نانو اتر به نانو بیت کوین به عنوان تازه واردان بازار آتی کریپتو می پیوندد

پلتفرم تجاری برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز با یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/nano-ether-joins-nano-bitcoin-as-new-crypto-futures-market-entries/

موضوعات عبارتند از:

دوست دارید بیشتر بدانید؟

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید.

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم. مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

بوریس ایلیفسکی، رئیس صرافی مشتقات کوین بیس، اخیراً در یکی از اپیزودهای «آینده را ببینید» شرکت کرد تا درباره عرضه این محصولات جدید بحث کند. او مزایای فراوان تجارت نانو را توضیح داد و آنچه را که در افق بورس مشتقات کوین بیس است به اشتراک گذاشت. در ادامه می توانید قسمت کامل را تماشا کنید.

درست پس از معاملات آتی نانو بیت کوین، آینده نانو اتر شروع شگفت انگیزی داشت! حجم روزانه این دو محصول جدید قوی بوده است و در حال حاضر از بسیاری از بازارهای آتی معتبر و محبوب پیشی گرفته است. هر دو محصول برای خرده فروشان اندازه می شوند. هر قرارداد آتی نانو بیت کوین تنها 1/100 اندازه یک بیت کوین و هر قرارداد آتی نانو اتر یک دهم اندازه یک اتر است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج