد، من چند ماه مرخصی گرفتم و مرخصی والدین گرفتم، بنابراین این فرصت را داشتم که واقعاً روی تجارت تمرکز کنم.

آرم 5ers

مصاحبه با دنیسلاو را تماشا کنید

  • چه چیزی را به کسی که تازه با ما شروع کرده توصیه می کنید؟
    کم شروع کنید، وقت خود را صرف کنید و از همه منابعی که از طریق انجمن شگفت انگیز 5er به آنها دسترسی داریم استفاده کنید – اختلافات، تبادل ایده ها، سمینارها. این همه چیزی است که یک فرد برای توسعه به عنوان یک معامله گر نیاز دارد و ما فقط باید به آن زمان بدهیم و تمرین کنیم.

دنیسلاو با او معامله کرده است The5ers برای بیش از یک سال او از برنامه های Instant Funding و Bootcamp حمایت مالی می کند.

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/getting-paid-from-the5ers/

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

آمار پیشرفته دنیسلاو - من از سال گذشته هر 2 هفته از The5ers حقوق می گرفتم

9 مارس 2023 | 4:50 بعد از ظهر | مصاحبه با معامله گران

دنیسلاو 80 هزار دلار حساب

حساب دنیسلاو 80 هزار دلار - از سال گذشته هر 2 هفته یکبار از The5ers پول دریافت کرده ام

9 مارس 2023 | ساعت 4:50 بعد از ظهر
مصاحبه با معامله گران

من از سال گذشته هر 2 هفته یکبار از The5ers حقوق می گرفتم

من زمانی به 5ers پیوستم که متوجه شدم این یک مشارکت واقعی است!

  • استراتژی شما برای گذراندن موفقیت آمیز سطح اول The5ers چه بود؟
    ترفند این است که با خودتان همگام شوید. وقتی برای اولین بار تلاش برای عبور از چالش 5ers را شروع کردم، احساس کردم باید آن را در یک هفته انجام دهم، و فشار اضافی کمکی نکرد.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

برای درس‌های الهام‌بخش و مصاحبه‌های بیشتر از ما اینجا را کلیک کنید معامله گران حرفه ای با بودجه.

مصاحبه با معامله گران

  • چه مدت است که معامله می کنید؟
    من حدود 4 سال است که معاملات را روشن و خاموش می کنم. برای اولین بار یادگیری در مورد ابزارهای مالی مختلف را زمانی که برای امتحانات مشاور مالی آماده می کردم (سری 7 و سری 66 اینجا در ایالات متحده) شروع کردم. هرچه بیشتر در مورد امور مالی یاد می‌گرفتم، بیشتر می‌خواستم یاد بگیرم، و قبل از اینکه متوجه شوید، به نکات و ابزارهای مختلف معاملات روزانه، شرکت‌های تجاری و پلتفرم‌ها نگاه می‌کردم. من از این همه سیر نشدم… هنوز هم نمی توانم!

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج