نحوه استفاده از نمایه حجم و معنای داده های نمایه حجم


اگر به دنبال راه‌هایی برای شناسایی سطوح حمایت و مقاومت درون روز برای یافتن نقاط عطف در بازار هستید، یکی از موثرترین راه‌ها برای انجام این کار، داده‌های نمایه حجمی است. مشخصات حجم یک تکنیک نموداری است که حجم کل معامله شده را در هر سطح قیمت در طول جلسه معاملاتی نشان می دهد. بیشتر بخوانید تا بدانید چگونه نمایه های حجم و ابزارهای فنی می توانند به عنوان بخشی از استراتژی های معاملاتی شما مفید باشند.

نحوه استفاده از نمایه حجم و سایر ابزارهای فنی

در این شماره از کارگاه معامله گران، پاتریک مولین در مورد آتی گوریلا صحبت می کند توضیح می دهد که چگونه نشانگر نمایه حجم او “ نقشه حرارت ” در ترکیب با سایر ابزارهای فنی به معامله گران کمک می کند تا تنظیمات ورود بالقوه و معکوس شدن روند را بهتر شناسایی کنند. پاتریک همچنین در مورد خود صحبت می کند رد پا” -نشانگر و چگونه می تواند به شناسایی محل وقوع خرید و فروش درون نقدی کمک کند تا جهت بازار را بهتر پیش بینی کند و معاملات کوتاه مدت روز را شناسایی کند.

موضوعات کلیدی تحت پوشش عبارتند از:

  • چرا جریان سفارش برای یک معامله گر مهم است
  • تجسم جریان سفارش در نمودار قیمت
  • نقشه های حرارتی حجم را درک کنید
  • سطوح بالقوه خرید و فروش را شناسایی کنید
  • آنچه برای تبدیل شدن به یک معامله گر روزانه لازم است

هر هفته با کارگاه معامله گر تماس بگیرید

هر سه شنبه ساعت 12:00 عصر به وقت شرقی به نسخه دیگری از کارگاه معامله گران بپیوندید. می‌توانید رویدادهای قبلی Trader’s Workshop را مشاهده کنید که در صورت تقاضا در دسترس هستند:

با NinjaTrader شروع کنید

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید.

پلتفرم تجاری برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز با یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/how-to-use-volume-profile-importance-of-volume-profile-data/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج