نحوه معامله سهام بانک آمریکا پس از عملکرد سه ماهه اول



از زمان سقوط بانک Silicon Valley و Signature Bank در ماه گذشته، سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر آخرین گزارش درآمد و تفسیر از بزرگترین بانک های ایالات متحده هستند تا ببینند آیا پیامدهای بسیار بزرگتری وجود داشته است یا خیر.

درباره آخرین عملکرد درآمد دومین بانک بزرگ از نظر دارایی در ایالات متحده – Bank of America – در زیر، و همچنین آنچه که تحلیلگران برای سهام پیش‌بینی می‌کنند، بیشتر بیاموزید.











موجودی: بانک آمریکا
نماد برای حساب Invest.MT5: BAC
تاریخ ایده: 24 آوریل 2023
خط زمانی: 1-6 ماهگی
سطح ورودی: 31.00 دلار
سطح هدف: 47.00 دلار
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیش از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود برای از دست دادن سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود یا تمرین بر روی یک حساب آزمایشی ابتدا دانش خود را قبل از سرمایه گذاری بسازید.

تفکیک عملکرد بانک آمریکا در سه ماهه اول 2023

در اینجا برخی از نکات کلیدی از آخرین مالی است درآمد سه ماهه اول گزارش بانک آمریکا:

  • سود هر سهم 94 سنت در مقابل 82 سنت مورد انتظار
  • درآمد 26.39 میلیارد دلار در مقابل 25.13 میلیارد دلار مورد انتظار
  • افزایش درآمد خالص 15 درصد به 8.2 میلیارد دلار
  • درآمد سه ماهه نسبت به سال قبل 13 درصد افزایش یافته است
  • درآمد خالص بهره 25 درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته و به 14.4 میلیارد دلار رسیده است
  • درآمد فروش و تجارت با 7 درصد افزایش به 5.1 میلیارد دلار رسید
  • درآمد معاملات سهام با 19 درصد کاهش به 1.6 میلیارد دلار رسید
  • 931 میلیون دلار برای ضررهای اعتباری کنار گذاشته شده است

در ظاهر، بانک آمریکا برآوردهای تحلیلگران در مورد درآمد و درآمد را شکست داد. درآمد خالص بهره آن با 25 درصد افزایش به 14.4 میلیارد دلار رسید که عمدتاً به نرخ بهره بالاتر کاهش یافت. این در واقع درآمدی است که بانک از تفاوت بین وام دادن پول به مبلغی که به مشتریان می پردازد به دست می آورد.

با توجه به مدیرعامل برایان مونیهان، هر بخش تجاری عملکرد خوبی داشت در حالی که آنها همچنین توانستند ترازنامه خود را تقویت کنند و هفت فصل متوالی اهرم عملیاتی را ارائه کنند. با این حال، در حالی که درآمد در فروش و تجارت، درآمد ثابت، بخش ارز و کالا رشد کرد، درآمد معاملات سهام کاهش یافت.

از نقطه نظر آماری، بانک آمریکا عملکرد خوبی داشته است. یکی از نگرانی‌ها این واقعیت است که بیشتر عملکردها ناشی از بهره‌مندی از نرخ‌های بهره بالاتر است. با کاهش سرعت افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و برخی تحلیلگران پیش بینی کاهش تا پایان سال، احتمالاً بر درآمد و درآمد این بانک در سال جاری تأثیر می گذارد.

بنابراین، فضای اقتصاد کلان جهانی و سیاست نرخ بهره بانک‌های مرکزی تأثیر مهمی بر روند رو به جلوی قیمت سهام بانک‌ها خواهد داشت. عدم قطعیت در مورد سیاست نرخ بهره آتی به این دلیل است که برخی از تحلیلگران رتبه های متفاوتی را برای سهام دارند.

پیش بینی سهام بانک آمریکا – تحلیلگران چه می گویند؟

بر اساس نظرسنجی تحلیلگرانی که توسط TipRanks برای پیش بینی سهام بانک آمریکا در 3 ماه گذشته انجام شده است، در حال حاضر 8 رتبه خرید، 7 رتبه نگهداری و 1 رتبه فروش در سهام وجود دارد. بالاترین سطح قیمت برای پیش بینی سهام بانک آمریکا 47.00 دلار و کمترین قیمت هدف 29.00 دلار است.

میانگین قیمت هدف برای پیش بینی سهام بانک آمریکا 36.21 دلار است.

منبع: TipRanks، 24 آوریل 2023

یک ایده تجارت مثال برای را بانک آمریکا قیمت سهام

یک ایده تجاری مثال برای قیمت سهام بانک آمریکا می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را در فاصله زمانی بالاتر از 31.00 دلار بخرید تا نوسانات فعلی وجود داشته باشد.
  • هدف درست زیر بالاترین قیمت هدف تحلیلگر 47.00 دلار است.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • خط زمانی = 1 تا 6 ماه
  • در صورت خرید 10 سهام بانک آمریکا:

    • در صورت رسیدن به هدف = 160.00 دلار سود بالقوه (47.00 دلار – 31.00 دلار * 10 سهم).

به یاد داشته باشید که بازارها بالا و پایین می‌روند و بعید است قیمت سهم در یک خط مستقیم بالا رود. در واقع، حتی ممکن است قبل از افزایش قیمت، بسیار پایین‌تر هم برود، به‌ویژه با توجه به اینکه سهام در حال حاضر در سال کاهش یافته است.

مطمئن شوید که مدیریت ریسک خوبی دارید و همیشه می دانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های مربوط به آن و همچنین هزینه ها.

با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام ایالات متحده را با کمیسیون از 0.02 دلار به ازای هر سهم خریداری و بفروشید. این بدان معناست که خرید 10 سهم در سهام بانک آمریکا منجر به پورسانت 0.20 دلاری (0.02 دلار * 10 سهم) برای انجام معامله هر طرف خواهد شد.

حداقل کارمزد تراکنش 1 دلاری وجود دارد. بنابراین، ایده تجارت مثال بالا در مجموع فقط 1 دلار کمیسیون به دست می آورد!

نحوه خرید بانک آمریکا سهام در 4 مرحله

با Admirals می توانید سهام شرکت هایی مانند Bank of America را خریداری کنید با کارمزد کم فقط 0.02 دلار به ازای هر سهم و حداقل کمیسیون پایین فقط 1 دلار در سهام ایالات متحده.

  1. برای دسترسی به اتاق معامله‌گران، یک حساب کاربری با Admirals باز کنید.
  2. برای باز کردن پلتفرم وب روی یکی از حساب‌های زنده یا آزمایشی خود بر روی Trade کلیک کنید.
  3. سهام خود را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید.
  4. از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.
منبع: Admirals MetaTrader 5. Bank of America. ماهانه. تاریخ: 1 ژوئن 1999 تا 24 آوریل 2023، ثبت شده در 24 آوریل 2023. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست.

برای معامله سهام بانک آمریکا امروز روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

میبینی قیمت سهام بانک آمریکا حرکت متفاوت؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و معاملاتی بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهام بانک آمریکا کاهش یابد، می توانید از حساب معاملاتی CFD (Contracts for Difference) که Admirals نیز ارائه می کند، معامله کوتاه کنید.

حساب Trade.MT5 و Trade.MT4 به شما این امکان را می دهد که با استفاده از CFD در مورد جهت قیمت سهام و سهام حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از هر گونه تصمیم سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کافی داشته باشید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر تصمیم سرمایه‌گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می‌شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل، Jitanchandra Solanki (تحلیلگر)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.

  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.


منبع: https://admiralmarkets.com/analytics/traders-blog/trading-idea-bank-of-america-q1-2023

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج