نتایج اواسط انتخابات چه تاثیری بر بازارها و معاملات آتی شاخص سهام خواهد داشت؟

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید. پلتفرم معاملاتی برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/how-will-midterm-election-results-affect-the-markets-and-stock-index-futures/انتخابات میان دوره ای آمریکا روز سه شنبه 8 آوریل برگزار شد. در نوامبر برگزار شد. پیامدهای کامل انتخابات تا یک هفته بعد، زمانی که کنترل مجلس نمایندگان از دموکرات ها به جمهوری خواهان منتقل شد، نامشخص بود. در حالی که باب یاچینو هنوز منتظر نتایج نهایی بود، باب یاچینو در قسمتی از سریال See the Futures به جیم کاگنیای NinjaTrader پیوست. آنها درباره تأثیر تاریخی یک کنگره در بن بست بر بازار سهام و اینکه چگونه نتایج انتخابات می تواند بر شاخص های آتی شاخص سهام تأثیر بگذارد، بحث کردند.

در بازارهای آتی پس از انتخابات میان دوره ای به دنبال چه چیزی باشیم؟

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم.
مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

سایر موضوعاتی که در پخش زنده پوشش داده می شود عبارتند از:

  • بینشی در مورد موقعیت باب در مورد معاملات آتی نفت خام و قوانین تجارت او
  • توضیحی درباره معنای شاخص قیمت تولید کننده (PPI) برای بازارها
  • بررسی استراتژی ضد تورم فدرال رزرو؛ سوال این نیست که چقدر باید نرخ بهره را افزایش داد، بلکه این است که تا چه زمانی؟
  • تفسیری از سود شرکت های تجاری و آنچه که می تواند برای اقتصاد معنی داشته باشد
  • نمودارهای آتی نفت خام و تحلیل فنی در بازه های زمانی روزانه و هفتگی

دوست دارید بیشتر بدانید؟

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج